• Calabria

    oralsex och sånt

    hur funkar det med orsalsex och förspel?


    brukar tjejer suga av killen bara för att han ska kunna köra sen eller är det givet att han också ska gå ner?

    vanligt att fingra på varandras könsorgan samtidigt ungefär som barn som utforskar eller hundar som sniffar på varandra?


    tycker tjejer om när killar nyper hårt i bröstvårtorna? bröstorgasm? vad är det ens?


    öron? en vanligare fetish?

  • Svar på tråden oralsex och sånt
  • Anonym (Anonym)

    Om du suger av killen så han kommer lär det inte bli nåt sex sen. De flesta killar verkar inte klara av det.

  • Calabria
    Anonym (Anonym) skrev 2020-05-07 18:32:19 följande:

    Om du suger av killen så han kommer lär det inte bli nåt sex sen. De flesta killar verkar inte klara av det.


    jag har hört killar som velat ge tillbaka när tjejer sugit av dem men att de hellre vill att de sätter på dem direkt
  • Anonym (Anonym)
    Calabria skrev 2020-05-07 18:52:18 följande:
    jag har hört killar som velat ge tillbaka när tjejer sugit av dem men att de hellre vill att de sätter på dem direkt
    Ja visst kan det vara så. Men som jag sa, det är väldigt få killar som kan komma två gånger efter varandra så snabbt, eller ens få upp den igen direkt efter en utlösning.
  • Calabria

    är ju inte meningen att de ska komma under avsugning. bara blir tillräckligt hårda och lätta att glida in med

  • Tukt

    Generellt har man ju sex för att det är skönt. Då gör man ju saker som man tycker är skönt tillsammans. 
    Vill man ha en manual kan man ju köpa en hylla på IKEA.

  • Seriöst.lycklig

    Det är mer med sex än att bli hård för att kunna genomföra ett samlag. Att ge oralsex är definitivt inget måste för att det ska vara möjligt och ska alltid vara frivilligt att utföra. Lika mycket som killen vill och behöver smek och kel innan så behöver tjejen det också.


    Det kan vara kyssar, smeka varandra med händerna, samtidigt eller turas om. Pussar, kyssar, slicka, suga på de delar av kroppen som tjejen/killen tycker om. Smeka, nypa, kyssa bröstvårtor på både killen och tjejen om hen gillar det. Smek med fingertopparna eller klia med naglarna. 

    Var lyhörd för hur hen reagerar på det du gör. Utforska tillsammans och kommunicera hela tiden så att allt känns bra för båda, och ge mer än du tar. Gäller framför allt killar då det oftast behövs mer närhet och kärlek för en tjej att kunna slappna av och njuta. 
     
    Tillägg är att tjejer kan ha större kapacitet än män att njuta av sex men spänningar och minnen från tidigare upplevelser, förväntningar och krav kan hindra det. Så ta det lugnt, var nyfikna och respektfulla, så är chansen större att båda kommer kunna njuta av fina och kärleksfulla stunder tillsammans.

    Sista tillägg: Var inte ett porrskadat sv*n som bygger på myten om att alla tjejer gillar hårda tag. Utgå från kärleksfullt sex och när båda är trygga i relationen kan man, om båda vill, utforska mer med lekar/leksaker och annat.

    Lycka till!

  • Anonym (Anonym)
    Calabria skrev 2020-05-07 19:17:00 följande:

    är ju inte meningen att de ska komma under avsugning. bara blir tillräckligt hårda och lätta att glida in med


    Då kallas det bara för att suga, inte en hel avsugning. Men jag skulle säga att det inte är givet att killen ska gå ner på tjejen efteråt.
  • ödmjukman

    Alla relationer o sex är olika, det är inte alltid man turas om med att suga/slicka innan. Varierar från gång till gång/ hur tänd man är/ hur längesen sist / osv. Det viktiga är närhet o att båda njuter. Yngre killar vill bli sugna o sen knulla. Tror inte alls att alla killar gillar att slicka då o att de även är osäkra på hur man gör o vågar inte fråga. Prata med varann så löser det sig :) njut

  • Calabria
    Anonym (Anonym) skrev 2020-05-07 20:00:34 följande:
    Då kallas det bara för att suga, inte en hel avsugning. Men jag skulle säga att det inte är givet att killen ska gå ner på tjejen efteråt.

    men det finns ju olika typer av avsugningar. 


    en där man ligger i sängen och tjejen suger och slickar och kanske runkar samtidigt och en annan där killen står upp och knullar tjejen i munnen

  • Porrgalen

    För mig är avsugningar skönare än sex och en avsugning är inte komplett utan att man kommer. Många tjejer gillar att suga av en tills man kommer för att man ska hålla längre under själva sexet senare. 

Svar på tråden oralsex och sånt