• Anonym (H)

    Min man vaknar med stånd varje dag

    Hej,

    Min man vaknar med stånd varje dag, alltså väldigt hård och vill oftast då ha sex eller vill att jag tar på den och känner hur hård han är...
    Nej, han är ingen tonåring, han är 35 år!
    Vaknar era män också med stånd alltid?

  • Svar på tråden Min man vaknar med stånd varje dag
  • Anonym (Man)
    Anonym (??) skrev 2020-06-18 16:46:34 följande:

    Ok. Det är så att han behöver alltid gå och kissa när han har morgonstånd, eller så säger han det. Sedan när han har kissat har han inget stånd längre, men kan få det igen som vanligt. Men det blir ju inte ett morgonstånd då utan bara ett stånd på morgonen.

    Jag är själv så gott som alltid kissnödig när jag vaknar och inte heller sugen på sex, men alla andra i tråden, männen eller kvinnornas man verkar ju kunna ha samlag med sina morgonstånd som vanligt eller tom bättre än vanligt utan att vara kissnödiga. Känns som jag missar något här :( 


    Jag är lika. Jag får ofta morgonstånd men är inte alls sexsugen. Jag behöver kissa o efter det så är ståndet borta.

    Tror din kille har lika. Kissnödig med stånd blir inte njutbart sex.
  • c8ffee

    Jag har flaggan i topp varje natt och morgon och närmare 60 år. Jag har stor drift till sex. Men min fru har ingen lust. Det är 1,5 år sedan sist. Jag är desperat nu. Jag är trött på ?fröken Höger? och längtar efter en kvinnas hand hennes doft, se in i hennes ögon vis sex och hennes fuktiga kön. Jag försöker ?härda ut? för det kan ändra sig. När man är i den situationen som jag är nu tittar man mycket på stan på andra kvinnor och fantiserar hur det skulle vara om man var med ?den och den?. Men jag tror inte jag är översexuell på något sätt. Jag har varit på den andra ?sidan på skalan? så jag har den aspekten i min historia. Jag vill bara vara människa?

  • Anonym (Ssk)

    Man kan säga att när mannen inte får morgonstånd, så är det något som är fel. Självklart kan det vara någon enstaka gång som mannen ej får erektion på morgonen, men om det snarare är regelbundet än sällan med morgonstånd så är det något som är fel. Det kan vara diverse psykiska eller fysiska sjukdomar. Eller kost, alkohol- och tobaksvaror. Ålder är i regel inte ett problem för morgonstånd, utan det är hur livet är i övrigt och hur kroppen mår.

  • Anonym (Man)
    Anonym (Ssk) skrev 2020-06-20 12:27:50 följande:

    Man kan säga att när mannen inte får morgonstånd, så är det något som är fel. Självklart kan det vara någon enstaka gång som mannen ej får erektion på morgonen, men om det snarare är regelbundet än sällan med morgonstånd så är det något som är fel. Det kan vara diverse psykiska eller fysiska sjukdomar. Eller kost, alkohol- och tobaksvaror. Ålder är i regel inte ett problem för morgonstånd, utan det är hur livet är i övrigt och hur kroppen mår.


    Jag har haft bra perioder med mycket kåthet o sex utan morgonstånd också. Vad jag läst så är det mer i vilket sömnstadie man är i när man vaknar.

    Ibland kan man vakna utan stånd o somnar om och ha det nästa gång man vaknar.
  • silver33
    c8ffee skrev 2020-06-20 11:51:29 följande:

    Jag har flaggan i topp varje natt och morgon och närmare 60 år. Jag har stor drift till sex. Men min fru har ingen lust. Det är 1,5 år sedan sist. Jag är desperat nu. Jag är trött på ?fröken Höger? och längtar efter en kvinnas hand hennes doft, se in i hennes ögon vis sex och hennes fuktiga kön. Jag försöker ?härda ut? för det kan ändra sig. När man är i den situationen som jag är nu tittar man mycket på stan på andra kvinnor och fantiserar hur det skulle vara om man var med ?den och den?. Men jag tror inte jag är översexuell på något sätt. Jag har varit på den andra ?sidan på skalan? så jag har den aspekten i min historia. Jag vill bara vara människa?


    Tror det är dags för dig att söka upp en kvinna som vill ha dig!
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Ssk) skrev 2020-06-20 12:27:50 följande:

    Man kan säga att när mannen inte får morgonstånd, så är det något som är fel. Självklart kan det vara någon enstaka gång som mannen ej får erektion på morgonen, men om det snarare är regelbundet än sällan med morgonstånd så är det något som är fel. Det kan vara diverse psykiska eller fysiska sjukdomar. Eller kost, alkohol- och tobaksvaror. Ålder är i regel inte ett problem för morgonstånd, utan det är hur livet är i övrigt och hur kroppen mår.


    Jag tror det är väldigt olika för olika män. Dom flesta får det nog - men att något skulle vara "fel" bara för att man inte har morgonstånd tror jag inte riktigt på.


  • Anonym (Man 50+)

    Jag läste någonstans att även kvinnor kan få det men det märks inte lika mycket blir liksom mera blodfyllt i underlivet. Min fru tror inte att hon varit med om det.

    För mig är det nog ett passerat kapitel, kommer inte ihåg när jag vaknat med stånd senast hmm måste var över tio år sedan.

  • Anonym (Han ljuger inte)
    Anonym (??) skrev 2020-06-17 06:26:56 följande:

    Min man vaknar med morgonstånd nog varje morgon, men vill inte ha sex med morgonstånd utan behöver gå på toaletten. Efter det har han inte morgonstånd längre, men får stånd om jag rör den ungefär som på kvällen.

    Han säger att det inte är en sexgrej utan något annat och han måste gå på toaletten?

    Men man kan alltså ta till vara på det och ha sex med det? Trist att han ljuger för mig :(:(:(


    Han ljuger inte. Det jag inte förstår är hur många som skriver här att de har sex på/med sitt morgonstånd. Jag är väldigt sexuellt aktiv men har aldrig kunnat ha sex på/med morgonståndet. Jag Måste gå och kissa - alltid - när jag vaknar med morgonstånd. Efter det kan jag göra vad som helst men inte innan.

    Så ta det inte som ett tecken på att han inte vill ha dig, det är troligtvis bara så att ha inte Kan just då. Han måste gå på herrarnas innan bara. :o)
  • Anonym (samma varje dag)

    Alltid. Så har det varit från att vi blev tillsammans när vi var 15 och 18 tills nu när han är närmare 50. Han vill nästan alltid ha sex på morgonen, men ibland finns inte tiden och ibland måste han upp och kissa först.

  • Lejon10
    silver33 skrev 2020-06-25 14:18:39 följande:

    Tror det är dags för dig att söka upp en kvinna som vill ha dig!


    Vaknar ocå varje morgon med hårt stånd ör 53 år

    Sambo sedan 6 år bra sex i början men nu helt ointresserad bli sex när hon vill

    Då en snabbis på lör eller sön morgon

    Nu är det 6 mån sedan , frustrationen är stor
Svar på tråden Min man vaknar med stånd varje dag