• Anonym (Johannes)

    Upphetsad av prutt

    Pinsamt detta.

    För ett par dagar sedan så hade jag och tjejen sex. Hon satt på mitt ansikte och jag gav henne oralsex.

    Helt plötsligt råkar hon släppa sig rakt i mitt ansikte! Hon hoppade av och skämdes samtidigt som hon skrattade åt det hela. Själv så blev jag mest förvånad och paff och skrattade lite jag med.

    Nu till det jobbiga. Efter denna händelse så drömmer jag om att hon ska prutta mig i ansiktet igen, gärna rakt in i näsan. Saken är den att jag blev galet upphetsad när hon råkade fisa på mig och nu vill jag känna samma känsla igen. Har luktat i hennes använda trosor för att få känna lite av lukten men det är inte tillräckligt.

    Men hur sjutton berättar man detta för sin tjej? Hon kommer väl tycka jag är helt knäpp?

  • Svar på tråden Upphetsad av prutt
  • Anonym (Uää)

    Förmodligen kommer hon tycka att du är äcklig. Sjukt avvikande fetisch faktiskt.

  • Anonym (Johannes)
    Anonym (Uää) skrev 2020-06-05 09:05:04 följande:

    Förmodligen kommer hon tycka att du är äcklig. Sjukt avvikande fetisch faktiskt.


    Hoppas inte det. Min tjej är ganska kinky av sig och älskar när jag trycker in tungan djupt i hennes ändtarm. Dock har vi aldrig pratat om pruttsex.

    Fetischen är nog ganska ovanlig om man ser till hela jordens befolkning men verkar vara vanligare än man kan tro när man googlar på den.
  • Quattro89
    Anonym (Johannes) skrev 2020-06-05 10:28:24 följande:

    Hoppas inte det. Min tjej är ganska kinky av sig och älskar när jag trycker in tungan djupt i hennes ändtarm. Dock har vi aldrig pratat om pruttsex.

    Fetischen är nog ganska ovanlig om man ser till hela jordens befolkning men verkar vara vanligare än man kan tro när man googlar på den.


    Alla har sin egen fetisch. Försök diskutera det över text om det känns bekvämare än o ta det face2face. Typ säga att du inte hade nått emot att hon dra i ansiktet. Märker du att hon hänger med i diskussionen lirka in ett "Jag tror jag gick igång på det så vad tror du om o göra det mer"
  • Anonym (Johannes)
    Quattro89 skrev 2020-06-05 11:25:22 följande:

    Alla har sin egen fetisch. Försök diskutera det över text om det känns bekvämare än o ta det face2face. Typ säga att du inte hade nått emot att hon dra i ansiktet. Märker du att hon hänger med i diskussionen lirka in ett "Jag tror jag gick igång på det så vad tror du om o göra det mer"


    Tack för seriöst svar! Ska fundera på detta, verkar vara en bra ingång. Återkommer med hur allt gick. Ska samla mod nu bara.
  • Anonym (Johannes)

    Måste väl finnas någon annan här med liknande fetisch? Har gjorde ni med era tjejer för att få dem att fisa er i ansiktet?

  • Anonym (8)
    Anonym (Johannes) skrev 2020-06-05 19:22:05 följande:

    Måste väl finnas någon annan här med liknande fetisch? Har gjorde ni med era tjejer för att få dem att fisa er i ansiktet?


    Du är på fel forum. Din fetisch är trots allt ovanlig. Testa DS eller googla efter communities som delar din fetisch.
  • Quattro89
    Anonym (Johannes) skrev 2020-06-05 12:00:32 följande:

    Tack för seriöst svar! Ska fundera på detta, verkar vara en bra ingång. Återkommer med hur allt gick. Ska samla mod nu bara.


    Ja vi delar inte fetisch men jag respekterar andras fetisher. Alla har vi våra böjelser och varför inte hjälpa varandra liksom?
  • Anonym (Johannes)

    Ja jag kanske skriver i fel forum, men FL känns ändå rätt seriöst och hoppades på lite svar.

    Jag ska i alla fall ta tipset jag fick här ovan och prata med min tjej så får vi se.

    Jag återkommer med en uppdatering för den som är intresserad.

  • Anonym (säger då det)

    Jävla många trådar i detta sjukt vidriga ämne senaste tiden. Jag bara skakar mitt huvud i ren förfasning över människors många vedervärdiga läggningar och idiotier.
    Kan komma med ett tips också att man kan träna sig till att INTE ge sig hän alla konstiga infall man får i en livstid. Hur skulle det se ut om alla individer löpte amok och gav sig hän? 

    Man måste alltså inte gå igång på sjukt äckliga dofter. Man kan träna om näsan att börja gilla kanel eller syrendoft istället. Mycket trevligare...TESTA!

Svar på tråden Upphetsad av prutt