• Anonym (Lila)

    Skulle du kunna vara tillsammans med en tantramassör?

    Skulle du kunna varför/ varför inte?

  • Svar på tråden Skulle du kunna vara tillsammans med en tantramassör?
  • Anonym (Sebben)

    Trevligt och nyttigt med massage. Jobb som ger glädje. Jag ser inga problem med det. Är det nåt jag inte fattar här? Är det nåt snusk inblandat?

  • Anonym (Sebben)
    Drottningen1970 skrev 2020-05-26 14:15:53 följande:

    Nej. Jag vill att en partner har ett riktigt jobb. Flummerier är rätt osexigt.


    Definiera riktigt jobb och flummerier. Utifrån vad du debatterar allmänt annars vore det mycket intressant att få höra din balanserade klokskap även i detta..
  • Anonym (Tantramassage?)

    Är tantramassage det där när man istället för att ha vanligt in ut samlag så klämmer kvinnan sig runt mannen och slappnar av omväxlande istället för att jucka, klämmer på penisen istället för att för handen upp och ner och håller den i munnen och använder tungan istället för att röra huvudet fram och tillbaks? Isåfall så ser jag INTE skillnaden på det och prostitution. Även om sexet utförs i olika yogapositioner så att man stretchar samtidigt så är det sex.

    Det är sexförsäljning. Trots inspelad harpmusik, indiska mattor på väggarna och olika oljor massören smörjer in en med så har man sex. Är penisen i vaginan så är det sex även om hon klämmer tills man ejakulerar istället för att jucka tills man ejakulerar så är det sex även om hon kallar det tantramassage.

    Svaret på frågan är således nej.  

  • Anonym (P)
    Anonym (Tantramassage?) skrev 2020-05-26 16:46:14 följande:

    Är tantramassage det där när man istället för att ha vanligt in ut samlag så klämmer kvinnan sig runt mannen och slappnar av omväxlande istället för att jucka, klämmer på penisen istället för att för handen upp och ner och håller den i munnen och använder tungan istället för att röra huvudet fram och tillbaks? Isåfall så ser jag INTE skillnaden på det och prostitution. Även om sexet utförs i olika yogapositioner så att man stretchar samtidigt så är det sex.

    Det är sexförsäljning. Trots inspelad harpmusik, indiska mattor på väggarna och olika oljor massören smörjer in en med så har man sex. Är penisen i vaginan så är det sex även om hon klämmer tills man ejakulerar istället för att jucka tills man ejakulerar så är det sex även om hon kallar det tantramassage.

    Svaret på frågan är således nej.  


    Tantramassage är inte sex. Däremot kan en del av massagen innefatta mottagarens kön. Inom tantra ska man dessutom försöka undvika ejakulation.
Svar på tråden Skulle du kunna vara tillsammans med en tantramassör?