• Anonym (Kaffedraken)

    Smisk - vill du ha det?

    Jag förvånas ofta över hur många kvinnor här som saknar att få smisk av sina män. Är det verkligen så vanligt förekommande att kvinnor triggas och njuter av smisk? Eller är det bara så att dom väldigt få som gör det samlas här och ger uttryck för det....

    Så svara är ni snälla och även ni som absolut inte vill ha smisk.

    Själv är jag ingen smiskare. Varesig utdelning eller mottagande. 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Smisk - vill du ha det?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Kallar mig för dominant masochist med starka sadistiska drag. Det betyder att jag gärna både ger och tar smärta men inte i samband med sex, då vill jag gärna ha det tantriskt med stor närvaro i stunden och en man som försöker dominera mig sexuellt kommer att få stora problem.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Smisk har väl sällan så mycket med kön att göra. Det behöver nog många...

  • Anonym (Kaffedraken)

    Har aldrig fattat grejen med att få smisk, ändå är jag undergiven sexuellt, men smisk är inget jag går igång på. Men inget jag har nåt emot heller, kan bero på personen och tekniken...

  • Anonym (Kaffedraken)
    Dr Börje skrev 2020-06-05 16:00:32 följande:

    Jag förvånas ofta över hur många kvinnor här som saknar att få smisk av sina män. Är det verkligen så vanligt förekommande att kvinnor triggas och njuter av smisk? Eller är det bara så att dom väldigt få som gör det samlas här och ger uttryck för det....

    Så svara är ni snälla och även ni som absolut inte vill ha smisk.

    Själv är jag ingen smiskare. Varesig utdelning eller mottagande. 


    Jag vill gärna ha smisk, lite örfilar och stryptag, gillar munknull och ibland hårda rollekar
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Tja...) skrev 2020-06-05 20:40:37 följande:

    Har aldrig fattat grejen med att få smisk, ändå är jag undergiven sexuellt, men smisk är inget jag går igång på. Men inget jag har nåt emot heller, kan bero på personen och tekniken...


    Det kan ju bero på hur det genomförs, och styrkan i det. Just smisk, till skillnad från pisk, stryk, har ju en framtoning av att vara barn/vs vuxen. Och det kan ju ofta bli rätt konstigt.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Tukt skrev 2020-06-06 09:04:49 följande:

    Det kan ju bero på hur det genomförs, och styrkan i det. Just smisk, till skillnad från pisk, stryk, har ju en framtoning av att vara barn/vs vuxen. Och det kan ju ofta bli rätt konstigt.


    Beror väldigt mycket på hur man gör och i vilken kontext. För mig är smisk och liknande aldrig bestraffning eller för förnedring utan belöning och intimt. Har det ofta som inledning till tuffare lekar med floggers och piskor. Dels för att det är intimt och med mycket kontakt och ett väldigt bra sätt att känna in var man har varandra i stunden. Skall tilläggas att jag aldrig klatchsmiskar utan det är distinkt och handen stannar alltid kvar på rumpan, låret eller var man nu väljer att smiska för att skapa intimitet och närvaro. Formligen hatar att ta och ge den typ av smisk man ofta ser i dåliga porrfilmer. När jag var yngre och letade efter lekkamrater för att få smisk så var bland det första jag gjorde att be dom visa hur dom smiskar. Var det porrfilmsvarianten var det tack och hej på en gång.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Tycker smisk är så fruktansvärt tramsigt. Värst är när man tittar på ett porrklipp och så börjar killen fjanta sig och smiska tjejen. Detta är alltså i vanlig porr inte något sjukt BDSM-klipp eller nåt. Snacka om avtändande.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (D) skrev 2020-06-06 10:31:11 följande:

    Tycker smisk är så fruktansvärt tramsigt. Värst är när man tittar på ett porrklipp och så börjar killen fjanta sig och smiska tjejen. Detta är alltså i vanlig porr inte något sjukt BDSM-klipp eller nåt. Snacka om avtändande.


    Vad bra. Då fick du det sagt.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2020-06-06 09:21:32 följande:
    Beror väldigt mycket på hur man gör och i vilken kontext. För mig är smisk och liknande aldrig bestraffning eller för förnedring utan belöning och intimt. Har det ofta som inledning till tuffare lekar med floggers och piskor. Dels för att det är intimt och med mycket kontakt och ett väldigt bra sätt att känna in var man har varandra i stunden. Skall tilläggas att jag aldrig klatchsmiskar utan det är distinkt och handen stannar alltid kvar på rumpan, låret eller var man nu väljer att smiska för att skapa intimitet och närvaro. Formligen hatar att ta och ge den typ av smisk man ofta ser i dåliga porrfilmer. När jag var yngre och letade efter lekkamrater för att få smisk så var bland det första jag gjorde att be dom visa hur dom smiskar. Var det porrfilmsvarianten var det tack och hej på en gång.
    För egen del har jag svårt se "smisk över knät" som en del av dominans. Men kan ske lite lekfullt just för att det är mycket hudkontakt.
    Och det är väl som med det mesta av dominans, att man måste relatera till något man anser attraktivt. Det är väl som med redskap, för den ena kan ett ridspö symbolisera något farligt smärtsamt, men för den andra är det likt en skyffel, ett redskap i stallet.
Svar på tråden Smisk - vill du ha det?