Forum Smärta/Obehag - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Mellanblödningar efter 2 år med p-spruta

    Ons 13 maj 20:52 Läst 0 gånger Totalt 1 svar
    Anonym (vadih­elvete­)
    Visa endast
    Ons 13 maj 20:52

    Hej! Jag har under 2,5 år haft p-sprutan depoprovera pga kraftiga blödningar, extrem smärta osv. Den har funkat felfritt sen dag 1 (inga mellanblödningar eller smärta ö.ht.).

    MEN. För 2 veckor sedan började jag få bruna flytningar som sedan gick över i blödning, uppehåll i en vecka och nu i helgen gula flytningar med blod i. Även smärta..

    Vad är nu detta..? Förstår inte hur det kan bli såhär helt plötsligt.

    Är förövrigt 19 år, inte sexuellt aktiv och annars relativt välmående.

    Någon mer som upplevt detta och vad hände sedan?

    Varit hos gyn 2 gånger och UL visade först att ena äggstocken var aktiv, men idag visar den att båda är inaktiva.

    Förstår inte..

  • Anonym (vadih­elvete­) Trådstartaren
    Visa endast
    Tor 14 maj 18:42 #1

    Såhär står det i journalen

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll