• Wed 6 May 2020 18:41
    389 visningar
    1 svar
    1
    389

    Hur mkt kan dom hära tatueringarna kosta?

    Jag har ingen aning om hur mycket saker och ting kostar men jag tänkte mig den hära: https://prnt.sc/sc0tpv. Lika stor som den är på bilden också. Vad tror ni att den kan kosta?

    Och sen den andra jag tänkte mig är: https://prnt.sc/sc0v7z. Och den tänkte jag ha på framsidan
    av armen, inte hela armen.

    jag har även aldrig haft nån tatuering tidigare så nån av dom här kommer bli min första, och jag vill verkligen ha en men är så osäker på hur mycket det kommer kunna kosta. Tacksam för all hjälp! 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-05-06 18:42
    nya länkar för dom dära ledde till FB

    tattoo 1: prnt.sc/sc0tpv

    tattoo 2: prnt.sc/sc0v7z
  • Svar på tråden Hur mkt kan dom hära tatueringarna kosta?
  • Wed 6 May 2020 19:05
    #1
    omgalexwtf skrev 2020-05-06 18:41:31 följande:

    Jag har ingen aning om hur mycket saker och ting kostar men jag tänkte mig den hära: prnt.sc/sc0tpv. Lika stor som den är på bilden också. Vad tror ni att den kan kosta?Och sen den andra jag tänkte mig är: prnt.sc/sc0v7z. Och den tänkte jag ha på framsidanav armen, inte hela armen.jag har även aldrig haft nån tatuering tidigare så nån av dom här kommer bli min första, och jag vill verkligen ha en men är så osäker på hur mycket det kommer kunna kosta. Tacksam för all hjälp! 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-05-06 18:42

    nya länkar för dom dära ledde till FB

    tattoo 1: prnt.sc/sc0tpv

    tattoo 2: prnt.sc/sc0v7z


    Du har valt rätt stora första tatueringar. Bra placering dock för det gör inte så ont på armen. Alla tatuerare har ett grundpris. Sen brukar de ta 800-1500 kr per timme. Tatueringar med mycket färg brukar kosta mer. Ju större och mer detaljerat dessto dyrare. Men välj en duktig tatuerare, det är alltid värt priset och tiden du får vänta.

    Skulle tippa på 10-15 h för den i färg ca 3-4 sittningar. (beroende på hur stor arm du har). Så runt 10 000-15 000 kr.

    Den andra kanske 5000-8000 kr.

    Men nu räknar jag med ordentliga tatuerare. Finns säkert nån sunk som gör det för halva priset och du kommer ångra dig.
Svar på tråden Hur mkt kan dom hära tatueringarna kosta?