• Issaf0001

    Hur tänker vissa killar

    En kille la till mig på instagram och snapchat, han skrev till mig på kvällen och skickade videor när han runkade. Han bad också mig att skicka nakenbilder, vilket jag gjorde. Efter jag hade gjort det så betedde han sig konstigt, från att vara snäll och ge komplimanger till att knappt svara, han skrev bara ?måste dra nu?. Jag tyckte denna killen var snygg så jag lät mig ändå utnyttjas, dagen efter skickade han likadant, och jag gjorde det han sa till mig. Efter denna gång betedde han sig likadant, då blev jag arg för jag tyckte han var respektlös. Jag skrev att han var en fuckboy och då blockade han mig på snapchat och instagram. Jag vet inte varför jag tog illa upp, eftersom jag egentligen inte kände killen, men jag kände mig så utnyttjad bara. Varför gör vissa killar såhär? Jag är ganska osäker på min kropp, så jag är rädd att han tyckte jag var ful och därför gjorde han så.

  • Svar på tråden Hur tänker vissa killar
  • Anonym (?)

    För att de bara är ute efter att få nakenbilder som de kan runka till. Varför skickar du det ens när du vet att det är det enda han vill ha?

    Män (jag vet att det finns sällsynta undantag) gillar inte lättfotade tjejer, så ett tips om du vill att killar ska ta dig seriöst är att du låter bli att skicka sådant.

  • Anonym (..)
    Issaf0001 skrev 2020-05-31 23:05:07 följande:

    Jag vet det, men jag är absolut inte lättfotad. Jag har bara ett stort bekräftelsebehov.


    Men skicka inte nakenbilder till folk du inte känner!

    Han spelade på dina känslor som en gitarr och fick vad han ville.

    Träffa en vettig kille istället, dejta några gånger osv.
  • Anonym (?)
    Issaf0001 skrev 2020-05-31 23:05:07 följande:

    Jag vet det, men jag är absolut inte lättfotad. Jag har bara ett stort bekräftelsebehov.


    Och det där stora bekräftelsebehovet tycker de allra flesta män är avtändande, för det signalerar osäkerhet och dåligt självförtroende. De egenskaperna anses vara väldigt oattraktivt.
Svar på tråden Hur tänker vissa killar