• Anonym (F)
    Sat 23 May 2020 10:58
    99 visningar
    17 svar
    17
    99

    Få tillbaka någon man nyligen förlorat?

    Bara undrar om det är någon här som blivit dumpad för att sedan ändå ganska snart ha blivit tillsammans igen?

    Vad var det som gjorde att hen gjorde slut med dig och hur blev det ni igen?

  • Svar på tråden Få tillbaka någon man nyligen förlorat?
  • Anonym (F) Trådstartaren
    Sat 23 May 2020 11:17
    #2
    Anonym (Anonym) skrev 2020-05-23 11:11:08 följande:

    Nja, inte snart efter. Vi gjorde slut för att vi bråkade för mycket och blev tillsammans efter att ha umgåtts ungefär ett år.


    Vi har inte bråkat nåt. Anledningen var utomstående personer.

    Var ni ihop länge innan ni gjorde slut?
  • Anonym (F) Trådstartaren
    Sat 23 May 2020 11:27
    #4
    Anonym (Anonym) skrev 2020-05-23 11:20:37 följande:

    Tre år ungefär om jag kommer ihåg rätt.


    Bara ett halvår här. Så man vet inte om det finns någon chans.

    Om han fortfarande ändå har känslor för mig så kanske det går.
  • Anonym (F) Trådstartaren
    Sat 23 May 2020 11:34
    #6
    Anonym (Anonym) skrev 2020-05-23 11:30:33 följande:

    Varför gjorde ni slut då? "Andra människor", som i otrohet eller att andra lägger sig i och förstör?


    Som lägger sig i och förstör.

    Han orka inte med det men jag kände att vi skulle kunna klara det genom att visa att det inte spelar någon roll hur mycket de än försöker.
  • Anonym (F) Trådstartaren
    Sat 23 May 2020 11:44
    #8
    Tecum skrev 2020-05-23 11:39:48 följande:

    Om "andra människor" är din släkt eller dina vänner är det ditt ansvar att stoppa dem och visa DEM att du väljer honom och inte accepterar att de lägger sig i. Omvänt om det är hans.


    De är varken hans eller mina vänner och släkt.

    Det började med mitt ex
  • Anonym (F) Trådstartaren
    Sat 23 May 2020 12:10
    #10
    Anonym (Anonym) skrev 2020-05-23 12:01:20 följande:

    Enda sättet att klara sig igenom är att ta bort sådana människor ur sitt liv om de inte fattar en ordentlig tillsägelse.


    Gjort de. Bara rädd att det är försent.

    Tanken är att jag ska prata med honom på måndag iaf..
  • Anonym (F) Trådstartaren
    Sat 23 May 2020 13:14
    #12
    Anonym (-) skrev 2020-05-23 12:48:28 följande:

    Aha, du har skrivit en annan tråd om detta, eller hur? Ditt ex kontaktade hans ex och det blev massa bråk. Mannen sade att han inte orkar med allt bråk som ditt ex startar, och ville avsluta.

    Finns det någon som helst anledning att tro att ditt ex kommer lämna er ifred? Jag kan tänka mig att mannens kärlek till dig minskar i takt med att allt bråk uppstått. Om det går en längre tid, ett år eller så, och ditt ex skaffar sig ett eget liv, så kanske det så småningom kan bli ni igen, men jag skulle inte tro att mannen är så intresserad just nu.

    Vad har du själv gjort för att säkerställa att ditt ex inte kan ta kontakt med er eller någon mannen känner?


    Mitt ex kommer inte att skaffa sig ett eget liv. Jag vet inte ens om han nu vet om detta och det är inget jag kommer att berätta heller. Han har inget med mitt liv att göra. Har redan polisanmält honom en gång och kommer fortsätta att göra det så länge det behövs.

    Han tror ju på allvar att jag kommer att gå tillbaka till honom.

    Det bästa hade varit att min kille hade fortsatt vilja vara med mig nu för att visa mitt ex att det han håller på med inte fungerar. Samtidigt förstår jag honom också för det är absolut inget trevligt alls och man mår skit..

    Nog för att det var jobbigt att mitt ex höll på som han gjorde men droppen var när han blev så desperat att blanda in andra exet.. Han är helt sjuk i huvudet!!!
  • Anonym (F) Trådstartaren
    Sat 23 May 2020 15:26
    #14
    Tunnis skrev 2020-05-23 13:44:40 följande:

    Får typ dejavu när jag läser, skrev inte du om detta för bara nån vecka sen?


    Liknande
  • Anonym (F) Trådstartaren
    Sat 23 May 2020 15:47
    #17
    Tunnis skrev 2020-05-23 15:39:43 följande:

    Varför inte bara fortsätta på samma tråd? Blir lite osammanhängande.


    Kanske jag skulle ha gjort men i gjorde jag inte det..
Svar på tråden Få tillbaka någon man nyligen förlorat?