• Anonym (Nyfiken nybörjare)

Fisting för nybörjare

Hej.

Jag är 36 år gammal, lyckligt gift och är ihop med min fru i 15 år. Sexlivet har alltid varit bra men saknar det lilla extra. Med ålder blir man mer å mer nyfiken på ovanlig typ av sex. Upptäckte att jag tänder på fisting när jag sett det i porr. Har provat på frugan när vi var lite onyktra båda två. Hon verkar gilla det, men lyckades inte hela vägen. Undrar hur mycket ni tjejer mellan 30 och 40 är nyfikna att testa nya, lite mer ovanliga saker i sängen. Är fisting något ni vill/inte vill testa mer er partner? Tycker ni om det? Hur kom ni fram till att ni vill prova?Är det något annat ni vill gärna prova på? Som sagt, nöjd med sexlivet men vill krydda till det med något nytt. För övrigt är jag en sådan person som älskar att tillfredställa min kvinna och tänder på när hon njuter.

Tacksam för sakliga kommentarer. Inget skitsnack, tack!

• Svar på tråden Fisting för nybörjare
  • Anonym (M)

Har svårt att förstå hur man som kvinna kan njuta av att få en näve uppkörd där nere. Tycker det räcker att pressa fram ett barn, det är i alla fall för en god sak. En mansknoge är knappast till min vinning.

Och vad vinner du på det? Annat än att känna dig maktfull.

• Anonym (Anna)
    Anonym (M) skrev 2020-06-18 20:06:15 följande:

Har svårt att förstå hur man som kvinna kan njuta av att få en näve uppkörd där nere. Tycker det räcker att pressa fram ett barn, det är i alla fall för en god sak. En mansknoge är knappast till min vinning.

Exakt.
    Jag gick med på det en gång och kissade på mig av trycket, då trodde han att jag fått fontänorgasm och tjatade till sig denna tortyr flera gånger... tills jag fick nog när jag började få symtom på inkontinens.
    När jag slapp bli våldtagen med han äckliga näve blev jag tät där nere igen.

Behöver jag säga att jag lämnade honom?
  • Anonym (Nyfiken nybörjare)
    Anonym (M) skrev 2020-06-18 20:06:15 följande:

Tack. Jag ställde en öppen fråga och uppskattar alla typ av svar. Tack för att ni har delat med er. Att känna mig maktfull är något totalt ointressant för mig. Tycker om att ge och ta och för min del är det ytterst viktigt att hon njuter och absolut inte tvärtom. Vill hon inte så tar jag det respekt och inte tänker tjata till mig. Om jag förstår det hela rätt så antingen gillar vissa kvinnor det enormt eller hatar det totalt. Det finns inget mittemellan. Vad vinner jag på det? Om hon gillar det - så blir det ett till sätt för henne att få det skönt i sängen. Eller tänker jag fel?
  • Anonym (M)
    Anonym (Nyfiken nybörjare) skrev 2020-06-18 21:38:39 följande:

Tack. Jag ställde en öppen fråga och uppskattar alla typ av svar. Tack för att ni har delat med er. Att känna mig maktfull är något totalt ointressant för mig. Tycker om att ge och ta och för min del är det ytterst viktigt att hon njuter och absolut inte tvärtom. Vill hon inte så tar jag det respekt och inte tänker tjata till mig. Om jag förstår det hela rätt så antingen gillar vissa kvinnor det enormt eller hatar det totalt. Det finns inget mittemellan. Vad vinner jag på det? Om hon gillar det - så blir det ett till sätt för henne att få det skönt i sängen. Eller tänker jag fel?

Självklart. Jag förstår den biten med att man njuter av att se någon annan njuta.

Men jag funderade själv på hur man som kvinna kan njuta av det. Hade varit intressant att höra en kvinna berätta om hur hon får njutning med en hel hand i vaginan. För mig gör det psykiskt ont att ens tänka på det.
  • Anonym (M)
    Anonym (Anna) skrev 2020-06-18 20:14:36 följande:

Exakt.

Jag gick med på det en gång och kissade på mig av trycket, då trodde han att jag fått fontänorgasm och tjatade till sig denna tortyr flera gånger... tills jag fick nog när jag började få symtom på inkontinens.

Hemant att läsa.

Jag förstår inte fisting som sexuell term. Det känns så fruktansvärt för kvinnan. Och mannen, varför skulle han njuta av att bända upp ett underliv?

Jag beklagar att du fick uppleva det.

Hoppas du har det bättre utan honom.
  • Anonym (M)
    Anonym (Anna) skrev 2020-06-18 20:14:36 följande:

Exakt.

Hemant att läsa.

Jag förstår inte fisting som sexuell term. Det känns så fruktansvärt för kvinnan. Och mannen, varför skulle han njuta av att bända upp ett underliv?

Jag beklagar att du fick uppleva det.

Hoppas du har det bättre utan honom.
  • Anonym (Börje)

Fisting är underbart! Dock så kör jag uteslutande anal fisting på min fru. Hon är okej med det men om hon fick välja så tror jag hon skulle kunna vara utan.

Men nu är det jag som vill ha mitt, och anal fisting är grymt! Vi kör lite rollspel ibland och ibland binder jag henne lite lätt också för att krydda till det.

Kör alltid med latex handskar för att undvika avföring på händerna. Och så en del glidmedel såklart. Inte för mycket dock för då blir det för bra glid. Det ska vara lite motstånd tycker jag.

Min fru brukar kvida och vrida på sig om jag kör för länge och då vill hon helst att jag knyter loss henne och avslutar, men jag tror det är ett litet spel ifrån hennes sida för det är när han verkar plågas som mest som jag blir som kåtast.

Och jävlar vad jag kan fista stjärthålet på henne när jag väl kommer igång. Handen åker in och ut som en jädra pistong!

• Anonym (Börje)

Fisting är underbart! Dock så kör jag uteslutande anal fisting på min fru. Hon är okej med det men om hon fick välja så tror jag hon skulle kunna vara utan.

Men nu är det jag som vill ha mitt, och anal fisting är grymt! Vi kör lite rollspel ibland och ibland binder jag henne lite lätt också för att krydda till det.

Kör alltid med latex handskar för att undvika avföring på händerna. Och så en del glidmedel såklart. Inte för mycket dock för då blir det för bra glid. Det ska vara lite motstånd tycker jag.

Min fru brukar kvida och vrida på sig om jag kör för länge och då vill hon helst att jag knyter loss henne och avslutar, men jag tror det är ett litet spel ifrån hennes sida för det är när hon verkar plågas som mest som jag blir som kåtast.

Och jävlar vad jag kan fista stjärthålet på henne när jag väl kommer igång. Handen åker in och ut som en jädra pistong!

• Anonym (Börje)

Min fru brukar kvida och vrida på sig om jag kör för länge och då vill hon helst att jag knyter loss henne och avslutar, men jag tror det är ett litet spel ifrån hennes sida för det är när hon verkar plågas som mest som jag blir som kåtast.

• Anonym (Börje)

Svar på tråden Fisting för nybörjare