• CorneliaHB1

    Djurläten i förhållande? :)

    Jag och min partner har ganska många djurljud för oss, mjauanden, pipanden etc när vi kommunicerar med varandra (för att visa sinnesstämning t.ex.)

    Vi har undrat över om detta är vanligt eller om vi är lite galna. Finns det fler? :)

    Vi identifierar oss även med varsitt djur som vi refererar till ganska ofta...vi gör bara detta hemma utan andra runtomkring! 

  • Svar på tråden Djurläten i förhållande? :)
  • Anonym (eee)
    CorneliaHB1 skrev 2020-06-14 18:06:12 följande:

    Jag och min partner har ganska många djurljud för oss, mjauanden, pipanden etc när vi kommunicerar med varandra (för att visa sinnesstämning t.ex.)

    Vi har undrat över om detta är vanligt eller om vi är lite galna. Finns det fler? :)

    Vi identifierar oss även med varsitt djur som vi refererar till ganska ofta...vi gör bara detta hemma utan andra runtomkring! 


    Jag har alla fall inte hört talas om det förr. 
  • Anonym (öööh?)

    Det är nog fullt normalt för en furry i din ålder. Inte lika normalt utanför den gruppen.

  • Anonym (fantasy freak)

    Jag vet fler som mjauar och kallar varandra kissemiss och vaffen och sälen och allt möjligt.

    Det är ofta skämskudde för andra att bevittna men kul för dem att de har sitt eget språk.

    Jag och min man är också varsitt fantasidjur. Ibland har vi hela dialoger (fast tal, inte djurläten) som våra alter egon där de busar och bjäbbar med varandra, men inte när andra hör. Jag har tänkt skriva en barnbok om deras äventyr men det blir väl aldrig av.

  • Anonym (Lite)

    Jag morrar likt ett lejon när jag vill visa att jag är arg. Det betyder, prata inte med mig på någon minut xP

    Förutom mjauandet, vad gör ni mer för ljud? Gnäggar när ni är sugna på sex eller ? xD

  • LadyThunder
    CorneliaHB1 skrev 2020-06-14 18:06:12 följande:
    Jag och min partner har ganska många djurljud för oss, mjauanden, pipanden etc när vi kommunicerar med varandra (för att visa sinnesstämning t.ex.) Vi har undrat över om detta är vanligt eller om vi är lite galna. Finns det fler? :) Vi identifierar oss även med varsitt djur som vi refererar till ganska ofta...vi gör bara detta hemma utan andra runtomkring! 

    Men guuud va gulligt jag dör!! Ska testa på mannen, se om det går hem! :) :)
  • CorneliaHB1

    Haha vad kul att det var fler! Detdär med barnboken har vi också tänkt på, de har ju sjukt många äventyr för sig

    Morra är ju klassiskt, kan jag tänka mig är vanligt...kan definitivt göraliknande saker fast mest på kul.

    Ljuden är inte så kopplade till sex, mer mys och kul. Gnägga lät dock lite kul, vi är rätt så nyfikna sexuellt så varför inte ????

    Testa, det är supermysigt! Kan även lugna ner situationer där man kanske är på gång att börja gnälla på varandra...

  • Anonym (Haha)

    Jag och min sambo brukar jama ibland när vi vill ha varandras uppmärksamhet. Morrar/fräser när vi är missnöjd. Detta gör vi på skämt haha

  • Anonym (Stina)

    Kanske inte så många, men jodå, vi har lite djurläten plus att vi har "varsitt djur" också, dock utan läte  

    Vi kom nog på det ganska tidigt i förhållandet ändå med att vara varsitt djur, men vi har specialiteten ännu 18 år senare  

Svar på tråden Djurläten i förhållande? :)