• Anonym (Anonym)

    Obekväm

    Hej! Det är så att min sambo tittar på porr fast han vet att jag hatar det och han gör det bakom min rygg, jag klarar inte ens av att jobba längre snart för är så rädd att bli sårad måste ha koll på han helatiden för han inte ska titta

    Känner mig så obekväm med hela situationen

  • Svar på tråden Obekväm
  • Anonym (C)

    Det låter väldigt jobbigt för dig. Han kollar ju inte på porr för att såra dig. Vad har du för plan för att lösa din situation och sluta känna dig obekväm och så orolig?

  • Anonym (Kärring mot strömmen)

    Det låter som om ni behöver ha fler samtal om hur sårad du blir. Man måste faktiskt inte acceptera allt här i världen.

  • Anonym (Sundancer)

    Ställ dej sidan om när han tittar, vad är det med män nuförtiden .Bättre han tog hand om dej istället för titta på konstlade scener.

  • Tunnis
    Anonym (Sundancer) skrev 2020-05-20 08:01:34 följande:

    Ställ dej sidan om när han tittar, vad är det med män nuförtiden .Bättre han tog hand om dej istället för titta på konstlade scener.


    Hon kanske inte alltid har lust? Han kanske ibland bara vill onanera lite snabbt när hon inte är där?

    Varför så dömmande för ett normalt beteende utan att veta mer om situationen?
  • Anonym (Sundancer)
    Tunnis skrev 2020-05-20 11:16:46 följande:
    Hon kanske inte alltid har lust? Han kanske ibland bara vill onanera lite snabbt när hon inte är där?

    Varför så dömmande för ett normalt beteende utan att veta mer om situationen?
    Inte dömande utan pushande för båda, för att komma vidare.
  • Physalis

    Att titta på porr ingår i normen för både män och kvinnor. Alltså ser de flesta det inte som något konstigt eller fel. Därmed inte sagt att man måste acceptera att en partner kollar. Du kan prata med honom och hoppas att han är ok med att sluta, men inte kräva. Vill han inte sluta så får du överväga om du kan hitta ett sätt att må bra trots att han tittar eller om du måste lämna honom och hitta någon som inte tittar på porr.


    Korrekturläser som en kratta
  • Anonym (Noll självkänsla)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-05-20 04:26:20 följande:

    Hej! Det är så att min sambo tittar på porr fast han vet att jag hatar det och han gör det bakom min rygg, jag klarar inte ens av att jobba längre snart för är så rädd att bli sårad måste ha koll på han helatiden för han inte ska titta

    Känner mig så obekväm med hela situationen


    Sök hjälp. Du måste ha väldigt dålig självkänsla. Jobba med den och ditt kontrollbehov, det låter inte normalt någonstans
Svar på tråden Obekväm