• Anonym (Annie1987)

    Är det ett plus?! Bilder

    Är på bim-5 och tog ett test igår, syndes inget men bakom såg man ett halvt svagt tjockt streck. Tog med clearblue idag och såg ett svagt streck, tog ur papperet från stickan för bättre bild. Jag kan sträcka ut armen och fortvarande se strecket. Blev mycket mer synligare efter 10 min.

    Brösten är lite känsliga och har konstig tryck/molvärk under naveln. Inte haft det tidigare.

  • Svar på tråden Är det ett plus?! Bilder
  • Anonym (?)

    Ser negativt ut. Ta ett nytt test på bim, onödigt innan!

  • Anonym (Annie1987)
    Anonym (?) skrev 2020-06-17 11:32:07 följande:

    Ser negativt ut. Ta ett nytt test på bim, onödigt innan!


    När jag var yngre- missfall då så fick jag plus redan på bim -6. Jag har tjugotal tester och gör utredning om varför jag inte kan bli gravid, så ja jag kanske testar tidigare, för jag vill så gärna detta. Och sannolikem att jag pussar innan bim är troligt. Så nej, det är inte onödigt. Nu behövde jag bara ett par extra ögon som kunde säga om hen ser samma sak som mig, inte att jag slösar på tester.
  • Anonym (?)
    Anonym (Annie1987) skrev 2020-06-17 11:58:30 följande:

    När jag var yngre- missfall då så fick jag plus redan på bim -6. Jag har tjugotal tester och gör utredning om varför jag inte kan bli gravid, så ja jag kanske testar tidigare, för jag vill så gärna detta. Och sannolikem att jag pussar innan bim är troligt. Så nej, det är inte onödigt. Nu behövde jag bara ett par extra ögon som kunde säga om hen ser samma sak som mig, inte att jag slösar på tester.


    Okej testa på du, men detta är negativt. Håller tummarna!
Svar på tråden Är det ett plus?! Bilder