• Anonym (Xyz)
    Tue 26 May 2020 12:31
    1079 visningar
    26 svar
    26
    1079

    Hårväxt runt analen. Kvinna

    Är det vanligt att kvinnor har hårväxt vid analen. Eller är det mer vanligt att dom inte har det?

  • Svar på tråden Hårväxt runt analen. Kvinna
  • Anonym (?)
    Tue 26 May 2020 12:49
    #1
    +2

    ..va? Alla har hår mellan skinkorna oavsett om man är kvinna eller man.

  • Tue 26 May 2020 13:09
    #2

    De enda ställen som man inte har hår på (gäller både män och kvinnor) är väl handflator och fotsulorna..
    Sen kan man ha olika mörkt/ljust, långt eller grovt hår!
    Så jo, kvinnor har hår runt analen!

  • Tue 26 May 2020 14:43
    #3
    CitronTulo skrev 2020-05-26 13:09:19 följande:

    De enda ställen som man inte har hår på (gäller både män och kvinnor) är väl handflator och fotsulorna..

    Sen kan man ha olika mörkt/ljust, långt eller grovt hår!

    Så jo, kvinnor har hår runt analen!


    Har inte sett nån kvinna med hårig rygg eller som har hår på bröstet. Har inte sett många med håriga skinkor eller stjärtskåra heller.

    Däremot har jag sett analer med både hår och utan.
  • Anonym (Been there)
    Tue 26 May 2020 14:45
    #4

    Har sett kvinnor med håriga pattor oxå

  • Tue 26 May 2020 15:16
    #5
    Drace skrev 2020-05-26 14:43:17 följande:
    Har inte sett nån kvinna med hårig rygg eller som har hår på bröstet. Har inte sett många med håriga skinkor eller stjärtskåra heller.

    Däremot har jag sett analer med både hår och utan.
    Fast hår har man ju!! Sen är det inte alltid jättesynligt! Men givetvis har man hår på kroppen!! Tjejer tar ju ofta bort hår där det är oönskat.

    Är ju vanligt att man rakar eller tar bort hår på annat sätt runt könet t.ex, och då gör man ju det runt analen också!
  • Anonym (Korea 55)
    Tue 26 May 2020 17:51
    #6

    Jag har inte ett strå vid analen.

    Kanske är vanligare hos européer. Är från Korea och har väldigt lite kroppsbehåring överlag. Bara några få strån under armarna och inte mycket därnere heller.

  • Anonym (Halvt­urk)
    Tue 26 May 2020 18:13
    #7

    Pappa är turk mamma är svensk. Kritvit nästan beige hud och korpsvart hår med mycket kroppshår i kombination. Värsta möjliga etniska kombination man kan tänka sig för detta som kvinna.

    Rakar analen 2ggr i veckan. Vill gärna att min pojkvän skall spendera tid där men han ser ut som kalles kaviar så han hade väl fått en stroke om han såg hur jag såg ut utan grooming. Jag mår dåligt av hur jag själv ser ut där så jag kan ju inte bli besviken för hur han kanske skulle reagera heller.

  • Anonym (Samma här)
    Wed 27 May 2020 19:58
    #8
    Anonym (Halvturk) skrev 2020-05-26 18:13:02 följande:

    Pappa är turk mamma är svensk. Kritvit nästan beige hud och korpsvart hår med mycket kroppshår i kombination. Värsta möjliga etniska kombination man kan tänka sig för detta som kvinna.

    Rakar analen 2ggr i veckan. Vill gärna att min pojkvän skall spendera tid där men han ser ut som kalles kaviar så han hade väl fått en stroke om han såg hur jag såg ut utan grooming. Jag mår dåligt av hur jag själv ser ut där så jag kan ju inte bli besviken för hur han kanske skulle reagera heller.


    Hihihihi Kalles kaviar! Jag har det som du, ljus hy och grov, mörk hårväxt. Det värsta är att den bleka huden också verkar vara "tunnare" vilket ökar risken för inåtväxta hårstrån efter rakning /vaxning. Rakar också analen ett par ggr/vecka, fast min Kalles kaviar -kille har sett mig med hela busken utväxt också och han har aldrig klagat, som tur är.
  • Anonym (Qvinn­a)
    Wed 27 May 2020 20:04
    #9

    Jag är singel (underbart),så jag struntar i det helt och hållet.Jag behöver inte tänka på någon man tack och lov!

  • Anonym (-)
    Wed 27 May 2020 21:57
    #10
    -1

    Fitthåret fortsätter bak i röven. Precis som kukhåret fortsätter bak i röven.

    Alla kvinnor har hår i arslet. Mer än männen, pga att kvinnorna rakar bort håret hela tiden. Raka=mer hår.

Svar på tråden Hårväxt runt analen. Kvinna