• Wed 20 May 2020 01:16
    213 visningar
    5 svar
    5
    213

    Mental kraft

    Om jag upplever en slags psykisk energi alternativt intellektuell upplevelse av mitt jag IQ EQ

    Skall jag använda denna kraft för att nå mina mål i livet om jag funnit någon typ av energi i huvudet jag lagt märke till som gynnar mig?

    mvh
  • Svar på tråden Mental kraft
  • Wed 20 May 2020 01:18
    #1

    Du kan väl kanske alltid testa...? Flört

  • Wed 20 May 2020 01:22
    #2

    Jag lider av utmattningsdepression så du har överseende med det när jag skriver. Det jag undrar är om denna kraften om den på ALLVAR gynnar mig och jag använder den i gott syfte, den gynnar mig kognitivt, socialt etc

    skall jag använda den isåfall?

  • Wed 20 May 2020 01:25
    #3
    johan1234444 skrev 2020-05-20 01:22:34 följande:

    Jag lider av utmattningsdepression så du har överseende med det när jag skriver. Det jag undrar är om denna kraften om den på ALLVAR gynnar mig och jag använder den i gott syfte, den gynnar mig kognitivt, socialt etc

    skall jag använda den isåfall?


    Liksom, ja...om du tror det skulle gynna dig, och såvida det inte lära vara skadligt för någon annan kan du väl göra det, eller...??

    och btw låter jobbigt med utmattningsdepression lider för egen del också av det tyvärr, hoppas du blir bättre så småningom, kram <3
  • Wed 20 May 2020 01:44
    #4

    Okej, jag förmodar det handlar om min intelligens eller mitt tänkande, och att jag känt av denna mentala energi i mitt huvud vilket skapat förutsättningar. Det handlar främst om olika typer av stämningslägen man kan bemästra och förstå-

    Okej det går över utmattningen

    Om jag åter igen har denna vetskap om denna kraft isåfall så frågar jag igen ursäkta

    Om den gynnar min tillvaro utbildning etc så borde jag väl använda den?

    1. Det borde väl vara rätt att använda den kraften? Svara gärna igen på det tack. Ursäkta har vart med om mycket.

  • Wed 20 May 2020 03:33
    #5
    johan1234444 skrev 2020-05-20 01:44:17 följande:

    Okej, jag förmodar det handlar om min intelligens eller mitt tänkande, och att jag känt av denna mentala energi i mitt huvud vilket skapat förutsättningar. Det handlar främst om olika typer av stämningslägen man kan bemästra och förstå-

    Okej det går över utmattningen

    Om jag åter igen har denna vetskap om denna kraft isåfall så frågar jag igen ursäkta

    Om den gynnar min tillvaro utbildning etc så borde jag väl använda den?

    1. Det borde väl vara rätt att använda den kraften? Svara gärna igen på det tack. Ursäkta har vart med om mycket.


    Alltså ja, om du nu tror dig gynnas och få nytta av den där kraften och om du inte riskerar att skada dig själv eller någon annan genom använda den borde du väl kunna det tänker jag.

    Fast dock lite svårt att svara hundraprocentigt på, då jag inte vet exakt vad det är för kraft du menar eller vad det hela handlar om.
Svar på tråden Mental kraft