• Anonym (Miss L)

    Uppblåst efter analsex

    Hej,
    pojkvännen och jag har börjat ha analsex oftare och jag tycker det är riktigt skönt MEN efteråt blir jag jätte bubblig och svullen i magen, känns som hela buken är fylld av luft och det kommer ibland gaser (fiser inte aktivt) men det liksom sipprar ut ändå. 
    Känns fruktansvärt osexigt och får mig att inte vilja ha det lika ofta.
    Vanligt eller konstigt? 

  • Svar på tråden Uppblåst efter analsex
  • Anonym (Anonym)

    Det låter normalt. Du vet ju att analen är kopplad till tarmsystemet, eller hur? Om du då tar ett slutet system och börjar jucka uppåt så är det klart saker rör på sig där inne.

  • Anonym (Pump)
    Anonym (Miss L) skrev 2020-05-20 07:38:15 följande:

    Hej,
    pojkvännen och jag har börjat ha analsex oftare och jag tycker det är riktigt skönt MEN efteråt blir jag jätte bubblig och svullen i magen, känns som hela buken är fylld av luft och det kommer ibland gaser (fiser inte aktivt) men det liksom sipprar ut ändå. 
    Känns fruktansvärt osexigt och får mig att inte vilja ha det lika ofta.
    Vanligt eller konstigt? 


    Säg till din kille han inte gapar när ni håller på....Cool
  • MrFlex

    Vissa reagerar på sperma i analen. Kommer han i dig när ni har analsex så kan ni testa att skippa det.

  • Anonym (maniköping)

    Du tänker för mycket. 

    Njuter du av analsex så fortsätt ha det! Ingen mer än du märker ju av det här problemet och fräschheten sitter i huvudet på dig!

  • Anonym (Miss L)
    Anonym (maniköping) skrev 2020-05-20 09:22:30 följande:

    Du tänker för mycket. 

    Njuter du av analsex så fortsätt ha det! Ingen mer än du märker ju av det här problemet och fräschheten sitter i huvudet på dig!


    Såklart jag njuter, men det är inte kul o släppa högljudda pruttar sen som inte ens är riktiga. Det är väldigt pinsamt.
  • Anonym (maniköping)
    Anonym (Miss L) skrev 2020-05-22 23:20:42 följande:
    Såklart jag njuter, men det är inte kul o släppa högljudda pruttar sen som inte ens är riktiga. Det är väldigt pinsamt.
    Tycker du tänker för mycket här också

    En kropp gör många konstiga ljud. Berätta för din partner att analsexet gör dig uppblåst och att det är därför det kommer pruttar. Han kommer säkerligen inte vilja byta dem mot att inte få ha analsex med dig i vilket fall som helst. 
Svar på tråden Uppblåst efter analsex