• Anonym (Hmm)
    Thu 7 May 2020 19:49
    465 visningar
    0 svar
    0
    465

    Jag tror att jag blivit utstött på jobbet?

    Jag är högpresterande och har en ganska röd personlighet men jag visar fullaste respekt för kamrater samt hjälper till mycket och vill att de ska hända grejer.resultat är viktigt för mig. Om kollegorna bara tar de lugnt och inte gör något så jobbar jag precis lika hårt och intensivt från start till slut.

    Jag har en chef med helt klart eldröd personlighet.

    Jag har fått mer ansvar och mer *extra uppgifter*.

    Jag är just nu i en situation som jag aldrig varit i innan. Där min chef ger mig mer och mer förtroende,men samtidigt stöter mina kollegor ut mig.

    Idag så triggade mina kollegor mig till att ge förklaringar där arbetet redan var färdigt.

    Min chef satt på sitt kontor utan att kollegorna visste detta. När dom såg chefen så ändrade dom attityd.

    Jag är helt säker på att min chef hörde detta och vad jag tror gav han dom en riktig utskällning. Jag vet att det är avunsjuka. Men hur hanterar jag detta?

    Jag är väldigt rak och resultat inriktad och vill driva allt som går framåt.

    Jag bryr mig inte om uppmärksamhet eller att mina kollegor ska tycka att jag är jätte duktig.

    Jag struntade i dom idag så att dom verkligen fattade att jag är ingen man trampar på tårna.

    Hjälp, hur gör man i en sån här situation? Jag vill framåt,jag kan inte sluta arbeta osv bara för att va en i gänget

Svar på tråden Jag tror att jag blivit utstött på jobbet?