• Anonym (Hej)

    Är det våldtäkt

    om en person stoppar sin penis i en när man sover även fast det är nån man är tillsammans med?

  • Svar på tråden Är det våldtäkt
  • Kjell2
    Anonym (Hej) skrev 2020-05-07 09:50:58 följande:

    om en person stoppar sin penis i en när man sover även fast det är nån man är tillsammans med?


    Ens relationsstatus påverkar inte om det är våldtäkt eller ej. En viktig fråga är om det var ok eller inte.
  • Sandrasöt88
    Bjoer skrev 2020-05-07 10:27:54 följande:

    Har ni pratat om det tidigare?


    Och såklart kommer du med världens mest iq-befriade kommentar... VAD FAN SPELAR DET FÖR ROLL?
  • Kjell2
    Sandrasöt88 skrev 2020-05-07 10:29:46 följande:
    Och såklart kommer du med världens mest iq-befriade kommentar... VAD FAN SPELAR DET FÖR ROLL?
    Jo, om man t ex på kvällen innan säger "Jag tycker det är jättemysigt att vakna när du har sex med mig. Börja gärna när jag sover" så skulle nog det inte bli en fällande dom i tingsrätten.

    Har man däremot inte sagt något så skulle det med stor sannolikhet räknas som våldtäkt.


  • Bjoer
    Sandrasöt88 skrev 2020-05-07 10:29:46 följande:
    Och såklart kommer du med världens mest iq-befriade kommentar... VAD FAN SPELAR DET FÖR ROLL?
    Kanske dags att sluta trolla nu? Eller njuter du av att försöka mobba andra på internet?
  • Anonym (...)
    Sandrasöt88 skrev 2020-05-07 10:29:46 följande:

    Och såklart kommer du med världens mest iq-befriade kommentar... VAD FAN SPELAR DET FÖR ROLL?


    Om de snackat igenom exakt detta scenario innan, och tjejen uttryckligen skulle säga att hon skulle uppskatta att mannen ifråga utan vidare förvarning, stoppar in den när hon sover, så har hon gett sitt samtycke. Det finns ju tjejer som tänder på just det scenariot, att hon blir lite utnyttjad. I det fallet är det inte självklart en våldtäkt. Men om detta vore ts fall tror jag inte ts hade skapat denna tråd.

    Men i övriga 99.9% av fallen så är detta en klockren våldtäkt i mina ögon.
  • Anonym (#metoo)
    Anonym (Hej) skrev 2020-05-07 09:50:58 följande:

    om en person stoppar sin penis i en när man sover även fast det är nån man är tillsammans med?


    Eftersom du frågar utgår jag från att du inte sagt något innan om att du skulle vilja det så JA solklar våldtäkt. Uteslut den där människan från ditt liv!! Helst ska du polisanmäla äcklet.
  • Anonym (Ja)

    Självklart är det våldtäkt. Hur kan man ens tro annat?

Svar på tråden Är det våldtäkt