• Dr Börje

    Ni som filmar ert eget sex

    Jag har förstått att rätt många tar fram kameran ibland och filmar när ni ligger.
    Min undran är vad ni använder filmen till. Går ni tillbaka och tittar på det tillsammans för att kåta upp er? Använder ni det som studiematerial för att hitta förbättringsområden? Lägger ni upp det på diverse porrsiter för att få bekräftelse av andra? Eller använder ni dessa klipp som visuell stimulans för er egen onani?

    Berätta gärna. Själv har jag svårt att se vad jag skulle använda en film där jag själv deltar till. Jag vill inte se mig själv ha sex. Men det är jag det.... 

  • Svar på tråden Ni som filmar ert eget sex
  • John69

    Jaa, hur ska jag förklara på ett bra sätt....

    Jag är i grunden foto och filmintresserad, och det har fallit naturligt för mig att foto och filma min sambo. Hon har inga problem att bli det och jag tycker att hon är sexig och fin.

    Egentligen är det inte så mycket under när vi har sex, då jag tycker det kan störa med att fippla med mobil eller en kamera mitt upp i allting. Då är det mest om hon suger eller runkar mig, då "passar" det bättre att foto eller filma. Det sexiga och härliga fastnar digitalt istället för bara i minnet eller för stunden. Då finns det kvar och jag kan titta på det när jag vill.

    Tex kan jag foto / filma när hon duschar, fånga löddret rinnande över hennes kropp. När hon blundar och sköljer ur schampot tex, när vattnet rinner över hennes styva vårtor, fånga det sexiga helt enkelt.

    Om hon står i köket med fina underkläder. Fånga vinkeln och framhäva hennes naturliga skönhet.

    Med en fin bikini i badet och en drink i handen samtidigt som hon förför kameran.

    Om hon ligger och solar, topless, i string eller naken kan det bli fina bilder.

    På hotellhelger, sexiga kläder och leksaker, klackskor, nätsrumpor och uppsminkad, Ser bra ut.

    Kan säga att jag har det som en minnesbank. Kan bläddra igenom mappar och färska upp minnet.

    Brukar titta iband om hon jobbar kvällar / helger, reser, utbildningar. Känns som hon blir mera nära mig då hon är bortrest eller jobbar.

    Använder det inte som runkmaterial. Hon själv tittar inte på det. Jag kan skicka nån bild ibland som jag tyckte blev extra bra ????

    Har lite utvalda foton uppe på en "sexsida" mest för teasing och att hon inte har nått emot det, så länge det är anonymt.

    Blev mycket text kanske men ville ge en liten inblick i hur jag tänker runt det.

    Hoppad du fick några svar ????

  • Anonym (s)

    känns som en dum idé att filma eftersom hur bra förhållandet än är så kan det sluta illa och filmen hamnar på nätet. Jag skulle inte ta risken.

  • Oerhörd
    Anonym (s) skrev 2020-05-14 02:19:50 följande:

    känns som en dum idé att filma eftersom hur bra förhållandet än är så kan det sluta illa och filmen hamnar på nätet. Jag skulle inte ta risken.


    Det är inte allas stora skräck... internet är proppfullt av porr, jag tänker mer: vem fan vill se MIG knulla, annat än jag själv och de som brukar göra det? Skulle det komma ut skulle jag antagligen aldrig ens få veta det. Det gör inget.
  • Anonym (H)
    Anonym (s) skrev 2020-05-14 02:19:50 följande:

    känns som en dum idé att filma eftersom hur bra förhållandet än är så kan det sluta illa och filmen hamnar på nätet. Jag skulle inte ta risken.


    Håller verkligen med. Oavsett hur mycket jag älskar min partner hade jag aldrig ställt upp på varken bilder eller video. Har alltid i bakhuvudet att det kan hamna i någon annans händer och det vill jag inte. Jag har aldrig någonsin ens skickat en lättklädd bild till någon då det tar emot så förbannat.. Men det är fascinerande att andra vågar. Good for them.
  • Dr Börje
    Anonym (H) skrev 2020-05-14 08:35:36 följande:
    Håller verkligen med. Oavsett hur mycket jag älskar min partner hade jag aldrig ställt upp på varken bilder eller video. Har alltid i bakhuvudet att det kan hamna i någon annans händer och det vill jag inte. Jag har aldrig någonsin ens skickat en lättklädd bild till någon då det tar emot så förbannat.. Men det är fascinerande att andra vågar. Good for them.
    Klokt. Mycket  klokt.
  • Dr Börje
    Robert 832 skrev 2020-05-16 13:31:50 följande:

    Jag vill bara veta hur det ser ut när vi knullar.


    Hur tycker du att det ser ut då? Blir du upphetsad av att se dig själv knulla på film?
  • Robert 832
    Dr Börje skrev 2020-05-20 08:33:44 följande:

    Hur tycker du att det ser ut då? Blir du upphetsad av att se dig själv knulla på film?


    Det ser ut som porr med sämre bildkvalité.
Svar på tråden Ni som filmar ert eget sex