• Anonym (/)

    Man är inte nödvändigtvis ett svin som tycker det är ok att köpa sex bara för att man är oskuld.

    Med tanke på vad som skrivs i andra trådar vill jag bara på påpeka at bara för att man aldrig ens fått en kram av en kvinna, än mindre haft sex, betyder det inte att man tycker det är ett svin som tycker det är ok att betala för sex eller att sex är en mänsklig rättighet. Man lider av brist på närhet ja men man kan ha nåt i skallen för det. Just sayin..

  • Svar på tråden Man är inte nödvändigtvis ett svin som tycker det är ok att köpa sex bara för att man är oskuld.
  • Anonym (/)
    Anonym (...) skrev 2020-05-21 19:12:38 följande:

    Det är ju det du skrivit i rubriken.


    Skrev jag så många ord att det blev svårt att förstå?

    Jag är väldigt emot sexköp vilket också framgår om man läser.
  • Anonym (/)

    JAG TYCKER MAN ÄR ETT J-A SVIN OM MAN TYCKER DET ÄR OK ATT KÖPA SEX!!!!

    TROTS ATT JAG ÄR OSKULD.

    Tydligare?

  • Anonym (...)
    Anonym (/) skrev 2020-05-21 19:38:47 följande:
    JAG TYCKER MAN ÄR ETT J-A SVIN OM MAN TYCKER DET ÄR OK ATT KÖPA SEX!!!! TROTS ATT JAG ÄR OSKULD. Tydligare?

    Mycket. Tack!
  • Anonym (...)
    Anonym (/) skrev 2020-05-21 19:38:47 följande:
    JAG TYCKER MAN ÄR ETT J-A SVIN OM MAN TYCKER DET ÄR OK ATT KÖPA SEX!!!! TROTS ATT JAG ÄR OSKULD. Tydligare?

    Och gott att höra att du är en man med sunda värderingar.
  • Tecum
    Anonym (K) skrev 2020-05-21 19:01:59 följande:
    Säkert. Dra den om Rödluvan också. Det finns en anledning till att såna som du aldrig får ligga (och förhoppningsvis aldrig kommer att få det heller).
    Du borde nog ta en kurs i läsförståelse istället för att reagera instinktivt på orden "oskuld" och "köpa sex". Inte ens rubriken var tydlig nog för dig
  • flygrl

    @TS: Nej, självklart är det som du skriver. Inget konstigt med det alls.

    Trist att du är så ensam iaf va gäller tjejer. Måste va tungt och jag hoppas verkligen du ska kunna hitta nån snart.

  • Anonym (Subjektet)
    Anonym (/) skrev 2020-05-21 19:38:47 följande:

    JAG TYCKER MAN ÄR ETT J-A SVIN OM MAN TYCKER DET ÄR OK ATT KÖPA SEX!!!!

    TROTS ATT JAG ÄR OSKULD.

    Tydligare?


    Toppen - i dubbel bemärkelse!
  • flygrl
    Anonym (K) skrev 2020-05-21 19:01:59 följande:

    Säkert. Dra den om Rödluvan också. Det finns en anledning till att såna som du aldrig får ligga (och förhoppningsvis aldrig kommer att få det heller).


    Jag tycker TS verkar va betydligt vettigare än du med din föraktfulla syn på människor som råkar va ensamma.
  • Anonym (F)
    Anonym (/) skrev 2020-05-21 19:36:00 följande:

    Skrev jag så många ord att det blev svårt att förstå?

    Jag är väldigt emot sexköp vilket också framgår om man läser.


    Du skriver för många negationer i TS för att det ska bli lätt att förstå. Det du skriver längre ned var solklart. Bli inte så arg.
  • Mysigast
    Anonym (Subjektet) skrev 2020-05-21 19:27:54 följande:

    Både rubrik och inlägg kan tolkas på två sätt.

    1) Inte alla oskulder är svin som tycker att det är ok att köpa sex.

    2) Man är inte nödvändigtvis ett svin bara för att man tycker att det är ok att oskulder köper sex.

    Vilket av det menar du, TS?


    Det är glasklart att det är nr 1 som menas.
  • Olena77

    Nej, det logiska är ju att man är emot prostitution/sexköp/liknande, om man är oskuld. Om man inte vore emot det, utan istället väldigt mycket för det, skulle man nog redan ha provat på det och därför inte längre vara oskuld. Ren logik!

  • Olena77
    Anonym (K) skrev 2020-05-21 19:01:59 följande:

    Säkert. Dra den om Rödluvan också. Det finns en anledning till att såna som du aldrig får ligga (och förhoppningsvis aldrig kommer att få det heller).


    Det finns en anledning till att fula personer som du saknar läsförståelse. Läs TS igen och var inte så förblindad av hat denna gången. Personer som du är tusen gånger värre än ofrivilligt ensamma människor. Tvivlar starkt på att någon är i närheten av dig frivilligt.
  • Kotten23

    Förstår inte varför folk tänker med könsorganet många män blandar ihop sex med närhet vilket är så fel. Nu när jag varit singel ett tag, va i Tokyo förra året så finns det nåt som heter kram café. Man går dit betalar. Det är inget sex,inget naket, man pratar inte med varandra. Det är som det heter man kramas/eller blir omhållen i 30min.

Svar på tråden Man är inte nödvändigtvis ett svin som tycker det är ok att köpa sex bara för att man är oskuld.