• Gbgkillen73a

    Ni tjejer/kvinnor som vill ha mer sex än vad ni får

    Ni tjejer/kvinnor som vill ha mer sex än vad ni får: Vad gör ni för att försöka få mer sex? Vad känner ni för mentala hinder? Skulle vara intressant att höra era tankar om detta.

  • Svar på tråden Ni tjejer/kvinnor som vill ha mer sex än vad ni får
  • Anonym (Anna)
    Anonym (C) skrev 2020-05-03 15:06:24 följande:

    Hittar en viril älskare.


    Haha, klockrent!

    Önskar bara jag hade modet att göra detsamma.
  • Gbgkillen73a
    Anonym (Anna) skrev 2020-05-03 15:09:56 följande:

    Haha, klockrent!

    Önskar bara jag hade modet att göra detsamma.


    Är du i en relation och vågar inte träffa någon älskare? Ja det här som vi vet en moralfråga. Men sex är så viktigt.
  • Anonym (komplicerat)

    Hittar ingen att ha det med som samtidigt vill med mig. Jag har en lång startsträcka för att känna för sex med nån. Behöver känna mig uppskattad och åtrådd och att personen vill mer än sex och också anstränger sig för att få det och att jag känner en stark attraktion speciellt fysiskt. Med dem jag gillat har det bara varit jag som kämpat så det har sänkt min självkänsla. Sen är jag inte purung längre så valmöjligheterna är alldeles för få för att det ska kunna bli nåt. Jag dras också till yngre och sannolikheten att de ska vilja ha något mer seriöst än spännande sex med mig är lika liten som att jag ska vilja ha något fysiskt med någon äldre, dvs 1 %.

  • Gbgkillen73a
    Anonym (komplicerat) skrev 2020-05-03 15:24:13 följande:

    Hittar ingen att ha det med som samtidigt vill med mig. Jag har en lång startsträcka för att känna för sex med nån. Behöver känna mig uppskattad och åtrådd och att personen vill mer än sex och också anstränger sig för att få det och att jag känner en stark attraktion speciellt fysiskt. Med dem jag gillat har det bara varit jag som kämpat så det har sänkt min självkänsla. Sen är jag inte purung längre så valmöjligheterna är alldeles för få för att det ska kunna bli nåt. Jag dras också till yngre och sannolikheten att de ska vilja ha något mer seriöst än spännande sex med mig är lika liten som att jag ska vilja ha något fysiskt med någon äldre, dvs 1 %.


    Ja det är många faktorer som ska klicka från båda sidor.
  • Gbgkillen73a
    Anonym (blyg) skrev 2020-05-03 15:18:39 följande:

    Vågar inte


    Vågar du inte för att du är blyg? Eller för att du även är i en relation? Det finns många bra dejtingsidor.
  • Anonym (JP)
    Gbgkillen73a skrev 2020-05-03 15:01:31 följande:

    Ni tjejer/kvinnor som vill ha mer sex än vad ni får: Vad gör ni för att försöka få mer sex? Vad känner ni för mentala hinder? Skulle vara intressant att höra era tankar om detta.


    Försöker fråga vad jag kan ändra på, vad som kan öka hans lust, vad han vill göra, vad han fantiserar om o.s.v.

    Vad mer kan man göra tänker du?
  • Anonym (Inga problem)

    Det brukar inte vara några problem för kvinnor att få sex.

    De som har problem med att få sex brukar vara män då de har starkare sexdrift än kvinnor och generellt även då större sexlust, samt att kvinnor oftast är mer kräsna än män.

  • Anonym (Theådåra)

    Kan få sex hur lätt som helst både med tjejer å killar

Svar på tråden Ni tjejer/kvinnor som vill ha mer sex än vad ni får