Inlägg från: Anonym (Vulvan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vulvan)

    Nyskild, ok att ligga med någon 'direkt'?

    Anonym (ok eller inte) skrev 2020-05-22 23:02:48 följande:

    När skilsmässan har gått igenom, är det ok att ligga med någon direkt? Eller är det bättre att vänta? Exet kommer inte att få veta något, han kommer att bo på annan ort om än närliggande. Jag är den som lämnar så att säga även om vi är överens, vi inser båda att vi kan inte leva som ett par längre då vi enkom lever sida vid sida, inga gemensamma intressen eller så. 


    Har en kollega som jag har attraherats av en längre tid. Han har visat intresse också, men hållit sig på sin kant eftersom jag var gift. Det var även han när det sprakade till mellan oss. Ingen av oss ville forska i sprakandet utan fortsatte som vanligt även efter hans skilsmässa. Vi ses inte varje dag i veckan utan bara då och då och ytterst sällan ensamma någon längre stund, så det har inte varit så jobbigt. 

    Han blev särbo med sin fru först men det blev skilsmässa sen, det funkade inte med särbo heller. Dock är det rätt nytt för honom med. 

    Jag vet inte om han ens har något intresse kvar, det var ett tag sen vi sågs, men man kan ju alltid kolla tänker jag. Eftersom det varit noll sex å¨åtta månader med mitt ex då han var min man så är jag rätt sugen så att säga. 

    Vilka erfarenheter har ni? Har ni väntat lite så ni landar i era nya liv eller har ni kört på? Hur blev det sen? Önskar ni att ni hade gjort annorlunda? 


    Nä fyffan vad jobbigt att behöva tvinga sig ut att knulla med okänt folk igen. Och fyfffffffaaaaaannnnn vad skönt att få slippa! Att ha sex med nytt folk är nog det jobbigaste som finns. Om jag vore dig skulle jag mycket hellre bara onanera när jag ville och kanske, KANSKE lära känna nån man under en längre tid först. 
Svar på tråden Nyskild, ok att ligga med någon 'direkt'?