• Calabria

    Kompis lillebror

    Är hemma hos en kompis ibland som har en rätt jobbig bror (20 år) gullig kille men förstår inte hur han ska va med sin systers tjejkompisar. det är uppenbart att han gillar mig. han har tagit mig på både bröst och rumpa tidigare och försökt pussa mig. jag blir inte arg på honom men förklarar att det han gör är fel men han lyssnar inte utan fortsätter bara. jag har känt honom i 10 år men vill inte att han ska råka illa ut om han fortsätter som han gör. han är en del av ett större strukturellt problem som är svårt att bryta. vad ska man göra?

  • Svar på tråden Kompis lillebror
  • CitronTulo

    Fast om han tafsar på dig och inte lyssnar när du säger ifrån snällt så är det helt i sin ordning att bli arg! Troligen det som behövs för att han ska fatta att du menar allvar!!

  • Calabria
    CitronTulo skrev 2020-05-04 15:03:24 följande:

    Fast om han tafsar på dig och inte lyssnar när du säger ifrån snällt så är det helt i sin ordning att bli arg! Troligen det som behövs för att han ska fatta att du menar allvar!!


    jo såklart. kanske borde säga nånting till hans mamma 
  • Calabria

    men om han börjar gå ännu mer över gränsen och typ trycka sitt stånd mot mig får man ju ge honom en rak höger eller nåt

Svar på tråden Kompis lillebror