• Anonym (Macarena)

    Din drömkvinnan och hennes utseende

    Hur ska din drömkvinna se ut?Färger,längd,klädsel,storlek osv.?

  • Svar på tråden Din drömkvinnan och hennes utseende
  • Anonym (hmmmm...såhär?)

    Runt 35 år, lite härjad men fortfarande snygg. Tänk glamourmodell, fast tio år senare. Stora sillisar, stora läppar, rejält helst blonderat hårsvall med mörkare rötter. Vältränad och muskulös från flitigt gymmande men samtidigt lite svårigheter med att hålla diet, så att det ser ut som muskler tävlar med mullighet om hon skall se mullig eller vältränad ut.

    Timglasformad med midja som ser smal ut pga att låren och rumpan är stora, . Djup gärna lite lätt orange solbränna, spraytan eller brun-utan-solbränna. Kanske runt 75kg på 170cm. Eller 65 på 160 osv.

    Gärna ett par tatueringar, mycket smink och någon piercing på det. 

  • Anonym (Trash)
    Anonym (hmmmm...såhär?) skrev 2020-05-28 22:51:51 följande:

    Runt 35 år, lite härjad men fortfarande snygg. Tänk glamourmodell, fast tio år senare. Stora sillisar, stora läppar, rejält helst blonderat hårsvall med mörkare rötter. Vältränad och muskulös från flitigt gymmande men samtidigt lite svårigheter med att hålla diet, så att det ser ut som muskler tävlar med mullighet om hon skall se mullig eller vältränad ut.

    Timglasformad med midja som ser smal ut pga att låren och rumpan är stora, . Djup gärna lite lätt orange solbränna, spraytan eller brun-utan-solbränna. Kanske runt 75kg på 170cm. Eller 65 på 160 osv.

    Gärna ett par tatueringar, mycket smink och någon piercing på det. 


    Oj, vad trasigt.... Sånt gillar min man också tror jag. Men bara för sex, inget seriöst.
  • Anonym (Macarena)

    Många skönhetsingrepp och smal perfekt kropp?

  • Silverjenny

    Vad intressant! Menar ni att det blivit ett ideal att ha gjort skönhetsingrepp numera, att det ska synas att det är konstgjort? Naturligt stora bröst och läppar är inte attraktivt längre?

    Det är en ding ding värld...

    Vad är det som gör det plastiga mer attraktivt, ser det dyrt ut eller är det vetskapen att hon ansträngt sig som är sexigt?

  • Anonym (hmmmm...såhär?)
    Silverjenny skrev 2020-05-29 06:18:27 följande:

    Vad intressant! Menar ni att det blivit ett ideal att ha gjort skönhetsingrepp numera, att det ska synas att det är konstgjort? Naturligt stora bröst och läppar är inte attraktivt längre?

    Det är en ding ding värld...

    Vad är det som gör det plastiga mer attraktivt, ser det dyrt ut eller är det vetskapen att hon ansträngt sig som är sexigt?


    Ansträngningen. Att försöka vara attraktiv är en väldigt attraktiv egenskap även om det blir lite fel. Ungefär som när en överviktig tjej istället för att dölja sig i ett tält till kläder försökt klä sig sexigt och kroppsnära. Det hänger ut, ser lite fånigt ut, passar inte, men just försöket blir beundransvärt och därför sexigt.

    Ett annat exempel, en tjej som normalt inte sminkar sig alls försöker lägga en make-up, det blir alldeles "för mycket" hon har använt fel produkter och ser mest ut som ett barn som hittat mammas sminklåda. Men just ansträngningen, att hon ändå försökt, kanske för min skull dessutom, är sexig.

      
  • Anonym (Wov)
    Anonym (hmmmm...såhär?) skrev 2020-05-28 22:51:51 följande:

    Runt 35 år, lite härjad men fortfarande snygg. Tänk glamourmodell, fast tio år senare. Stora sillisar, stora läppar, rejält helst blonderat hårsvall med mörkare rötter. Vältränad och muskulös från flitigt gymmande men samtidigt lite svårigheter med att hålla diet, så att det ser ut som muskler tävlar med mullighet om hon skall se mullig eller vältränad ut.

    Timglasformad med midja som ser smal ut pga att låren och rumpan är stora, . Djup gärna lite lätt orange solbränna, spraytan eller brun-utan-solbränna. Kanske runt 75kg på 170cm. Eller 65 på 160 osv.

    Gärna ett par tatueringar, mycket smink och någon piercing på det. 


    Du beskrev mig förutom åldern och hårfärgen haha
  • Anonym (nej nej)
    Silverjenny skrev 2020-05-29 06:18:27 följande:

    Vad intressant! Menar ni att det blivit ett ideal att ha gjort skönhetsingrepp numera, att det ska synas att det är konstgjort? Naturligt stora bröst och läppar är inte attraktivt längre?

    Det är en ding ding värld...

    Vad är det som gör det plastiga mer attraktivt, ser det dyrt ut eller är det vetskapen att hon ansträngt sig som är sexigt?


    Det är knappast ett ideal bara för att en person skriver om det på familjeliv. 
  • Anonym (hmmmm...såhär?)
    Anonym (Wov) skrev 2020-05-29 07:41:17 följande:
    Du beskrev mig förutom åldern och hårfärgen haha
    haha coolt :D Har du mörkt hår med ljusa rötter?
  • Anonym (hmmmm...såhär?)
    Egon den stora skrev 2020-05-29 07:52:59 följande:

    När jag tänker på ideal kvinna tänker jag bara egenskaper och inte utseende konstigt nog.


    TS frågade efter utseende, naturligtvis är personlighet viktigare, men nog har du ett idealutseende med?
Svar på tråden Din drömkvinnan och hennes utseende