• Anonym (testar)

    Vad saknar du i ditt sexliv?

    Läser alla dessa sextrådar här och ser att många kvinnor delar med sig av tankar runt sexlivet. 

    Här är en fråga till er:

    Vad är det som du främst saknar i ditt sexliv? Berätta

  • Svar på tråden Vad saknar du i ditt sexliv?
  • Anonym (fru)

    Hårda tag. Smisk, örfilar, lite stryp. Min man känner sig inte bekväm med det, vilket jag respekterar. Men fantasierna får spela fritt...

  • Anonym (Jag)

    En hård k*k...älskar min man och han är underbar på alla sätt, men åldern har medfört att han väldigt sällan blir riktigt hård numera... han har provat mediciner men det hjälper inte.

  • Anonym (En annan fru)

    Mest saknar jag spänningen och nervositeten att ha sex med någon ny. Den försvinner ju lixom när man varit tillsammans i 5 år. Jag har jätte bra sex med partnern och han är mån om mig och min orgasm osv så det är inte det att jag har tråkigt med maken utan det är bara känslan, det pirriga, av att det är någon ny jag saknar.

    Sen är maken alldeles för snäll och rädd att göra illa mig tyvärr. Men skulle gärna bli smiskad ordentligt, sex åt det tvingande hållet.. men maken är inte sån och det respekterar jag.

  • Pedja012

    Jag vill gärna träffa nån tjej eller kvinna som är öppen på alla sätt.Många är jätte blyga och rädda att prova nya söker.Efter et tag man börjar bli trött

  • Anonym (Swing for fun)

    Jag saknar min underbara älskarinna. Hon har träffat mannen i sitt liv och han är supermonogam så våra mysstunder är tyvärr historia. Vi får se hur detta slutar då hon som jag är bisexuell så risken är rätt stor att när kaninstadiet är över så kommer hon att känna sig instängd och begränsad i en strikt heterosexuellt och monogam relation. I övrigt har jag allt man kan önska med en potent, frisinnad och nyfiken man i mitt liv.

  • Stefano82
    Anonym (Jag) skrev 2020-06-05 09:20:20 följande:

    En hård k*k...älskar min man och han är underbar på alla sätt, men åldern har medfört att han väldigt sällan blir riktigt hård numera... han har provat mediciner men det hjälper inte.


    Min kuk är stenhård när det gäller, här behövs det inga piller.
Svar på tråden Vad saknar du i ditt sexliv?