• Anonym (Samba­nd?)
    Fri 22 May 2020 16:36
    587 visningar
    10 svar
    10
    587

    Inget sexliv och prata snusk, bete sig "slampigt"?

    Jag har en vän, tjej, som egentligen är oerhört pryd. 25 år, har haft två olika sexpartners (inte samtidigt) vilka var hennes pojkvänner. Inte ens haft sex på 3 år!

    En väldigt väldigt pryd tjej egentligen. Jämfört med andra. Men hon pratar och beter sig väldigt annorlunda mot att vara pryd. Det är kukar, sex, snusk. Inga trosor under träningstightsen och berätta det (intresseklubben antecknar) väldigt utmanande klädsel på gymmet, tights, skor och sport bh, ibland hot pants. Utmanande selfies på instagram och ett väldigt "slampigt" beteende, ja utan att vara ett dugg slampig egentligen.

    Hon kan tex nog inte ens äta en banan utan att låtsas att hon ger en man oralsex. Inte glass heller. Eller äta något med glasyr eller tzatziki, gräddfil osv. på utan att kommentera vad det ser ut som. Tom. lägga ut filmat när hon "äter" banan på instagram. Eller berätta om att det kliar när könshåret växer ut så hon måste raka det oftare. Prata öppet om sin onani osv osv. Hon är så mycket "sådan" att det är rejält störigt.

    Är sånt här beteende vanligt bland personer som har väldigt, väldigt lite sex?
      

  • Svar på tråden Inget sexliv och prata snusk, bete sig "slampigt"?
  • Anonym (Anony­m 666)
    Fri 22 May 2020 16:53
    #1

    Hon verkar totalt svältfödd på sex.

  • Underh­ill
    Fri 22 May 2020 16:57
    #2

    låter som hon har hyggligt låg självkänsla och mindre positivt självförtroende.

  • Anonym (Samba­nd?) Trådstartaren
    Fri 22 May 2020 17:09
    #3
    Underhill skrev 2020-05-22 16:57:17 följande:

    låter som hon har hyggligt låg självkänsla och mindre positivt självförtroende.


    Kanske? Jag upplever henne som att hon har väldigt hög självkänsla och självförtroende på vissa sätt, men samtidigt väldigt låg på andra. Vet inte hur jag skall förklara det. Typ kaxig och självsäker tills någon blir sur på henne då viker hon ner sig direkt och ber om ursäkt eller blir tyst.  Men totalt är den nog inte så låg?
    Anonym (Anonym 666) skrev 2020-05-22 16:53:54 följande:

    Hon verkar totalt svältfödd på sex.


    Jo det är hon nog. Hon höll på så när hon hade pojkvän med men det var liksom riktat till honom då, var extremt klängig på honom (därför det tog slut?), men inte rätt ut i luften till alla och ingen som nu.

  • Anonym (Anony­m 666)
    Fri 22 May 2020 17:11
    #4
    Anonym (Samband?) skrev 2020-05-22 17:09:26 följande:
    Kanske? Jag upplever henne som att hon har väldigt hög självkänsla och självförtroende på vissa sätt, men samtidigt väldigt låg på andra. Vet inte hur jag skall förklara det. Typ kaxig och självsäker tills någon blir sur på henne då viker hon ner sig direkt och ber om ursäkt eller blir tyst.  Men totalt är den nog inte så låg?
    Anonym (Anonym 666) skrev 2020-05-22 16:53:54 följande:

    Hon verkar totalt svältfödd på sex.




    Jodå det tror jag nog. Hon verkar överkompensera men när det kommer till kritan klarar hon inte av att ta en diskussion.
  • Anonym (A)
    Fri 22 May 2020 17:32
    #5
    Underhill skrev 2020-05-22 16:57:17 följande:
    låter som hon har hyggligt låg självkänsla och mindre positivt självförtroende.
    Håller med
  • Anonym (Samba­nd?) Trådstartaren
    Fri 22 May 2020 17:39
    #6
    Anonym (Anonym 666) skrev 2020-05-22 17:11:20 följande:
    Jodå det tror jag nog. Hon verkar överkompensera men när det kommer till kritan klarar hon inte av att ta en diskussion.
    Så är det precis.
  • Anonym (.)
    Fri 22 May 2020 17:44
    #7

    Jag undrar mest hur du kom fram till att hon är pryd egentligen? Låter ju inte alls som hon är pryd.

  • Anonym (Samba­nd?) Trådstartaren
    Fri 22 May 2020 18:20
    #8
    Anonym (.) skrev 2020-05-22 17:44:36 följande:

    Jag undrar mest hur du kom fram till att hon är pryd egentligen? Låter ju inte alls som hon är pryd.


    Känner henne väldigt bra. Hade hon haft sex med någon hade hon berättat detta i detalj både till mig personligen och över sin sociala media. Dessutom postat parbilder på sig och killen med tusen hjärtan och pratat om att hon vill gifta sig med honom.
  • Anonym (.)
    Fri 22 May 2020 18:26
    #9
    Anonym (Samband?) skrev 2020-05-22 18:20:37 följande:

    Känner henne väldigt bra. Hade hon haft sex med någon hade hon berättat detta i detalj både till mig personligen och över sin sociala media. Dessutom postat parbilder på sig och killen med tusen hjärtan och pratat om att hon vill gifta sig med honom.


    Jag undrar om du vet vad pryd ens betyder....
  • Anonym (NN)
    Sat 23 May 2020 10:10
    #10
    Anonym (Samband?) skrev 2020-05-22 16:36:28 följande:

    Jag har en vän, tjej, som egentligen är oerhört pryd. 25 år, har haft två olika sexpartners (inte samtidigt) vilka var hennes pojkvänner. Inte ens haft sex på 3 år!

    En väldigt väldigt pryd tjej egentligen. Jämfört med andra. Men hon pratar och beter sig väldigt annorlunda mot att vara pryd. Det är kukar, sex, snusk. Inga trosor under träningstightsen och berätta det (intresseklubben antecknar) väldigt utmanande klädsel på gymmet, tights, skor och sport bh, ibland hot pants. Utmanande selfies på instagram och ett väldigt "slampigt" beteende, ja utan att vara ett dugg slampig egentligen.

    Hon kan tex nog inte ens äta en banan utan att låtsas att hon ger en man oralsex. Inte glass heller. Eller äta något med glasyr eller tzatziki, gräddfil osv. på utan att kommentera vad det ser ut som. Tom. lägga ut filmat när hon "äter" banan på instagram. Eller berätta om att det kliar när könshåret växer ut så hon måste raka det oftare. Prata öppet om sin onani osv osv. Hon är så mycket "sådan" att det är rejält störigt.

    Är sånt här beteende vanligt bland personer som har väldigt, väldigt lite sex?

      


    För att börja med att svara på din avslutades fråga:

    Nä, sådant beteende beror inte på hur mycket sex man har. Beteendet är helt individbundet.

    Sedan kan vi alla konstatera att din kompis är allt annat än pryd. Hon är raka motsatsen. Pryd har inget att göra med hur mycket sex man har. Det är hur man beter sig, pratar, klär sig och framställer sig själv.
Svar på tråden Inget sexliv och prata snusk, bete sig "slampigt"?