• Anonym (regimforum)

Rätt att kalla SD för nazister men förbjuden att säga det om S

Vad tycker ni om det? Om man kritiserar socialdemokraternas förflutna så tas dessa inlägg direkt bort av moderatorerna på FL men att kalla SD och deras förflutna för naztiskt är helt ok 

Anser ni andra att det är bra med ett socialdemokratiskt forum som tystar all kritik mot S . Eller anser ni som mig att alla ska vara lika och följa samma regler? 

• Svar på tråden Rätt att kalla SD för nazister men förbjuden att säga det om S
  • Iarwain
    Anonym (regimforum) skrev 2020-05-15 12:06:33 följande:
    Oj oj nu var det tydligen lugnt med både svastikan och heilande när det kommer från sossarnas kommpisar och bundsförvanter . Säger en del om er och ert hyckleri . Och bevisar för mig att vi har ett nazitiskt parti i rikstagen och det är Sozzarna 
    Kan du besvara mina frågor i #59 så ska jag bemöta vad du skriver.
    Människor är korkade! Men jag tänker inte överförklara för de som har som sin enda uppgift att missförstå så mycket som möjligt
  • Iarwain
    Anonym (regimforum) skrev 2020-05-15 12:14:52 följande:
    Varför ljuger du? 

Har läst SDs parti program , det står snarare att en oansvarig invandring som har först under en lång tid orsakar enorma problem, och det stämer ju  
    Du har inte läst SDs partiprogram då de inte har något, de har ett principprogram.

Vad är nedärvd essens?
    och svara gärna också på mina frågor i #59.
    Människor är korkade! Men jag tänker inte överförklara för de som har som sin enda uppgift att missförstå så mycket som möjligt
  • RebeckaZ70
    Anonym (Anonym) skrev 2020-05-15 12:46:50 följande:
    Jag ber dig ge fakta och du ger mig åsikter.

Alla bokstäverna syntes inte först men jag lyckades hitta online att det är en klädbutik som heter Hitler2 och ägaren är uppenbarligen antisemitist. Vad har det att göra med Hamas?? Och samma med de andra bilderna, föreställer de personer ur Hamas menar du, eller? Kan du bevisa det?

https://www.jpost.com/arab-israeli-conflict/name-of-shop-is-hitler-and-i-like-him-because-he-was-the-most-anti-jewish-person-432190

Jag tycker det är orättvist att ni inte nämner alla andra "nazister" som funnits bra mycket längre tillbaka än då Hitler skapade termen, nämligen romarna. De var ju dessutom bland de första att göra Hitlerhälsningen! Man kan nog inte påstå att de var Socialdemokrater men det kan säkert TS hjälpa oss med.
    hamas styr som bekant Gaza. Det är väl förmodligen enda platsen i världen där heilande, hakkorsflaggor och hitlerdyrkande är öppet tillåtet. Förutom då i nazisternas egna lokaler...
    Det är ju teoretiskt möjligt att det inte är hamas som ligger bakom flaggviftande, heilande och hitlerboutiquer, men det är hamas som tillåter företeelsen.

Och så det vanliga, skylla på romersk hälsning. Konstigt att inte nmr m.fl heilidioter också skyller på det? 

Hamaskramare much?
    Another wild hearted woman
  • Anonym (regimforum)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-05-15 12:46:50 följande:
    Jag ber dig ge fakta och du ger mig åsikter.

Alla bokstäverna syntes inte först men jag lyckades hitta online att det är en klädbutik som heter Hitler2 och ägaren är uppenbarligen antisemitist. Vad har det att göra med Hamas?? Och samma med de andra bilderna, föreställer de personer ur Hamas menar du, eller? Kan du bevisa det?

https://www.jpost.com/arab-israeli-conflict/name-of-shop-is-hitler-and-i-like-him-because-he-was-the-most-anti-jewish-person-432190

Jag tycker det är orättvist att ni inte nämner alla andra "nazister" som funnits bra mycket längre tillbaka än då Hitler skapade termen, nämligen romarna. De var ju dessutom bland de första att göra Hitlerhälsningen! Man kan nog inte påstå att de var Socialdemokrater men det kan säkert TS hjälpa oss med.
    Gjorde romarna Hitler hälsning? De kom det , JAAAA  men dom då!!!!!!!!

Så romarna kunde resa genom tiden? Åka till framtiden och obesevera Hitler för att sen stjäla det hela? Då är det ok att S systerparti som får miljader av våra skattepengar är nazister? Nu är det inte bara SD fel nu är romarriket dom eleka. Alla andras fel förutom S 
  • Anonym (regimforum)
    Iarwain skrev 2020-05-14 18:43:47 följande:
    Så vad i hela den texten är det du tycker är extra bestickande?
    Du kan väl knappast mena att jag ska läsa 283 sidor och kommentera på det?

Nu har jag personligen inte mycket till övers för Ulvskog, men...
    Menar du att Ulvskog är nazist genom den bilden?
    Menar du att du likställer du kritik mot Israels dom och behandling av en, i-och-för-sig, fälld mördare, med stöd för utrotning av judar?
    Då har du lite för lite koll på världsläget för ditt eget bästa.

Men låt mig poängtera, om hon medvetet poserar på den bilden, så borde det diskvalificera henne från alla  högre politiska uppdrag,
    Men att som du gör, likställa henne med nazister är ett hån mot nazismens verkliga offer.
    Stödjer man och hyllar nazister kan man tolka de som man även stödjer deras värderingar 

Kritik? är det kritik att stödja terrorister som vill mörda judar? Kritisera Israel? Varför dom är omgivna med skurkstater som vill utplåna dom 

Stödjer du också Hamas värderingar? 

Anser du att Judar ska mördas lika så homosexuella?  
  • Anonym (???)
    Anonym (regimforum) skrev 2020-05-14 15:24:37 följande:

Vad tycker ni om det? Om man kritiserar socialdemokraternas förflutna så tas dessa inlägg direkt bort av moderatorerna på FL men att kalla SD och deras förflutna för naztiskt är helt ok 

Anser ni andra att det är bra med ett socialdemokratiskt forum som tystar all kritik mot S . Eller anser ni som mig att alla ska vara lika och följa samma regler? 

Var tystas all kritik mot S? Jag tycker hela forumet svämmar över av fåniga trådar med kritik om alla möjliga partier. 
  • Anonym (regimforum)
    KillBill skrev 2020-05-15 12:41:02 följande:
    Det är ingen lögn. Sverigedemokraterna bildades 1988 av veteraner inom militant rasism och fascism. Anders Klarström SDs första partiledare hade bakgrund i det nazistiska partiet Nordiska Rikspartiet.  I Sverigedemokraternas partiprogram pratas om en nedärvd essens och det (ras) biologiska arvet. SD toppar har de senaste åren deklarerat att samer och judar inte är svenskar o.s.v.

JAAAAAAAAAAA  MEEEEEEEN DOOOM DÅ!!!

Då är det ok att ge miljader till Hamas? Srtödjer du Hamas? 
  • Anonym (I)
    Anonym (regimforum) skrev 2020-05-15 13:10:35 följande:

Stödjer man och hyllar nazister kan man tolka de som man även stödjer deras värderingar 

Kritik? är det kritik att stödja terrorister som vill mörda judar? Kritisera Israel? Varför dom är omgivna med skurkstater som vill utplåna dom 

Ja, självklart! Alla som argumenterar emot dig är nazister och stödjer Hamas. Visst är det så!
  • Iarwain
    RebeckaZ70 skrev 2020-05-15 12:56:08 följande:
    hamas styr som bekant Gaza. Det är väl förmodligen enda platsen i världen där heilande, hakkorsflaggor och hitlerdyrkande är öppet tillåtet. Förutom då i nazisternas egna lokaler...
    Det är ju teoretiskt möjligt att det inte är hamas som ligger bakom flaggviftande, heilande och hitlerboutiquer, men det är hamas som tillåter företeelsen.

Och så det vanliga, skylla på romersk hälsning. Konstigt att inte nmr m.fl heilidioter också skyller på det? 

Hamaskramare much?
    Jag vill inte förta problemen med Hamas och Palestinas styre, men att skriva "förmodligen enda platsen i världen där heilande, hakkorsflaggor och hitlerdyrkande är öppet tillåtet" är helt felaktigt.

Det finns många framstående demokratier som inte har detta förbud.

Sedan så skriver inte den debattartikeln det du påstår.
    Så här vore det bra om du kunde med egna ord skriva vad du tycker den påstår, så slipper jag bemöta saker du inte står för.
  • Anonym (I)
    Anonym (regimforum) skrev 2020-05-15 13:10:35 följande:

Ja, självklart! Alla som argumenterar emot dig är nazister och stödjer Hamas. Visst är det så!
    Anonym (regimforum) skrev 2020-05-15 13:07:21 följande:

Gjorde romarna Hitler hälsning? De kom det , JAAAA  men dom då!!!!!!!!

Så romarna kunde resa genom tiden? Åka till framtiden och obesevera Hitler för att sen stjäla det hela? Då är det ok att S systerparti som får miljader av våra skattepengar är nazister? Nu är det inte bara SD fel nu är romarriket dom eleka. Alla andras fel förutom S 

Klockren analys! Begåvat!

Du har så rätt så!
Svar på tråden Rätt att kalla SD för nazister men förbjuden att säga det om S