• Grilimy

    Glömt lutinus idag, återföring i morgon.

    Idag har jag glömt lutinus!! Har haft så fullt upp så helt glömt den som ska vara mitt på dagen, tog kvällens nu. Återföring av embryon i morgon kl 13. Har jag minskat min chans? Någon som vet om jag kan ta en i natt istället? I morgon när de åtetförs får jag bara ta på kvällen. Så vet inte om det blir dumt att ta en extra i natt, fast å andra sidan är det ju inte förrän kl 13 jag får de insatta. Nån som har koll?

  • Svar på tråden Glömt lutinus idag, återföring i morgon.
  • MinaBernt

    Jag missade, i och för sig efter återinföring, ringde till kliniken och fick veta att det inte var någon fara, jag skulle bara ta nästa så snart som möjligt.

    Lutinus är ju inte avgörande för graviditet.

  • Grilimy
    MinaBernt skrev 2020-06-14 21:57:09 följande:

    Jag missade, i och för sig efter återinföring, ringde till kliniken och fick veta att det inte var någon fara, jag skulle bara ta nästa så snart som möjligt.

    Lutinus är ju inte avgörande för graviditet.


    Okej, tack. Jag tänkte att den var avgörande för att slemhinnan är bra att äggen fäster. Blev så orolig att jag förstört något.
  • MinaBernt
    Grilimy skrev 2020-06-14 22:43:49 följande:

    Okej, tack. Jag tänkte att den var avgörande för att slemhinnan är bra att äggen fäster. Blev så orolig att jag förstört något.


    Den byggs upp suggestivt, det är såklart bäst att använda lutinus varje dag men antar att du använt det ett tag redan. Då har ju slemhinnan hunnit bygga upp sig en del redan.
  • Grilimy
    MinaBernt skrev 2020-06-14 22:56:38 följande:

    Den byggs upp suggestivt, det är såklart bäst att använda lutinus varje dag men antar att du använt det ett tag redan. Då har ju slemhinnan hunnit bygga upp sig en del redan.


    Började i torsdags, dagen efter äggplock. Funderar på att ta en i natt istället men vet inte om det är dumt, om det blir för tätt inpå, eftersom dom sa till att inte ta någon i morgon förrän till kvällen.
  • MinaBernt
    Grilimy skrev 2020-06-14 23:20:00 följande:

    Började i torsdags, dagen efter äggplock. Funderar på att ta en i natt istället men vet inte om det är dumt, om det blir för tätt inpå, eftersom dom sa till att inte ta någon i morgon förrän till kvällen.


    Det är nog ingen fara. Lycka till idag, hoppas att ägget fäster.
Svar på tråden Glömt lutinus idag, återföring i morgon.