• Anonym (knappastva?)

    Kvinna på nätet som söker lite kul

    På sexsidor som Bodycontact t ex, där är det inte konstigt. Men på en vanlig dejtsajt? Såg en kvinna nu som uppenbarligen är ute efter lite kul.
    Varningsklockor va?

  • Svar på tråden Kvinna på nätet som söker lite kul
  • Anonym (Happy Pancake)
    Anonym (Man) skrev 2020-05-22 21:00:58 följande:

    Vad är det som tog så pass illa? Hemskt att det känns så pass. Har du tappat hoppet? :( Kramar

    Hur gammal är du?


    Medelåldern. Känns hemskt dessa falska män.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Happy Pancake) skrev 2020-05-22 21:02:41 följande:
    Medelåldern. Känns hemskt dessa falska män.
    Det kanske är bra att börja med vänskap först?
    Om en man är öppen för det, kanske han inte är falsk.
  • Anonym (Happy Pancake)
    Anonym (Man) skrev 2020-05-22 21:15:42 följande:

    Det kanske är bra att börja med vänskap först?

    Om en man är öppen för det, kanske han inte är falsk.


    Skitstövlar hela jävla bunten!
  • Anonym (Kvinna56)
    Anonym (Happy Pancake) skrev 2020-05-22 14:55:05 följande:

    Det är det jag menar. 99% risk att man om ångrar sig. Inte värt med 2 timmars njutning med en främling där ingen kärlek finns,

    Inte säkert att det ens blir njutning utan bara onödig sex.


    Det blir inte speciellt skönt med någon man precis träffat. Är nog mest män som gillar detta. Som sexköp t ex.

    Som jag skrev var det en prövoperiod för mig efter väldigt många år utan sex och män för den delen. Ångrar inte men blir inget mer sex med killar online.

    Råkade inte ut för någon extrem och kollade upp dem innan. Men upptäckte sen att många använder smeknamn även på Facebook tex eller tom falska namn. Var en snubbe jag träffade som jag sen hittade med annat efternamn och sambo/ babies.....

    Sa inget till honom utan bara klippte.....
  • Anonym (Kvinna56)
    Pinotage skrev 2020-05-22 15:46:00 följande:

    Måste fråga vad det är som är piss - har männen varit för egoistiska eller fungerar det inte alls för dig utan känslor inblandat ?


    Ja killar som vet att de får ligga utan att investera vill ofta komma till skott snabbt. Hinner inte tända..

    Sen funkar det inte när de är extremt hårdhänta. Och de lyssnar inte. Väldigt avtändande.

    Räcker med stark attraktion. Är ju mycket som påverkar. Som doft, kyssar och hur de ser ut. Ja bilden på nätet stämmer ju inte alltid.... :) Hittade inte den känslan som behövs.
  • Anonym (knappastva?)
    Anonym (Kvinna56) skrev 2020-05-23 17:41:37 följande:
    Det blir inte speciellt skönt med någon man precis träffat. Är nog mest män som gillar detta. Som sexköp t ex.
    I trådar om manliga oskulder skriver kvinnor ofta att de inte vill lära upp en oskuld, och att sexet ska klicka direkt.
  • Anonym (Kvinna56)
    Anonym (knappastva?) skrev 2020-05-23 18:05:13 följande:

    I trådar om manliga oskulder skriver kvinnor ofta att de inte vill lära upp en oskuld, och att sexet ska klicka direkt.


    Nej oskulder vill de flesta inte träffa. Klart sexet måste klicka.
  • Anonym (XY)
    Anonym (Kvinna56) skrev 2020-05-23 21:19:15 följande:
    Nej oskulder vill de flesta inte träffa. Klart sexet måste klicka.

    och samtidigt finns det de som tänder på att lära upp oskulder.
    Men de måste vara i rätt ålder och rätt utseende. Annars är nog önskemålet lite grann som att lära någon att köra bil, erbjuder man en ferrari så vill man inte ha någon som får motorstopp hela tiden eller får växellådan att rasa.

  • Anonym (knappastva?)
    Anonym (Kvinna56) skrev 2020-05-23 21:19:15 följande:
    Nej oskulder vill de flesta inte träffa. Klart sexet måste klicka.
    Så det ska klicka med nån man precis träffat, men det är inte speciellt skönt?
  • Anonym (Kvinna56)
    Anonym (XY) skrev 2020-05-23 23:03:26 följande:

    och samtidigt finns det de som tänder på att lära upp oskulder.

    Men de måste vara i rätt ålder och rätt utseende. Annars är nog önskemålet lite grann som att lära någon att köra bil, erbjuder man en ferrari så vill man inte ha någon som får motorstopp hela tiden eller får växellådan att rasa.


    Visst finns det men de kvinnor jag pratat med om sex vill inte ha några oskulder. Men hade faktiskt själv kontakt med en ett tag. Han var väldigt kåt och vi hade säkert kunnat ha sex i några dygn i sträck. Tyvärr vågade han inte träffa mig. Vi pratade mycket innan vi kom in på sex och lärde känna varandra

    Men hädanefter vill jag ha någon med erfarenhet. Tycker det är hetare.
  • Anonym (knappastva?)
    Anonym (Kvinna56) skrev 2020-05-24 09:34:04 följande:
    Visst finns det men de kvinnor jag pratat med om sex vill inte ha några oskulder. Men hade faktiskt själv kontakt med en ett tag. Han var väldigt kåt och vi hade säkert kunnat ha sex i några dygn i sträck. Tyvärr vågade han inte träffa mig. Vi pratade mycket innan vi kom in på sex och lärde känna varandra

    Men hädanefter vill jag ha någon med erfarenhet. Tycker det är hetare.
    Jag kan förstå att många kvinnor ratar oskulder och inte ger dom en chans.
    Tycker du att män ska rata kvinnor som är oskulder och inte ge dom en chans?
  • Anonym (XY)
    Anonym (knappastva?) skrev 2020-05-24 10:19:22 följande:
    Jag kan förstå att många kvinnor ratar oskulder och inte ger dom en chans.
    Tycker du att män ska rata kvinnor som är oskulder och inte ge dom en chans?
    Jag ratar kvinnliga oskulder, finns inget tråkigare...
  • Anonym (Kvinna56)
    Anonym (knappastva?) skrev 2020-05-24 10:19:22 följande:

    Jag kan förstå att många kvinnor ratar oskulder och inte ger dom en chans.

    Tycker du att män ska rata kvinnor som är oskulder och inte ge dom en chans?


    Mannens prestation är annorlunda iom att han måste få och hålla ett stånd. För kvinnan är det inte samma stress. Minns själv när jag var oskuld och hade sex första gången.

    Många män gillar oskulder. Kanske mer i andra kulturer än vår. Den orörda frukten lockar en del. Trir inte många män hade ratat en oskuld

    Nu lämnar jag den här tråden!
  • Anonym (knappastva?)
    Anonym (Kvinna56) skrev 2020-05-25 08:37:17 följande:
    Mannens prestation är annorlunda iom att han måste få och hålla ett stånd. För kvinnan är det inte samma stress. 
    Just det där får kvinnor gärna kommentera, speciellt ni som påstår att sex inte handlar om prestation, att män nojar i onödan, och att sex ska klicka direkt med en ny.
    Är det värre för en manlig oskuld än det är för en kvinnlig?
  • Lahall
    Anonym (knappastva?) skrev 2020-05-21 12:16:56 följande:
    Knappast, sett och hört det mesta.
    Mycket sällsynt att en kvinna öppet är ute efter lite kul på det sättet.
    Någon som har träffat en kvinna som var ute efter sex, och hur gick det?
    Har en tjej kompis som hänger på några sexsidor. Och hon är bara ute efter sex.
  • Anonym (Happy Pancake)

    De kvinnor som bara vill ha sex är nog de som är olyckligt gifta och söker älskare i hemlighet.

  • Anonym (Man)
    Anonym (XY) skrev 2020-05-24 15:46:33 följande:
    Jag ratar kvinnliga oskulder, finns inget tråkigare...
    Häftigt att lära en ung tjej suga kuk ju! :).
  • Anonym (knappastva?)

    Nu har hon ändrat, står inte längre nåt om "bus".
    Hennes inbox brann väl upp Flört

Svar på tråden Kvinna på nätet som söker lite kul