• Anonym (:))
    Fri 12 Jun 2020 21:15
    3501 visningar
    19 svar
    19
    3501

    Vad skulle ditt pris vara - om du sålde sex? / vad skulle du betala för att köpa sextjänster?

    Jag och en väninna satt och diskuterade detta och var oense om hur mycket vi hade tagit i betalt för olika sextjänster. (Inte för att någon av oss kommer göra något liknande men för skojs skull.) Vi pratade också om man egentligen tjänar så bra på det? Man hör hela tiden om hur de folk som säljer sex gör det för att dom behöver pengar, men hur bra betalt får man egentligen?

    Förutom det så skulle jag gärna vilja höra vad ni personligen (hypotetiskt och av ren nyfikenhet) skulle ta för olika sextjänster? / Vad ni skulle betala?

    Diskussioner om annat än frågorna jag ställt undanbedes.

  • Svar på tråden Vad skulle ditt pris vara - om du sålde sex? / vad skulle du betala för att köpa sextjänster?
  • Anonym (T)
    Fri 12 Jun 2020 22:22
    #1
    Anonym (:)) skrev 2020-06-12 21:15:39 följande:

    Diskussioner om annat än frågorna jag ställt undanbedes.


    Ja i så fall lär du inte få många svar...
  • Anonym (hönan i tuppgå­rden)
    Fri 12 Jun 2020 22:34
    #2

    Bara en bra massage får man betala 8-900 spänn/h för så rimligen en god bit mer än det.

    Ska man sen lägga på ett hotellrum så blir det väl 3-4000kr /h eller nåt (i Sverige/Stockholm).

    En helg (två dagar utan rum) går på 15-20 000 berättade gubbsen på jobbet då diskussionen kom upp. Vissa är lite skummare än andra.

  • Anonym (:)) Trådstartaren
    Fri 12 Jun 2020 22:53
    #3
    Anonym (T) skrev 2020-06-12 22:22:45 följande:

    Ja i så fall lär du inte få många svar...


    Ja okej låt höra då. Vad vill du diskutera?
  • Anonym (kenny­)
    Fri 12 Jun 2020 22:54
    #4

    Jag kan bju på en cigg efteråt.

  • Anonym (hönan i tuppgå­rden)
    Fri 12 Jun 2020 23:16
    #5
    Anonym (kenny) skrev 2020-06-12 22:54:57 följande:

    Jag kan bju på en cigg efteråt.


    Jag skulle inte röka en cigg för 10 000 spänn ens, rökning är bara för kliniskt hjärndöda.
  • Anonym (kenny­)
    Fri 12 Jun 2020 23:19
    #6
    Anonym (hönan i tuppgården) skrev 2020-06-12 23:16:10 följande:

    Jag skulle inte röka en cigg för 10 000 spänn ens, rökning är bara för kliniskt hjärndöda.


    För 39 000 då?
  • Anonym (...)
    Sat 13 Jun 2020 00:06
    #7
    +1

    Typ 100 000. För rätt man, inte vem som helst. Måstr känna en viss attraktion. En som kan visa upp ett nytt friskhetsintyg först. Och ställer inte upp på vad som helst, och inte hur länge som helst heller... så det lär ju inte inträffa. Mitt pris är ju knappast konkurrenskraftigt

  • Anonym (L)
    Sat 13 Jun 2020 06:23
    #8

    Beror helt på kunden.

  • Anonym (XY)
    Sat 13 Jun 2020 23:23
    #9
    +1

    Skulle aldrig betala för sex.
    Förstår att det finns de som måste och de som tänder på idén att betala för det.
    För mig så hade det bara känts förnedrande och missriktat.
    Jag vill ha kvinnans lust och kåthet, det går inte att köpa...

  • Anonym (:)) Trådstartaren
    Sat 13 Jun 2020 23:34
    #10
    Anonym (XY) skrev 2020-06-13 23:23:50 följande:

    Skulle aldrig betala för sex.

    Förstår att det finns de som måste och de som tänder på idén att betala för det.

    För mig så hade det bara känts förnedrande och missriktat.

    Jag vill ha kvinnans lust och kåthet, det går inte att köpa...


    Amen!
  • Mon 15 Jun 2020 14:49
    #11
    Anonym (XY) skrev 2020-06-13 23:23:50 följande:

    Skulle aldrig betala för sex.
    Förstår att det finns de som måste och de som tänder på idén att betala för det.
    För mig så hade det bara känts förnedrande och missriktat.
    Jag vill ha kvinnans lust och kåthet, det går inte att köpa...


    Någonstans känns det som att engagemanget skulle tryta om man betalar för det och engagemanget är ju en stor del av det hela. Att se partnern njuta osv.
    Någon som bara plikttroget är med och egentligen önskar att det vore över är i min värld inte så upphetsande. 

    Jag höll själv på att bli precis galen när jag märkte hur min partner njöt av det jag gjorde så han höll på att krevera...
    Det är upphetsande! 

    Annars kan jag ha sex för lite bubbel och mat. Med rätt man då så klart
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Mon 15 Jun 2020 18:01
    #12

    Att sälja sex? Vad för sex, hur länge, hur mycket? Det skulle såklart vara betydligt billigare för en kvinna att köpa oralsex av mig... ja det kunde man ju rent av betala för själv...än om en man skulle vilja rövknulla mig. 
    Och lönsamheten för sex fungerar väl på ungefär samma sex. En del kan få gaska stora summor, medan andra får nöja sig med några hundralappar.

  • Anonym (XY)
    Mon 15 Jun 2020 20:30
    #13
    Mandel skrev 2020-06-15 14:49:49 följande:
    Någonstans känns det som att engagemanget skulle tryta om man betalar för det och engagemanget är ju en stor del av det hela. Att se partnern njuta osv.
    Någon som bara plikttroget är med och egentligen önskar att det vore över är i min värld inte så upphetsande. 

    Jag höll själv på att bli precis galen när jag märkte hur min partner njöt av det jag gjorde så han höll på att krevera...
    Det är upphetsande! 

    Annars kan jag ha sex för lite bubbel och mat. Med rätt man då så klart
    jag ändrar mitt svar till:
    jag betalar gladeligen med bubbel och mat!
  • Anonym (en kille)
    Mon 15 Jun 2020 21:49
    #14

    Jag säljer sex för mellan 500 kr och 20kkr. Det beror ju på vad de vill ha. Ett vanligt standardligg kostar runt 2500. Inget är hugget i sten.

  • Anonym (:)) Trådstartaren
    Mon 15 Jun 2020 22:28
    #15
    Anonym (en kille) skrev 2020-06-15 21:49:59 följande:

    Jag säljer sex för mellan 500 kr och 20kkr. Det beror ju på vad de vill ha. Ett vanligt standardligg kostar runt 2500. Inget är hugget i sten.


    I vilka fall blir det som dyrast?
  • Anonym (Profe­ssorn)
    Sun 12 Jul 2020 18:06
    #16
    +1

    I Sverige har jag i regel betalat kring 3000 kr för en träff på omkring en timme (oftast blir det lite längre). Som stamkund eller vid träffar utanför Stockholm har det ofta istället landat på 2000 ? 2500 kr. I regel har träffarna skett på hotellrum som arbetet har betalat eller så har träffarna skett hemma hos mig eller hos tjejen. Någon enstaka gång har jag betalat hotellrummet ur egen kassa.

    Längre träffar kostar givetvis mer, men där beror priset verkligen på om det finns kemi mellan en och tjejen. Jag vill inte ha analsex, men en del tjejer som erbjuder detta tar 500 kr extra medan andra har det inkluderat i priset. Likaså tar en del tjejer en extra slant för oralsex utan kondom ? andra suger överhuvudtaget inte utan kondom och åter andra suger utan kondom utan extra kostnad.

    Utländska tjejer håller i regel lägre priser, men i Sverige har jag bara träffat svenska tjejer.

  • Anonym (osuge­n)
    Mon 13 Jul 2020 09:02
    #17
    Anonym (XY) skrev 2020-06-13 23:23:50 följande:

    Skulle aldrig betala för sex.
    Förstår att det finns de som måste och de som tänder på idén att betala för det.
    För mig så hade det bara känts förnedrande och missriktat.
    Jag vill ha kvinnans lust och kåthet, det går inte att köpa...


    Oavsett ovanstående så kan jag tycka att det är ett intressant tankeexperiment att sätta en monetär prislapp på en sexuell engångsupplevelse i det hypotetiska scenariet att det inte handlade om något oetiskt el dyl, utan t.ex. att det kostade pengar att skapa förutsättningarna för sexet. Exempelvis behöver man ju betala för flygbiljetter för att kunna komma med i 10'000-metersklubben. Mer i gråzonen: vad vore jag villig att spendera på en dejt (lyxrestaurang, operabiljetter, ...) som garanterat ledde fram till X?

    Om man på så vis leker med tanken att jag t.ex. hade kunnat få uppleva en fullbordad avsugning av någon som kan sin sak, så tror jag att jag gärna hade lagt 20-25000 på det.
    Doggy style med en riktigt snygg häck ... 10-15000??? (Förvisso med risk att Magnus Uggla får rätt och det blir sjukt hög timkostnad...)

    (Att det är möjligt att köpa t.ex. en avsugning av ett traffickingoffer betydligt billigare är givetvis fullständigt irrelevant.)
  • Anonym (XY)
    Mon 13 Jul 2020 21:56
    #18
    Anonym (osugen) skrev 2020-07-13 09:02:17 följande:
    Oavsett ovanstående så kan jag tycka att det är ett intressant tankeexperiment att sätta en monetär prislapp på en sexuell engångsupplevelse i det hypotetiska scenariet att det inte handlade om något oetiskt el dyl, utan t.ex. att det kostade pengar att skapa förutsättningarna för sexet. Exempelvis behöver man ju betala för flygbiljetter för att kunna komma med i 10'000-metersklubben. Mer i gråzonen: vad vore jag villig att spendera på en dejt (lyxrestaurang, operabiljetter, ...) som garanterat ledde fram till X?

    Om man på så vis leker med tanken att jag t.ex. hade kunnat få uppleva en fullbordad avsugning av någon som kan sin sak, så tror jag att jag gärna hade lagt 20-25000 på det.
    Doggy style med en riktigt snygg häck ... 10-15000??? (Förvisso med risk att Magnus Uggla får rätt och det blir sjukt hög timkostnad...)

    (Att det är möjligt att köpa t.ex. en avsugning av ett traffickingoffer betydligt billigare är givetvis fullständigt irrelevant.)

    Jag förstår konceptet men i det missar man vad jag uppskattar mest. Djurisk lust och åtrå efter mig och mitt kön.


    Jag vill ha någon som verkligen vill och har lusten att suga av mig, någon som drar med mig in på på flygplanstoaletten eller som har den där fantastiska häcken som jag håller ett fast tag i när vi kör doggy.


    Har inte joinat 10.000 metersklubben (av feghet) men i övrigt så finns det andra redan i mitt liv.
    Så; jag kan inte köpa det men det kan ges till mig villigt.

  • manoli­to
    Mon 13 Jul 2020 23:53
    #19

    Jag skulle kunna sälja sex till kvinnor som hobby väldigt billigt. Hade jag haft det som enda försörjningskälla hade jag nog tagit 1500:- och en kund per dag

    Vad jag själv betalar beror på vilket land jag är i och under vilka former. Tex är jag villig att betala mer på en trevlig och fräsch bordell jämfört med någon frilansare som annonserar på nätet.

    I Danmark brukar det bli 1100DKK på bordellbesöken, i Nederländerna 50? i RLD, i Thailand 1000-3500 Bath beroende på tid och hur många tjejer det är samtidigt.

Svar på tråden Vad skulle ditt pris vara - om du sålde sex? / vad skulle du betala för att köpa sextjänster?