Inlägg från: Anonym (Ja.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ja.)

    Får en man vara osäker

    Ja det är helt ok för mig. Är han nervös och osäker så slappnar jag av av någon anledning. Jag gillar det, är själv rätt nervös och osäker av mig egentligen så när han också är det så känner jag att jag har kontroll på något sätt, att det blir jag som bestämmer vad som kommer hända typ och jag gillar det. Känner mig trygg med det.

    Jag kan faktiskt bli väldigt självsäker av att han är osäker och det är något jag gillar att vara.

  • Anonym (Ja.)
    Anonym (S) skrev 2020-05-23 10:03:16 följande:
    När jag var ung kunde jag i kontakt med nya personer bli så nervös att jag glömde mitt namn, det var ju inte så lyckat. Hände att killar inte ville träffa mig på nytt för att jag var knäpptyst, så är man så nervös funkar det i regel inte så bra. Men tror knappast problemet var att jag var omanlig utan attjag uppfattades som tråkig och kanske lite konstig.
    Haha det där påminner om mig som tonåring. Jag kunde klä upp mig, sminka mig och innan tänka att jag skall gå på fest, dansa, prata med den och den och kände mig hur självsäker som helst. Sedan gömde jag mig i ett hörn och pratade bara med min killkompis som jag ändå pratade med annars varenda dag.
Svar på tråden Får en man vara osäker