• Anonym (Petty)

    Sex-svacka. Börjar bli desperat!

    Behöver lite tips

    Jag lever me min sambo sedan 5 år, vi har en 2åring tillsammans. Jag är 12 år yngre än min sambo (29 & 41 år). Vi båda är medelsnygga om man får säga så och av oss två tar jag mest hand om mig själv.

    Sedan jag var gravid har vårt sexliv vart torrt. Jag skulle gärna ligga några gånger i veckan men har slutat försöka ta initiativ eftersom responsen mestadels uteblir. Jag har gått runt naken hemma, hånglat upp honom osv osv utan större framgång. Han är superfin mot mig och barnet, vi delar på de mesta hemma osv osv men jag vill få känna mig attraktiv och att han är attraherad av mig. Jag kan skicka sms där jag rakt ut skriver att jag är kåt och vill ligga me honom när vi ses hemma sen men sen händer inget mer. En kille på jobbet raggar på mig och jag har börjat känna att jag skulle kunna va otrogen bara för att få känna att nån vill röra vid mig men jag vill absolut inte va otrogen egentligen. Vi har barnvakt me jämna mellanrum men de är som att vi är helt osynk!

    Hit me med era bästa tips!

  • Svar på tråden Sex-svacka. Börjar bli desperat!
  • Anonym (Petty)
    Anonym (.) skrev 2020-05-18 21:29:53 följande:

    Hur ofta har ni sex? Aldrig?


    Typ en gång varannan månad!
  • Real Time
    Robert 832 skrev 2020-05-18 21:30:41 följande:

    Var otrogen! ;)


    mm rö4 hon kommer ju må så jäkla bra efteråt...hon är redan ute på farligt vatten. lämna innan du ligger med någon annan. så enkelt är de. 
  • Anonym (Prat)

    Har han sagt nåt om varför? Har ni pratat om det?

  • Anonym (Petty)
    Anonym (Prat) skrev 2020-05-18 22:45:05 följande:

    Har han sagt nåt om varför? Har ni pratat om det?


    Har flera gånger frågat men får aldrig nå riktigt svar! De gånger vi väl ligger är de riktigt bra så har så svårt att förstå vad problemet är!

    Jag har även sagt flertal gånger ?de är tråkigt att vi ligger så sällan, jag saknar att va nära bla bla bla? men tillslut känns de ju som man är desperat och tjatar och de känns så onajs
  • Anonym (Petty)
    Cnowle skrev 2020-05-18 22:57:35 följande:

    Han kan ju inte vara riktigt klok... tänk om man hade en sån kvinna.


    Haha egentligen känns de som ett lyxproblem att de är vårt typ enda problem i förhållandet. Allt annat är vi överens om. De enda andra är att jag tycker att han träffar sina polare för sällan men han jobbar mer en heltid och spenderar hellre tid me oss säger han ????
  • Anonym (Man)

    Om sexbrist är ert enda problem så föreslår jag att du slår tanken på otrohet ur hågen. Du kommer aldrig förlåta dig själv om du sabbar ett nästintill perfekt förhållande för snabb och tillfällig sexuell behovstillfredsställelse. Så lätt är det inte att hitta en bra partner...

    Mannen verkar utarbetad och stressad, då är det inte konstigt om sexlusten går ner.

    Du själv verkar vara en toppentjej som verkligen förtjänar all uppmärksamhet du önskar. Men jag tänker att du i den här situationen kanske borde ta ett steg tillbaka. Fortsätta uppvakta mannen och visa vad du vill, det är sexigt, men håll dig på rätt sida om gränsen till desperation, för det är väldigt osexigt och sätter förmodligen bara ännu mer press på mannen. Det finns nog få saker som stressar en man lika mycket som att inte ha lust att tillfredsställa en kvinna som osar sex och bokstavligt talat tigger om att få ligga.

    Håll ut! Hitta andra sätt att tillfredsställa dig själv på tills mannen är uppe på banan igen. Undvik att ligga med någon annan man så länge din nuvarande är en del av din långsiktiga plan, eller tills ni är överens om att öppna upp ert förhållande.

    Av hela mitt hjärta hoppas jag att ni lyckas få ordning på ert sexliv!

  • Underhill
    Anonym (Petty) skrev 2020-05-19 04:35:38 följande:
    Haha egentligen känns de som ett lyxproblem att de är vårt typ enda problem i förhållandet. Allt annat är vi överens om. De enda andra är att jag tycker att han träffar sina polare för sällan men han jobbar mer en heltid och spenderar hellre tid me oss säger han ????
    Jobbar han mer än heltid skulle jag gissa att han är rätt trött/sliten. Mat och sömn går före. Kan han dra ner lite på timmarna kanske?
Svar på tråden Sex-svacka. Börjar bli desperat!