• Anonym (Nybliven singelmorsa)

    Singelföräldrar, hur ofta ligger ni?

    Ni som är singelföräldrar och har era barn varannan vecka, hur ofta ligger ni/ligger ni överhuvudtaget? Intressant också hur länge du varit singel.

  • Svar på tråden Singelföräldrar, hur ofta ligger ni?
  • Anonym (Singelfarsa)

    Jag ligger ett par gånger under ett par dagars tid vartannat år ungefär. Utslaget på ett år kanske 5 gånger. Så har det vart senaste tio åren.

    Detta med en tjejkompis som emellanåt blir tillräckligt deprimerad för att ligga med mig. Oftast direkt efter ett av hennes många uppbrott. Helt på hennes villkor. Förutom det inte alls.

    Har ingen framgång alls med brudarna, men det är inget nytt i mitt liv.

  • thee1221
    Anonym (Nybliven singelmorsa) skrev 2020-05-05 23:25:07 följande:

    Ni som är singelföräldrar och har era barn varannan vecka, hur ofta ligger ni/ligger ni överhuvudtaget? Intressant också hur länge du varit singel.


    Pm?
  • Anonym (Mamma på halvtid)
    Anonym (Nybliven singelmorsa) skrev 2020-05-05 23:25:07 följande:

    Ni som är singelföräldrar och har era barn varannan vecka, hur ofta ligger ni/ligger ni överhuvudtaget? Intressant också hur länge du varit singel.


    Skild sedan två år och inte riktigt varit redo att släppa in något nytt i mitt liv. Jag är fortfarande stukad efter skilsmässan. Så jag har legat två gånger på dessa år.. Jag har stor sexlust men jag är helt enkelt livrädd för att bli sårad.
  • Anonym (chere)

    Som singel ligger jag aldrig. Självklart saknar jag sex men jag kan inte ha sex utan känslor/kärlek så då får jag vara utan. 

  • thee1221
    Anonym (Mamma på halvtid) skrev 2020-05-06 07:04:12 följande:

    Skild sedan två år och inte riktigt varit redo att släppa in något nytt i mitt liv. Jag är fortfarande stukad efter skilsmässan. Så jag har legat två gånger på dessa år.. Jag har stor sexlust men jag är helt enkelt livrädd för att bli sårad.


    Jag hade aldrig sårat dig. Pm?
  • Smed75

    Ligger inte regelbundet... Det händer när det händer.. Är liksom inte så mycket för one night stands.. Och är toksingel..Får hoppas att det ändrar sig =)

  • ChrisH
    thee1221 skrev 2020-05-06 08:43:39 följande:

    Jag hade aldrig sårat dig. Pm?


    Kan du sluta vara så creepy?

    Skickar du PM till alla kvinnor? ????
  • Danne007

    Har en kk som vi träffades en gång det har gått typ 2 månader sen vi träffades :/ blir lite tråkigt med Corona

Svar på tråden Singelföräldrar, hur ofta ligger ni?