• Anonym (Panik­)
    Sat 30 May 2020 15:01
    33 visningar
    2 svar
    2
    33

    Panik, könssjukdomar??

    För det första, jag vet att jag gjort fel och bara har mig själv att skylla!!!!

    Jag är inte den som ligger runt... ochcgae aldrig varit...

    I höstas började jag i alla fall dejta en man och vi körde med kondom tills jag skaffade p-piller i januari. Då hade vi oskyddat sex två gånger och sen avslutade han relationen.

    Nyligen träffade jag en ny man och igår hade vi sex.

    Dumt nog... (som sagt, har bara mig själv att skylla!!!) Så började vi oskyddat... (berusade båda två), han hann köra in den och sen drog han ut den och satte på en kondom.

    Nu har jag total panik! Tänk om jag smittat honom med nått... har beställt tester men mår så dåligt nu...

    Jag har inte haft sex på ett par år innan jag träffade mannen i höstas och så hör jag såhär... Så arg på mig själv...

    hur vanligt är det att man får smitta? Hade som sagt oskattat i januari, har inga symptom men vet ju att man kan gå symptomfri

  • Svar på tråden Panik, könssjukdomar??
  • Sat 30 May 2020 15:06
    #1
    Anonym (Panik) skrev 2020-05-30 15:01:36 följande:

    För det första, jag vet att jag gjort fel och bara har mig själv att skylla!!!!

    Jag är inte den som ligger runt... ochcgae aldrig varit...

    I höstas började jag i alla fall dejta en man och vi körde med kondom tills jag skaffade p-piller i januari. Då hade vi oskyddat sex två gånger och sen avslutade han relationen.

    Nyligen träffade jag en ny man och igår hade vi sex.

    Dumt nog... (som sagt, har bara mig själv att skylla!!!) Så började vi oskyddat... (berusade båda två), han hann köra in den och sen drog han ut den och satte på en kondom.

    Nu har jag total panik! Tänk om jag smittat honom med nått... har beställt tester men mår så dåligt nu...

    Jag har inte haft sex på ett par år innan jag träffade mannen i höstas och så hör jag såhär... Så arg på mig själv...

    hur vanligt är det att man får smitta? Hade som sagt oskattat i januari, har inga symptom men vet ju att man kan gå symptomfri


    Nåja, ni var ju två om att välja att ha oskyddat sex. Du är ansvarig för dig och han för sig. 

    Jag tycker att det verkar onödigt att ha panik över eventuella könssjukdomar utifrån din beskrivning här. De flesta är ju dessutom möjliga att bota.

    Covid-19 däremot tycker jag borde utgöra ett hinder för att träffa nya människor och umgås med dem intimt, men det är väl bara att inse att det inte gör det för en del.
  • Anonym (Hold my beer)
    Sat 30 May 2020 17:44
    #2
    Pope Joan II skrev 2020-05-30 15:06:37 följande:
    Covid-19 däremot tycker jag borde utgöra ett hinder för att träffa nya människor och umgås med dem intimt, men det är väl bara att inse att det inte gör det för en del.
    Word.

    Nej då, corona är väl inte så farligt. Klart man kan dejta och ligga som vanligt.... Och så undrar en del varför vi har så otroligt många dödsfall...
Svar på tråden Panik, könssjukdomar??