• Anonym (Fler)

    Fler än mig som kvinna? Slutat tänka på sex.

    Känns som att vi lever mer än någonsin i en sexbesatt värld.

    Finns det fler än mig som medelålders tjej som slutat tänka på sex förutom sex med sig själv?

    Sex utan kärlek ger mer skada än nytta och äkta kärlek är svår att finna. Kan ta 10 år innan känner rätt för en man osv.

  • Svar på tråden Fler än mig som kvinna? Slutat tänka på sex.
  • New  Dawn
    Anonym (Fler) skrev 2020-05-25 11:54:27 följande:

    Känns som att vi lever mer än någonsin i en sexbesatt värld.

    Finns det fler än mig som medelålders tjej som slutat tänka på sex förutom sex med sig själv?

    Sex utan kärlek ger mer skada än nytta och äkta kärlek är svår att finna. Kan ta 10 år innan känner rätt för en man osv.


    Jag tänker sällan på sex, men jag har sex ofta och gillar det.

    Har inget intresse av sex utan kärlek, men tycker att sex är en viktig del i en kärleksrelation.

    Onanerar aldrig, men njuter av när min man ger mig njutning.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Kvinna 55+)

    Jag har tappat det mesta av sexlusten nu men det är ganska skönt. Fram till övergångsåldern så kändes det som att jag hade en betydligt större lust än min (oftast) trötta man. Men när kroppen insåg att nu blir det blir inga fler barn gjorda så ebbade suget ut. Tänker sällan på att ha sex numera.

  • Anonym (Sex utan kärlek tack.)

    Vilken skada gör sex utan kärlek? Jag ska strax iväg på lite sex utan kärlek. Sex har inte skadat mig alls hittills, kärlek däremot, det är ett riktigt otyg som kan göra fruktansvärt stor skada... Undviker i möjligaste mån.

  • Anonym (Fler)
    Anonym (Sex utan kärlek tack.) skrev 2020-05-25 16:14:33 följande:

    Vilken skada gör sex utan kärlek? Jag ska strax iväg på lite sex utan kärlek. Sex har inte skadat mig alls hittills, kärlek däremot, det är ett riktigt otyg som kan göra fruktansvärt stor skada... Undviker i möjligaste mån.


    Ser det tvärtom. Risker med KK och han kan ha andra. Lätt utbytbar.
  • Anonym (Sex utan kärlek tack.)
    Anonym (Fler) skrev 2020-05-25 16:22:36 följande:

    Ser det tvärtom. Risker med KK och han kan ha andra. Lätt utbytbar.


    Mina kk har andra, jag har flera. Ser inga risker som inte förekommit i förhållanden.
  • Anonym (Fler)
    Anonym (Sex utan kärlek tack.) skrev 2020-05-25 16:29:09 följande:

    Mina kk har andra, jag har flera. Ser inga risker som inte förekommit i förhållanden.


    Men när ni då är KK. Tänk om han tänjer på någon annan än dig? Fantiserar om?

    Varför vi ute ha en massagestav?
  • Anonym (Fler)
    Anonym (Sex utan kärlek tack.) skrev 2020-05-25 16:29:09 följande:

    Mina kk har andra, jag har flera. Ser inga risker som inte förekommit i förhållanden.


    Har hört att män som har KK bara ser de kvinnorna som ett hål att onanera i. Det är väll inte roligt?
  • Tukt
    Anonym (Fler) skrev 2020-05-25 16:36:30 följande:
    Har hört att män som har KK bara ser de kvinnorna som ett hål att onanera i. Det är väll inte roligt?
    Hur ser kvinnor med KK på sin kamrat då? Som en pinne?
    Problemet med er vaniljisar är att sex för er bara handlar om era behov. Inte det komplexa psykologiska spel som sex har möjlighet att vara.
  • Anonym (Fler)
    Tukt skrev 2020-05-25 19:06:34 följande:

    Hur ser kvinnor med KK på sin kamrat då? Som en pinne?

    Problemet med er vaniljisar är att sex för er bara handlar om era behov. Inte det komplexa psykologiska spel som sex har möjlighet att vara.


    Så hur menar du? Är du för eller emot att ha KK.

    Jag är emot. Behöver kärlek och sex.
  • Anonym (Guru)
    Anonym (Fler) skrev 2020-05-25 16:36:30 följande:
    Har hört att män som har KK bara ser de kvinnorna som ett hål att onanera i. Det är väll inte roligt?
    Nej, det låter inget roligt. En kvinna är så mycket mer. De flesta män tänder nog på annat än ett hål.
    Hennes former, ögonen, hur hon rör sig, hennes röst, hur hon älskar...
  • Tukt
    Anonym (Fler) skrev 2020-05-25 19:16:18 följande:
    Så hur menar du? Är du för eller emot att ha KK.

    Jag är emot. Behöver kärlek och sex.
    Jag förstår inte ens frågan. Hur kan man vara för eller emot en sådan sak? Alla känner ju, och tycker olika. Men det som är rätt för den ena behöver ju inte vara rätt i det andra.
    Det jag däremot menar är att konventionell vaniljsex har så mycket fokus på den känsliga njutningen att det blir en smula platt.
  • Anonym (Kvinna)

    Håller inte med. Jag kan lätt ha sex med någon jag inte är kär i eller någonsin kommer kunna bli kär i. Däremot skulle jag inte kunna ligga med någon jag inte tycker om, som jag upplever att jag har personkemi med, någon som jag respekterar och är intresserad av som person. Gärna ett vänskapligt utbyte vid sidan av sexet.

  • Anonym (Sex utan kärlek tack.)
    Anonym (Fler) skrev 2020-05-25 16:33:28 följande:

    Men när ni då är KK. Tänk om han tänjer på någon annan än dig? Fantiserar om?

    Varför vi ute ha en massagestav?


    Tänk om din älskade gör det, är inte det ännu värre? Ni har lovat varandra trohet, och så kan du inte ens kontrollera hans tankar... Mina kk får tänka på precis vad de vill, men jag vågar påstå att de är ganska fullt sysselsatta när vi ses, det finns inte direkt utrymme att tänka på något annat än att ingen av oss blir skadad. Fullt fokus. Vi använder ofta leksaker på varandra, klart man ska ha en massagestav också!
  • Anonym (Sex utan kärlek tack.)
    Anonym (Fler) skrev 2020-05-25 16:36:30 följande:

    Har hört att män som har KK bara ser de kvinnorna som ett hål att onanera i. Det är väll inte roligt?


    Jag har tre hål ;) Älskar när de använder dem till att onanera i, det gör mig väldigt kåt. Tyvärr händer det sällan, jag får tigga och be om det, de har oftast svårt att tro att det verkligen är vad jag önskar (ibland) och föredrar att tillfredsställa mig med mindre fokus på sig själva och mer på mig. Hör däremot talas om män i långa relationer som tycker sig ha rätt till husfridsknull. Låter väl inte alls roligt?
  • Tunnis
    Anonym (Fler) skrev 2020-05-25 11:54:27 följande:

    Känns som att vi lever mer än någonsin i en sexbesatt värld.

    Finns det fler än mig som medelålders tjej som slutat tänka på sex förutom sex med sig själv?

    Sex utan kärlek ger mer skada än nytta och äkta kärlek är svår att finna. Kan ta 10 år innan känner rätt för en man osv.


    Anledningen till att du känner så är ju för att du inte är intresserad av sex annars hade du ju inte känt så, folk är inte besatta många som bara tycker om sex helt enkelt, det är helt ok om man inte tycker om sex men det är dumt att bli bitter över dom som gör det. Glad

    Vad som får en att känna kärlek och må bra är individuellt, vissa mår jätte bra av sex och närhet, andra mår jättebra av att få gåvor eller lovord och så vidare, vi har alla olika behov.

    Fokusera på dig själv och hitta någon som är rätt för dig istället för vad andra gör eller inte gör, reflektera över vad dina egentliga behov i en relation är (inte "kärlek" måste bli mer specifik vad som får dig att må bra) och hitta en partner som är likadan, jag lovar dig att det finns killar som har samma behov som du och som du är kompatibel med.
Svar på tråden Fler än mig som kvinna? Slutat tänka på sex.