• Anonym (Anony­mis97)
    Sun 24 May 2020 08:26
    1572 visningar
    2 svar
    2
    1572

    Sexdröm

    Hej!

    Jag är 23 år gammal och lever sen 2 år tillbaka tillsammans med min pojkvän, han är 34. Dock har vi ganska mycket problem som är väldigt jobbiga, vi försöker lösa dem men kommer alltid tillbaka till ruta ett. Sjukt påfrestade såklart.

    Men jag måste få rådfråga er om en sak.. sommaren 2017 var jag på dejt med en kille. Vi klickade väldigt väl och hade väldigt trevligt på dejten. Dock sågs vi endast en gång. Jag tyckte om honom väldigt mycket och han är född samma år som jag, och är lika gammal som jag. Hösten 2017, några månader innan jag träffade min pojkvän la killen jag dejtade till mig på Facebook. Jag såg att han då precis fått en tjej och jag blev ganska ledsen men gick vidare med mitt liv. I november 2019 började vi skriva lite grann, gav varandra våran snapchat och skrev där. Han öppnade upp sig om sin tjej och jag om min pojkvän. I februari 2020 så berättade han att dom gjort slut men ska göra det officiellt inför alla andra först till sommaren då det annars kan komma som en chock. Han bor i en annan stad och pluggar och jag saknar honom faktiskt mer än vad jag faktiskt vill inse. Han är extremt snäll, snygg och fin. Han och jag har pratat ganska mtcket om sex. Han tycker jag är fin och han har sagt att han tycker om mig. Natten till idag drömde jag två drömmar om honom. Första drömmen var en så het sexdröm att jag vaknade helt våt i trosorna och den andra var exakt likadan. Första drömmen hade vi sex i min stad, andra drömmen i hans stad. Och det sjuka är att jag fortfarande inte släppt de här drömmarna. Jag berättade för honom imorse om dem, runt 6. Han kommer väl se dom runt 10 då han festade igår. Jag brukar alltid kunna släppa mina drömmar och glömma dem väldigt fort. Men den här drömmen är fast. Jag blir alldeles pirrig i hela kroppen. Jag vet att jag förmodligen gjorde fel som berättade men jag ville bara få det ur mig.

    Men, hur fan ska jag tolka drömmen? Vad ska jag göra? Tycker jag om honom mer än jag förstår? Fan, det är så komplicerat. Jag har inte saknat honom mer än vad jag gör just nu. Har aldrig haft någon sexdröm innan och när jag har sex med min pojkvän så blir jag aldrig så våt som jag blev när jag vaknade efter drömmen. Och just att sexdrömmen handlade just om en person jag var på dejt med EN gång för 3 år sen. Vi ska iallafall ses i sommar. Det har vi bestämt för länge sen.

    Hjälp mig. Snälla.

  • Svar på tråden Sexdröm
  • Wed 27 May 2020 17:42
    #1

    Låter lite som förbjuden kärlek. Om jag förstår dig rätt har ni inte haft sex men ni sextextar? Tror inte du ska läsa in så mycket mening i drömmarna mer än att du fastnat lite för honom och att du attraheras av er "relation". Njut av det och ska ni ses i sommar så får du hålla tummarna för att det går väl.

  • Sat 30 May 2020 01:41
    #2

    Då ska jag läxa upp dej TS.

    Du är bara 23 och som ung ska du se till att vara sk lättfotad och ha många och byta relationer för att samla på dej nyttig relatioms erfarenhet som är avgörande för att du ska kunna veta när du träffar den rätte.

    Har du strul med din sambo nu så dra dej ur.

    Att du drömmer om killen betyder imget alls. Men jag tycker definitivt att du ska vara otrogen och prova på att vara med killen för det kan snabbt visa sig att han imte alls är som i din dröm, eller så är han drömmprinsen och ni kan snabbt bli ihop istället.

    Ni unga är alldeles för seriösa i era relationer som om ni vore gifta med hus o 4 ungar.

    Nä härja loss o passa på och busa nu vilket som mej gör att ni lekt ifrån er i den perioden.

Svar på tråden Sexdröm