• Anonym (Ts)

    Sex utan känslor?

    Klarar du av att ha sex utan känslor?

    Har du klarat av att ha det återkommande med samma person utan att börja känna något för personen?

    Hur stor del av den härliga stunden har egentligen känslorna?

    Jag har aldrig haft det och vet inte om jag skulle kunna ha det utan känslor heller...Samtidigt som jag tänker att man kanske skulle njuta på ett annat sätt och bara fokusera på stundens hetta och sen kunna lämna det.

  • Svar på tråden Sex utan känslor?
  • Tukt

    Känslor i sig behöver ju inte vara positiva sådana. Sex och liknande kan man ju faktiskt ha med personer man har helt andra typer av känslor med, för, om.

  • Robert 832

    Nä, går inte utan känslor inblandat. Därmed inte sagt att det på nått sätt måste vara kärlek.

  • Anonym (Johan)
    Anonym (Ts) skrev 2020-05-26 21:51:45 följande:

    Klarar du av att ha sex utan känslor?


    Tror inte det. Jag har aldrig haft sex med någon som jag inte haft starka känslor för.

    Är 48 år gammal och har bara haft drygt en handfull sexpartners och samtliga har jag varit djupt förälskade i. För mig är sex intimt och inte något som jag har med vem som helst.

    Sex utan känslor har aldrig lockat mig.
  • Anonym (Njae)
    Anonym (Ts) skrev 2020-05-26 21:51:45 följande:

    Klarar du av att ha sex utan känslor?

    Har du klarat av att ha det återkommande med samma person utan att börja känna något för personen?

    Hur stor del av den härliga stunden har egentligen känslorna?

    Jag har aldrig haft det och vet inte om jag skulle kunna ha det utan känslor heller...Samtidigt som jag tänker att man kanske skulle njuta på ett annat sätt och bara fokusera på stundens hetta och sen kunna lämna det.


    I teorin kan jag det och jag tror det skulle kunna funka. Nu har jag erfarenheten att jag alltid blir kär rätt omgående i den tjej jag ligger med, men jag tänker att om det är någon jag vill ligga med rent fysiskt men som har en helt olidlig personlighet, taskig, elak, jobbig osv. så skulle det kunna funka?

    Fast det får vara så illa att jag verkligen inte kan rationalisera bort hennes dåliga personlighet, så det räcker inte med lite småjobbig irriterande personlighet.
  • Pentra

    Jag har haft det, och det var helt värdelöst! Kändes inget annat än osmakligt, förnedrande och fel etc. Kände mig tom och övergiven. .. Med vänlig hälsning, Pentra

  • Mimosa86

    Nej, däremot utmärkt utan just kärlekskänslor. Men det behöver finnas vänskapliga inslag, intresse och respekt

  • Anonym (Moi)

    Tycker sex med känslor för personen är mer sensuellt.

    Men jag gillar, eller tänder oerhört, på dominanta män åxå. Då är det aldrig fel att bli riktigt påsatt heller, med min dragning till hårdhänta män som attraktionspunkt istället för kärlekskänslor.

  • Anonym (Ts)
    Pentra skrev 2020-05-26 23:32:45 följande:

    Jag har haft det, och det var helt värdelöst! Kändes inget annat än osmakligt, förnedrande och fel etc. Kände mig tom och övergiven. .. Med vänlig hälsning, Pentra


    Var det ett ons? Någon du kände?

    Kan tänka mig att man kan känna så. Samma om en har känslor men inte den andra.
  • Anonym (Kan ej)

    Får lätt känslor så jag skulle bli svartsjuk då KK sedan letar efter den rätta eller andra.

    Så nej, skulle må dåligt efteråt. Inte värt det.

  • Anonym (Kan ej)
    Pentra skrev 2020-05-26 23:32:45 följande:

    Jag har haft det, och det var helt värdelöst! Kändes inget annat än osmakligt, förnedrande och fel etc. Kände mig tom och övergiven. .. Med vänlig hälsning, Pentra


    Ja övergiven är rätta ordet.

    Just att sin KK skulle titta ner på en och bara en köttbit han då har onanerat i.

    Destruktivt sätt för en som tjej att bli tillfredsställd.

    Hellre göra det helt själv.
Svar på tråden Sex utan känslor?