• Anonym (Såja)
    Thu 21 May 2020 01:09
    813 visningar
    16 svar
    16
    813

    Hårsnodden bakom sängen

    Mr K69 skrev 2020-05-16 08:08:32 följande:

    Bor ni hus med tvättstuga så kanske den följt med därifrån? Har hänt mig nämligen fast det var ett par trosor. Hittade dem när jag vek ihop tvätten och jag slängde undan dem på golvet när jag vek ihop tvätten och glömde plocka upp dem sedan.... ja resten behöver väl ingen förklaring...


    Hehe. Påminner mig om när man va yngre och höll på med dumheter :D

    När man skulle ljuga så gick man allin och byggde på historien som fasen. Tvättade tvätt i privata maskinen men när vi köpte den för 1 år sedan så va det ett skyltexemplar och de i butiken hade fyllt den med sexiga underkläder så det är därför min tjej hittade ett par spetstrosor i sängen förr förra helgen. Sen undra hon varför det va smink på hennes kudde och då sa jag att det måste ha varit katten som blev rädd när jag tappade saxofonen jag lånat och nu lämnat tillbaka till kompisen.. katten sprang i panik in i sminkrummet och halka på mattan så gardinen föll ned på ett fat som gick sönder och då drog med sig smink ned i papperskorgen råkade sedan tappa ut lite på väg till soptunnan så det gick jag i och fick en hel del smink under skon så måste ha varor därför kudden råkat nudda min fot eller så.

    -Men den ANVÄNDA kondomen då!!

    Ja den är inte min. Jo det var en hemlös afrikan som hade tappat sin mobil i skogen när han letade efter vilda paprika plantor så han var så hungrig så lät han komma hem till mig men sen så träffa han våran granne och tog med henne hem till oss och säkerligen låg med henne då det måste vara hans kondom som ligger i sängen.
Svar på tråden Hårsnodden bakom sängen