• Anonym (Här)
    Fri 29 May 2020 08:16
    1928 visningar
    16 svar
    16
    1928

    Krav på den andra mannen vid trekant eller partnerbyte?

    Ni kvinnor som haft, har eller kan tänka er att ta in en eller två till i ert sexliv. Alltså en extra man till en trekant eller ett par för partnerbyte. Hur tänker du vad gäller den extra mannen? Har du några specifika krav på honom? Visst ...att han är trevlig, social och renlig m.m. och att kemin funkar. Men i övrigt? Utseendemässigt? Fysiskt? osv.

  • Svar på tråden Krav på den andra mannen vid trekant eller partnerbyte?
  • Fri 29 May 2020 08:21
    #1
    +1

    Måste ju finnas någon form av attraktion ändå till den andre mannen så övervikt går fetbort.
    Har blivit maniskt fobisk mot ölmagar...


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Frun)
    Fri 29 May 2020 08:38
    #2

    Nu har jag ju inte testat detta men har en fantasi om det. Tänker att själva tanken på en trekant med 2 killar eller sex med ett par till ger ju en spänning och lust som i många fall är tillräcklig. Alltså man blir kåt på själva grejen och då har utseende osv inte så stor betydelse så länge kemin funkar.

    Men absolut, skulle jag och min partner testa det här så skulle jag nog gärna vilja välja vem/vilka man tar in som extra.

  • Fri 29 May 2020 08:46
    #3

    Det är väl det som är det generella problemet med att ta in en extra i leken, vare sig det är man eller kvinna.
    Personen ska vara attraktiv nog att ha sex med, men den ska inte vara sååå attraktiv att den riskerar överglänsa...
    Lite beroende på vad man vill kan det nog vara enklare att se funktion, snarare än person.

  • Fri 29 May 2020 11:36
    #4

    Under den period jag hade profil på BC fick jag rätt ofta inviter från par att vara den "extra/andre" mannen. Jag vill påstå att förutom den rena hygienfaktorn, d.v.s. fungerande yttre och inre så finns det en faktor som jag upplever vara en väldigt vanlig urvalsfaktor nämligen storlek. 

    Det är definitivt så att välutrustad spelade en stor roll i att jag fick många inviter. Väldigt vanlig att såväl kvinnor men även män sätter det högt på önskelistan när den här typen av sexuell fantasi ska levas ut.

  • Anonym (Här) Trådstartaren
    Fri 29 May 2020 12:10
    #5

    Det är ju förståeligt att det skall finnas en attraktion osv. Men jag är lite nyfiken på om det även handlar om att mannen skall i något avseende skilja sig fysiskt eller utseendemässigt från din fasta partner. Längre, mörkare/ljusare, spensligare, kralligare osv....

    Eller är det så att du har valt en partner som naturligtvis uppfyller dina krav utseendemässigt och dessa preferenser ligger även till grund när du väljer den extra mannen?

  • Anonym (Swing for fun)
    Fri 29 May 2020 12:56
    #6

    Helt olika krav om det är ett par för lek på fyra än om det är en extra kille. Med ett par blir det oftast mycket mer sociala aktiviteter med mat, bad, åka motorcykel och annat skoj blandat med sex så då är det det viktigaste att det fungerar socialt så får det sexuella lösa sig. En extra killar bjuder vi in för ren och skär sex så då är kravet att han är välutrustad, potent och inte faller ihop som en trasa efter en intensiv omgång utan att han efter lite paus kan prestera både omgång två och tre. I övrigt skal han klara att föra ett någorlunda begåvat samtal och veta hur man äter med kniv och gaffel om det blir lite att äta innan, i någon paus eller efter.

  • Anonym (Kansk­e (43 år))
    Fri 29 May 2020 12:57
    #7

    Vi är ett gift par och mannen vill ha in en extra man till mig. Det finns inga intressen med något männen emellan.

    Han har även gett exempel på män han kan tänka sig men det skiljer sig så enormt på vad jag går igång på.

    Jag är passionerad, villig och nyfiken men är samtidigt rädd att det ska sabba vad vi har. Men nyfiken är jag ju!

    Det viktigaste med en man till är att han är lyhörd

    att jag tänder på honom

    att han är vän med tvål och tandborste (jätteviktigt med fräsch mun)

    Ålder spelar mindre roll men gärna runt 38-47.

    Utseendemässigt spelar längd ingen roll, jag gillar dock män som inte är så långa. Då jag aldrig har tänt på någon ljushårig man tror jag att han bör vara mörk. Han får absolut inte ha skägg, mustasch eller långt hår. Han bör vara renrakad på kroppen med tredagarsstubb i ansiktet. Mmmmm.

    Kortklippt hår, välklädd utan att överdriva, behöver inte vara överdrivet muskulös men ska vara man nog att ta tag i mig och ha fysik nog att kunna hålla igång några timmar. Får absolut inte vara för smal eller ännu värre mager för då dör lusten direkt, måste vara något att ta i. Helst inte mängder av tatueringar men några funkar nog om det är så.

    Det första jag tittar på är ögonen så det är ju viktigt att de är vackra och snälla. Även där bör de vara bruna eller mörkt blå eller grå.

    Jag tror dock jag just beskrev min egen man så vi får se hur det blir. Maken är snygg som få men har ju börjat få lite ölmage och håret har blivit tunnare med åren. Han är väldigt på med en man till och jag drar på det ännu.

  • Anonym (Pingl­an)
    Fri 29 May 2020 13:40
    #8
    +1

    Först måste vi båda tycka att han är attraktiv. Mycket av attraktionen kommer från personligheten. Sedan behöver han vara bekväm med att även min man vill leka med honom, vi gillar att suga kuk tillsammans... Kondom på honom är även ett krav när han penetrerar.

  • Livs njutar­e
    Fri 29 May 2020 13:46
    #9

    Attraktionen måste finnas än själva träffen är upphetsande , ni måste träffas innan . Sen måste ni prata igen om ni har några gränser. Lycka till     mmmCool

  • Anonym (Här) Trådstartaren
    Fri 29 May 2020 16:13
    #10
    Anonym (Swing for fun) skrev 2020-05-29 12:56:29 följande:

    Helt olika krav om det är ett par för lek på fyra än om det är en extra kille. Med ett par blir det oftast mycket mer sociala aktiviteter med mat, bad, åka motorcykel och annat skoj blandat med sex så då är det det viktigaste att det fungerar socialt så får det sexuella lösa sig. En extra killar bjuder vi in för ren och skär sex så då är kravet att han är välutrustad, potent och inte faller ihop som en trasa efter en intensiv omgång utan att han efter lite paus kan prestera både omgång två och tre. I övrigt skal han klara att föra ett någorlunda begåvat samtal och veta hur man äter med kniv och gaffel om det blir lite att äta innan, i någon paus eller efter.


    Varför är det så viktigt att en extra kille är välutrustad? Är det viktigt för mannen eller kvinnan i förhållandet?
  • Anonym (Här) Trådstartaren
    Fri 29 May 2020 16:13
    #11
    Anonym (Swing for fun) skrev 2020-05-29 12:56:29 följande:

    Helt olika krav om det är ett par för lek på fyra än om det är en extra kille. Med ett par blir det oftast mycket mer sociala aktiviteter med mat, bad, åka motorcykel och annat skoj blandat med sex så då är det det viktigaste att det fungerar socialt så får det sexuella lösa sig. En extra killar bjuder vi in för ren och skär sex så då är kravet att han är välutrustad, potent och inte faller ihop som en trasa efter en intensiv omgång utan att han efter lite paus kan prestera både omgång två och tre. I övrigt skal han klara att föra ett någorlunda begåvat samtal och veta hur man äter med kniv och gaffel om det blir lite att äta innan, i någon paus eller efter.


    Varför är det så viktigt att en extra kille är välutrustad? Är det viktigt för mannen eller kvinnan i förhållandet?
  • Fri 29 May 2020 16:55
    #12
    Anonym (Här) skrev 2020-05-29 16:13:46 följande:
    Varför är det så viktigt att en extra kille är välutrustad? Är det viktigt för mannen eller kvinnan i förhållandet?
    Inte alla vill ha en välutrustad man. Nu har vi inte kommit dit än, men om och när vi tar in en extraman är jag rätt säker på att min fru föredrar en normalutrustad kille, för hon får ont av stora. Själv skulle jag tycka det vore häftigt att se henne ta emot en stor kuk - jag tror det ofta är mannen mer än kvinnan som har den fantasin.
  • Anonym (Pingl­an)
    Fri 29 May 2020 17:15
    #13

    Spelar mindre roll på storleken men vi vill båda känna gemensam attraktion med honom och att vi får leka med han. Blir så kåt att se på när min man suger kuk.

  • Anonym (Swing for fun)
    Fri 29 May 2020 18:14
    #14
    Anonym (Här) skrev 2020-05-29 16:13:46 följande:

    Varför är det så viktigt att en extra kille är välutrustad? Är det viktigt för mannen eller kvinnan i förhållandet?


    Är man som jag en size Queen så är storleken viktig.

    Allt snack om att storleken inte spelar någon roll och att det går att kompensera med fingrar och tunga ser jag som rent nonsens.
  • Anonym (Rödlu­van)
    Fri 29 May 2020 21:58
    #15
    Anonym (Swing for fun) skrev 2020-05-29 18:14:27 följande:

    Är man som jag en size Queen så är storleken viktig.

    Allt snack om att storleken inte spelar någon roll och att det går att kompensera med fingrar och tunga ser jag som rent nonsens.


    Håller med. Många killar tror att det är intressant med slick och smek i en timme eller mer. Just den tiden vill jag bli penetrerad och uppfylld.
  • Anonym (Kom)
    Sat 30 May 2020 14:25
    #16

    Vi funderar på att bjuda in en till man. Jag har haft trekant spontant förut som singel. Har sagt till min man att han får välja man, men han ska se ok ut och vara välutrustad. Men för att minimera risk för svartsjuka så tycker jag det känns bäst att min man får välja. Även om vi är supertrygga tillsammans så tycker jag man ska vara försiktig och ha respekt för situationen. Exakt hur den andre mannen ser ut är inte så noga, tror jag kommer tända till så länge alla är riktigt kåta och sugna

Svar på tråden Krav på den andra mannen vid trekant eller partnerbyte?