• Anonym (blyger)

    Osäkerhet vid sex dödar lust

    Träffade tidigare idag en tjej för att ligga.
    Det gick fort fram, jag är väldigt öppen och trygg så mina kläder var snabbt borta.
    Hon borjade suga och pilla lite varstan men så fort jag försökte röra vid henne så blev jag avvisad.
    efter en stund hamnade vi på golvet och jag ville få henne att njuta , hon ville inte.
    Hela hennes energi visade osäkerhet då hon är lite större.

    Jag försökte få henne att känna sig sexig med ord och beröring men hon kändes bara blyg och obekväm.
    För mig är det viktigt att hon mår bra , njuter och är trygg och så var det inte nu.
    hon ville bara ha mig i munnen men jag tappade lusten efter ett tag och ville prata istället.

    hon sa att osäkerheten var i att hon var överviktig och inte kände sig sexig, försökte förklara att jag inte ser på tjejer så utan för mig är det viktiga hur våra energier är och att det är tryggt.

    Vi bestämde iaf att ses igen och ligga..

    någon som har tips på hur jag kan hjälpa henne att se sitt värde och sexighet så hon kan slappna av och njuta till fullo?
    Är synd att inte kunna njuta av sex för att man känner sig ful och otillräcklig.
    Vi pratade lite om fantasier och tänkte testa lite tillsammans, bla att filma och ha med en till. tror båda de sakerna kan boosta egot

  • Svar på tråden Osäkerhet vid sex dödar lust
  • Anonym (C)

    Ta god tid på er, prata mycket och skapa en trygg oas där hon vågar slappna av. Och låt henne ta initiativet eller pusha mjukt liksom, visa att du verkligen vill ha henne.

    Men ta in en tredje person eller filma, är det verkligen det bästa om hon redan nu är osäker? Det är ju verkligen objektifierande att jämföra sig med en annan, smalare och snyggare kropp..?

  • Anonym (...)
    Anonym (C) skrev 2020-05-23 06:16:07 följande:

    Ta god tid på er, prata mycket och skapa en trygg oas där hon vågar slappna av. Och låt henne ta initiativet eller pusha mjukt liksom, visa att du verkligen vill ha henne.

    Men ta in en tredje person eller filma, är det verkligen det bästa om hon redan nu är osäker? Det är ju verkligen objektifierande att jämföra sig med en annan, smalare och snyggare kropp..?


    Håller med. Varken att filma eller ta med en tredje part kommer ju göra situationen mer avslappnad.

    Skulle snarare säga att ta det långsamt. En erotisk oljemassage med skum belysning och levande ljus. Eller kanske till och med släckt belysning om hon är riktigt spänd och nervös. Eller kanske sitta tätt tillsammans under en filt i soffan, och titta på film?
  • Anonym (Kerstin)

    Ni kanske ska börja ligga med varandra och låta henne bli trygg med dig innan ni tar in en tredje person eller filmar. Var detta din eller hennes idé?

Svar på tråden Osäkerhet vid sex dödar lust