• Wimbai

    Vad har ni för erfarenheter?

    Vad har ni för erfarenheter av olika medium och har ni några tips på något riktigt bra som har haft rätt?

    Jag hade samtal med Jill Petterson för några veckor sedan. Hon siade om något som ska hända i framtiden som jag känner mig otroligt tveksam till men hon var så otroligt tvärsäker på sin sak. Om det inträffar (vilket jag skulle bli oerhört förvånad över) så kommer jag uppdatera här. Har varit hos några andra medium, Anna-Lena hade skrämmande rätt om visa grejer och visste saker hon inte borde veta och ingen annan vet, uppgav också ett namn och det stämde med allt jag vet.

    Har medium haft rätt för er? Vilka rekommenderas?

  • Svar på tråden Vad har ni för erfarenheter?
  • Pilsner
    Wimbai skrev 2020-05-05 23:12:07 följande:

    Vad har ni för erfarenheter av olika medium och har ni några tips på något riktigt bra som har haft rätt?

    Jag hade samtal med Jill Petterson för några veckor sedan. Hon siade om något som ska hända i framtiden som jag känner mig otroligt tveksam till men hon var så otroligt tvärsäker på sin sak. Om det inträffar (vilket jag skulle bli oerhört förvånad över) så kommer jag uppdatera här. Har varit hos några andra medium, Anna-Lena hade skrämmande rätt om visa grejer och visste saker hon inte borde veta och ingen annan vet, uppgav också ett namn och det stämde med allt jag vet.

    Har medium haft rätt för er? Vilka rekommenderas?


    Svamlar man tillräckligt luddigt så slår säkert något in förr eller senare.
  • Gravid99

    En släkting till mig gick till ett medium. Hon sa till han att han kommer dö om han inte följer med sin kompis på en resa om 2 månader. Han följde inte med och dog i sömnen 45 år gammal.

  • Fröken Rabarber
    Gravid99 skrev 2020-05-06 00:15:51 följande:

    En släkting till mig gick till ett medium. Hon sa till han att han kommer dö om han inte följer med sin kompis på en resa om 2 månader. Han följde inte med och dog i sömnen 45 år gammal.


    Om det du skriver är sant så var det ett väldigt oseriöst medium! De som är duktiga ger sig inte in på att säga när död kommer inträffa eller ställa diagnoser på sjukdomar. Från ett duktigt medium går man upplyft och förhoppningsvis med någon form av insikt/svar på frågor.
  • Aniiee

    Endast sånt som är enket att förklara eller vederlägga vid närmare skräskådning.


    I have a growing lack of disgust for you
  • Pilsner
    Fröken Rabarber skrev 2020-05-16 22:20:08 följande:
    Om det du skriver är sant så var det ett väldigt oseriöst medium
    Alla medium är oseriösa...

  • FrökenLisa

    Ni kan ju testa själva om ni är mediala- jag hittade gratistester inne på www.spåland.se

    HELT gratis!!
    Jag testade "är du medial?" och "är du klärvoajant?" :)

  • legomum
    FrökenLisa skrev 2020-06-14 22:36:52 följande:

    Ni kan ju testa själva om ni är mediala- jag hittade gratistester inne på www.spåland.se

    HELT gratis!!
    Jag testade "är du medial?" och "är du klärvoajant?" :)


    Dessa test ger jag inte mycket för. Jag har healinggåvan men testet visade att "jag inte har det och det vet jag om"

    Men det var underhållande, tecknat och plattformsspelaktigt.
Svar på tråden Vad har ni för erfarenheter?