• Anonym (TS)
    Sun 21 Jun 2020 01:56
    828 visningar
    14 svar
    14
    828

    Svagt positivt som sedan försvann??

    Gjorde ett grav.test igår, det visade ett svagt positivt eft 10m, men det syntes ändå utan att behöva vrida å vända på det.

    Sen efter 10m till så syns det knappt till alls??

    Sjuk konstigt. Ska ha mens idag.

    Har barn sen innan. Har någon varit med om pluss som försvunnit och var ni gravida då eller int sen??

  • Svar på tråden Svagt positivt som sedan försvann??
  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Sun 21 Jun 2020 02:17
    #1

    Ingen

  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Sun 21 Jun 2020 06:12
    #2

    Upp

  • Sun 21 Jun 2020 07:21
    #3

    Testa med ett digitalt på morgonurin

  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Sun 21 Jun 2020 08:31
    #4
    Lili158 skrev 2020-06-21 07:21:18 följande:

    Testa med ett digitalt på morgonurin


    Får nog köpa ett sånt sen dårå om int mensen kommer.

    Jag har en stick kvar hemma som jag får testa igen om inte lingonveckan kommer snart.
  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Sun 21 Jun 2020 08:32
    #5

    Men ingen som varit med om samma??

  • Anonym (Vende­la)
    Sun 21 Jun 2020 09:03
    #6

    Det brukar stå på testen hur länge man ska vänta innan man läser av dem. Före och efter den tiden kan de visa fel.

  • Sun 21 Jun 2020 09:19
    #7

    Har varit med om att färgen liksom glidit över stället där strecket ska bli - så det ser ut som att testet ska bli positivt - men sedan blir det inte det. Har du läst bruksanvisningen? Jag upplever oftast att det står att man inte ska läsa av tester förrän det gått x minuter, och sedan inte lita på något som händer efter y minuter. Jag håller med om ovanstående råd att göra ett digitalt test istället, så slipper du tolka något.

  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Mon 22 Jun 2020 01:02
    #8
    Körsbärsdalen skrev 2020-06-21 09:19:34 följande:

    Har varit med om att färgen liksom glidit över stället där strecket ska bli - så det ser ut som att testet ska bli positivt - men sedan blir det inte det. Har du läst bruksanvisningen? Jag upplever oftast att det står att man inte ska läsa av tester förrän det gått x minuter, och sedan inte lita på något som händer efter y minuter. Jag håller med om ovanstående råd att göra ett digitalt test istället, så slipper du tolka något.


    Det har jag också sett förut, det du menar.

    Men detta var först ett streck, -kontrollen? Sen efter 10m såg man två streck, men ett lite svagare, dock ändå man såg dom 2 tydlig.

    Efter 10m var det borta igen??

    Med mina andra så har strecken varit kvar efter hela tiden.

    Ska som ni säger köpa annat test igen o kolla senare när mensen varit mer sen.

    Men undrar om andra fått så, streck som försvann??
  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Mon 22 Jun 2020 01:03
    #9
    Körsbärsdalen skrev 2020-06-21 09:19:34 följande:

    Har varit med om att färgen liksom glidit över stället där strecket ska bli - så det ser ut som att testet ska bli positivt - men sedan blir det inte det. Har du läst bruksanvisningen? Jag upplever oftast att det står att man inte ska läsa av tester förrän det gått x minuter, och sedan inte lita på något som händer efter y minuter. Jag håller med om ovanstående råd att göra ett digitalt test istället, så slipper du tolka något.


    Det har jag också sett förut, det du menar.

    Men detta var först ett streck, -kontrollen? Sen efter 10m såg man två streck, men ett lite svagare, dock ändå man såg dom 2 tydlig.

    Efter 10m var det borta igen??

    Med mina andra så har strecken varit kvar efter hela tiden.

    Ska som ni säger köpa annat test igen o kolla senare när mensen varit mer sen.

    Men undrar om andra fått så, streck som försvann??
  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Mon 22 Jun 2020 18:28
    #10


    Det jag hade hemma
  • Mon 22 Jun 2020 18:50
    #11

    Är det där inom tiden så skulle jag säga grattis :)

  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Mon 22 Jun 2020 20:55
    #12
    Lili158 skrev 2020-06-22 18:50:17 följande:

    Är det där inom tiden så skulle jag säga grattis :)


    Det kom efter 7m, och är fortf kvar, ändock lite svagt, som bilderna

    Tack
  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Sat 4 Jul 2020 06:20
    #13

    Blev tyvärr missfall

  • Anemon­e
    Sun 5 Jul 2020 17:55
    #14

    Känner igen detta. Om testet visar väldigt svagt och man sedan tar om det och det då fortfarande är lika svagt eller tom svagre så är orskaen oftast att det är missfall på gång, fast det ibland kan ta lite tid innan det kommer ut.

Svar på tråden Svagt positivt som sedan försvann??