• Anonym (Smala?)

    Smala män - Attraktion?

    Finner ni smala dvs skinny men attraktiva?

    Män med androgyn benstomme/naturlig kropps form och lite fett.

    Av någon anledning tycker jag de påminner om små räkor. Kanske bara en generalisering som kvinna,

  • Svar på tråden Smala män - Attraktion?
  • Anonym (S)

    Självklart finns det många kvinnor som gillar smala män. När jag var ung på 90talet var det det absoluta idealet bland de som lyssnade på brittisk indiepop mm, vet inte hur det ser ut bland unga idag. Men oavsett vad som är högsta ideal just nu så finns det förstås många kvinnor som föredrar smala män och också många kvinnor dom inte anser kroppsformen vara det viktigaste.

  • Tunnis
    Anonym (Smala?) skrev 2020-05-22 06:18:56 följande:

    Åh nej inte alls. Men hur tar jag bott tråden?


    Anmäl dig själv till moderator och be dom plocka bort den kanske funkar?
  • Anonym (Smala?)
    Tunnis skrev 2020-05-22 09:04:44 följande:

    Anmäl dig själv till moderator och be dom plocka bort den kanske funkar?


    Menar liksom bara väl. Finns charmiga män oavsett kropps form. :)
  • Gena

    Ja, riktigt smala män är min typ. Då menar jag inte smal i betydelsen "inte överviktig", utan ordentligt smala.

  • Anonym (Smaksak)

    Smalaste pojkvännen jag haft vägde 55 kg till sina 180 cm. "Tjockaste" var maken när vi träffades som då vägde 83 till sina 179 cm. Nu väger han 71. Jag föredrar smala eller åtminstone normalviktiga män, men smaken är ju som baken så det finns nån för alla.

  • Anonym (YEES)

    Jag finner gängliga smala killar väldigt sexigt så länge de inte är för långa. Föredrar killar mellan 170-180 ca. Seniga och smala höfter är fint.

  • Anonym (Usch nej)

    Jag ogillar skarpt smala män, eller överviktiga män. Enligt mig ska den perfekta mannen vara vältränad med magrutor.

    Allt annat går totalt bort i mina ögon!

  • Anonym (Smala?)
    Anonym (Usch nej) skrev 2020-05-22 19:12:02 följande:

    Jag ogillar skarpt smala män, eller överviktiga män. Enligt mig ska den perfekta mannen vara vältränad med magrutor.

    Allt annat går totalt bort i mina ögon!


    Känner hellre hull på magen än inget fett. Vill krama en nalle björn.
  • Anonym (Smal)

    Fick höra att jag såg ut som om jag nyss var utsläppt från ett koncentrationsläger. Det var uppenbart inte avsett som en komplimang.

  • Anonym (Usch nej)
    Anonym (Smala?) skrev 2020-05-22 19:13:56 följande:

    Känner hellre hull på magen än inget fett. Vill krama en nalle björn.


    Det är riktigt tur att smaken är som baken, och att vi gillar olika. Tänk om alla skulle vilja ha samma man/kvinna.
  • Anonym (A)
    Anonym (Usch nej) skrev 2020-05-22 20:11:50 följande:
    Det är riktigt tur att smaken är som baken, och att vi gillar olika. Tänk om alla skulle vilja ha samma man/kvinna.
    Verkligen
  • Anonym (Man 67 Kg 171cm)

    41 procent kvinnor räknas som överviktiga i Sverige. Ingår trådstartaren i den statistiken kanske ?

  • Anonym (Usch nej)
    Anonym (Man 67 Kg 171cm) skrev 2020-05-22 20:29:05 följande:

    41 procent kvinnor räknas som överviktiga i Sverige. Ingår trådstartaren i den statistiken kanske ?


    Vad har du för källa på det? :O
  • Fiona M
    Anonym (Smala?) skrev 2020-05-22 09:10:43 följande:

    Menar liksom bara väl. Finns charmiga män oavsett kropps form. :)


    ...menar bara väl? Hur tänker du nu?
  • Anonym (Man 67 Kg 171cm)

    För mig går altså 40 procent av kvinnorna bort !

    Om en kvinna är överviktig vid 20 årsåldern, så har dom till 100 Procents risk för fetmarelaterade sjukdomar när hon är 40 år.

    Att beakta om man verkligen vill fortplanta sig med så dålig prognos..

    Men det är klart ! Dagens unga generation som varken har ett långsiktigt sparkonto (tänker bara på konsumera, gärna andras/lånade pengar) Tänker nog inte att dom bör vara pigga o alerta vid 40. 

    Med tanke på att man går i pension vid 70 snart så bör man inte satsa på en överviktig 20-åring. 

    Men kärleken är blind ibland..

  • Anonym (T.O)

    Smalt - det går bra. Androgynt - fetnej! Min man är väldigt smal. Han både ser ut och är ändå manlig. Det finns inget feminint över denna viking. Varför smala män inte behöver göra sig mindre än vad de är så att säga.

Svar på tråden Smala män - Attraktion?