• Anonym (Tessa­n)
    Sun 31 May 2020 22:53
    80 visningar
    6 svar
    6
    80

    ONS som säger så här...?

    Jag har funderat på en sak, när ett ragg säger, under sexet - du är så skön, det här vill jag göra många gånger.

    Är det vad det betyder eller bara så att säga dirtytalk?

    Eller när ett ragg börjar glida över samtalsämnet på våra respektive barn, deras namn, ålder och intressen etc, är det en indikation på att personen vill mer än bara sex?

    Ragget har frågat om jag vill hjälpa till att inreda hemma hos honom, och även att vi borde åka till ett land tillsammans, när vi insåg att vårt drömresmål är samma.

    Det här är alltså samma person, men jag har även varit med om det med andra... Jag blir liksom lite paff att man uttalar sig så för tidigt, eller är det vanligt? Hur ska jag tolka det, drömskt eller något man är seriös med?

  • Svar på tråden ONS som säger så här...?
  • Anonym (Anony­m)
    Mon 1 Jun 2020 07:28
    #1

    Om du tror att det där är dirty talk så behöver du nog läsa på lite x) Det betyder att du är skön och att personen vill ha sex med dig fler gånger.

  • Anonym (H)
    Mon 1 Jun 2020 20:08
    #2

    Hen gillar dig och är romantisk. Det är fint. Sluta tjata om "tidigt", hen är inte 100% allvarlig och har inte köpt flygbiljetter till det där landet än - så var skön och haka på den positiva stämningen i stället för att noja

  • Anonym (Tessa­n) Trådstartaren
    Tue 2 Jun 2020 00:49
    #3
    Anonym (Anonym) skrev 2020-06-01 07:28:46 följande:

    Om du tror att det där är dirty talk så behöver du nog läsa på lite x) Det betyder att du är skön och att personen vill ha sex med dig fler gånger.


    Dirtytalk i form av suggererande är inte alls ovanligt, om än att det här exemplet var milt.
  • Anonym (Me)
    Tue 2 Jun 2020 00:56
    #4

    Jag har en revolutionerande idé!

    Fråga honom!!!

  • Anonym (Anony­m)
    Tue 2 Jun 2020 11:32
    #5
    Anonym (Tessan) skrev 2020-06-02 00:49:58 följande:
    Dirtytalk i form av suggererande är inte alls ovanligt, om än att det här exemplet var milt.
    Haha att säga att någon är skön är för mig en beskrivning av en känsla, absolut inte dirty talk. 
  • Anonym (....)
    Tue 2 Jun 2020 12:05
    #6

    Är det ett one night stand som du skrev i rubriken så behöver du absolut inte oroa dig för att han vill mer.... lite skum bara

    Är det en kk däremot så kan det mycket väl betyda att han vill mer men kan också bara vara vanligt snack och att han trivs med dig men kanske inte mer än just en kompis man ligger med

Svar på tråden ONS som säger så här...?