Inlägg från: Anonym (Galen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Galen)

    Exets kuk har vuxit massor fast han e vuxeb

    Jag var för säker 15 år sen tillsammans med 3n kille under nåt år. Han var klart välutrustad och jag var ganska ung o oerfaren så för mig var det en ny upplevelse och jag tyckte då han var enorm. Nu med mer erfarenhetskulle jag säga stor men inte extrem. Jag har pratat lite m3d honom genom åren och bland annat har han sagt att hans flickvän inte vill ha sex så ofta pga att hon får ont vilket är tänkbart men ändå otroligt eftersom jag klarade drt när jag var 18. Han har antytt att jan är större än vad jag minns vilket jag tolkat som bullshit. Nu hamnade vi i på en gemensam fest för ett tag sedan och vi klickade på nåt vis igen

    Vi åkte hem och såklart åkte kläderna av. Och då insåg jag att han faktiskt var mycket större än jag minns. Han säger själv att han växte till han va 28 år dvs långt efter vi var tillsammans. Är det möjligt att växa så sent och så mycket säkert en decimeter. Eller minns jag fel. Jag kan inye tänka mig att jag som 18 pring skulle pallat att ha sex om han haft som han har nu. Hur är det möjligt?

Svar på tråden Exets kuk har vuxit massor fast han e vuxeb