• Anonym (Bella)

Dejta tjock kille?

Träffade en kille på dejt, Han var lite större än jag förväntat mig, men gillade hans personlighet.

Träffat han tre ggr och han är jätteintresserad av mig. Jag tvekar nu på om jag är helt 100 attraherad av honom pga han är lite större, vi hade sex nu tredje gången och såg honom naken.. kan jag lära mig accaptera det ju mer jag lär känna honom?

Eller borde jag dra mig ur direkt?

Är så rädd för att såra människor :(

• Svar på tråden Dejta tjock kille?
  • Blåljuspappa

Är nästan 190cm, vältränad med magrutor och allt.

Men kvinnor pratar inte ens med mig.

Är det bara kroppen som är problemet så är det väl det minst viktiga.

• Anonym (Mm)

Hur stor pratar vi? Det är fullt möjligt att svarva kroppen. Min tjej bad mig göra det och det är inte som att jag själv inte ser fördelarna.

• Anonym (??)

Man kan vända på problemet ...
    har alltid haft "mulliga" tjejer och det har inte berott på det att de varit just mulliga utan de har också vart intelligenta och roliga med framför allt självdistans och humor.
    Win - win för mig!!
    Blir kär i personen och inte i kroppen.

• Anonym (Jadå)

Min pojkvän sedan över tre år är vad man skulle kalla fet.

Underbarare, mer fantastisk man får man leta efter. Hans vikt betyder ingenting jämfört med hur bra vi har det tillsammans. Och ja, sexet är fantastiskt.

• Tilliana

Håller med föregående, utseendet är inte en deal breaker... personlighet och kompatibilitet slår över allt, sen blir man i regel attraherad fysiskt trots skillnader i den man gillar...

• thee1221
    Tilliana skrev 2020-05-03 23:02:19 följande:

Håller med föregående, utseendet är inte en deal breaker... personlighet och kompatibilitet slår över allt, sen blir man i regel attraherad fysiskt trots skillnader i den man gillar...

Precis. Men alla blockar mig efter mitt utseende och jag förstår inte varför
  • Anonym (Mll)

Mitt ex va tjock och vägde 120 kg. Jag kände inte för han direkt när vi studerade ihop. Men efter några veckor när jag lärde känna han blev jag kär.

• Anonym (Pelle)

Var ärlig mot dig själv.

Jag kan inte attraheras av tjocka eller mulliga tjejer hur fin personlighet dom än har. Sen finns det ju smala med fin personlighet också.

Det kan ju bara du fundera över om du vill leva med en sån kille.

• thee1221
    Anonym (Mll) skrev 2020-05-03 23:53:32 följande:

Mitt ex va tjock och vägde 120 kg. Jag kände inte för han direkt när vi studerade ihop. Men efter några veckor när jag lärde känna han blev jag kär.

Söt
Svar på tråden Dejta tjock kille?