• Frodofaggins

    Helt åt helvete

    Hallojsan i kakgrottan.

    Har en fråga. Min farsa har en sambo som är ett år äldre än mig och vi är väldigt bra vänner etc men, på senare tid har hon tagit kontakt med mig och frågat om vi inte kan ses själva någon gång.

    Jag är 31 å hon är 32. Behöver höra någons åsikt ???????

  • Svar på tråden Helt åt helvete
  • Tecum

    Vår åsikt är oväsentlig, det som gäller är vad du tycker. Vill du träffa henne så gör det, vill hon något mer än vänskap så fattar du själv vilka konsekvenser det kan få för relationen till din pappa.

  • Frodofaggins

    Är mer förvånad då jag inte var berädd på att få höra sådan sak av henne då i mina ögon är hon min pappas sambo å en bra vän men jag uppfattar och märker i dagsläget att hon vill mer och jag är mycket väl medveten om resten...

  • Mandel

    Om pappa vet om att ni ses utan honom så är det väl ok om du känner att du vill umgås med henne, men om hon tycker att ni ska göra detta utan din pappas vetskap så avråder jag.
    Ok om ni ska planera en fest för pappa men inte annars.

    Blir förmodligen bara en massa trubbel.


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Frodofaggins

    Jag vet vad hon vill. Hon vill ta detta längre än vänskap vilket gör att jag inte riktigt vet hur jag ska styra upp detta. Hon har sagt ett par gånger på skoj att jag ser bra ut men märkt att hon menat det mer än skämt ???? En nära polare som fått reda på detta sa att det inte är så konstigt att hon kanske fått upp ögonen för dig för ni är jämngamla och att vi farsa är snart 60 att hon börjar se sig om om ni förstår ???????

  • Anonym (Hygglo)
    Frodofaggins skrev 2020-06-22 13:11:58 följande:

    Jag vet vad hon vill. Hon vill ta detta längre än vänskap vilket gör att jag inte riktigt vet hur jag ska styra upp detta. Hon har sagt ett par gånger på skoj att jag ser bra ut men märkt att hon menat det mer än skämt ???? En nära polare som fått reda på detta sa att det inte är så konstigt att hon kanske fått upp ögonen för dig för ni är jämngamla och att vi farsa är snart 60 att hon börjar se sig om om ni förstår ???????


    Verkar på ditt inlägg att du har ett visst intresse. Alltså om det gick så långt hade du inte tackat nej...??
  • Frodofaggins

    Absolut att jag kan gå all in är inte den som är den men jag vet konsekvenser där av inget hänt än. Men att hon visat att hon vill mer blev jag chockad över för jag har då inte visat något ????????

  • Anonym (Pappa då?)

    Alltså jag tänker mer på din pappa, skulle du göra något sånt mot honom? Jag hade nog nästan träffat henne och sett om hon försökt med något, och berättat för pappa isåfall. Svinigt!

  • Frodofaggins

    Så elak är jag inte så jag hade gjort sådant mor honom. Hur mycket jag än (inte är den som är den) så har jag samtidigt ett hjärta. Ville ju inte riktigt fatta att hon börjat stöta på mig men när hon själv hörde av sig så föll allting på plats å jag kopplade allt annat. Svinigt av henne men man får skylla sig själv. Farsan är 58 å hon är 32...hon valde att ta en gubbe då kan man inte komma å ångra sig det var hennes val

  • Anonym (Enkelt)

    Det är väl ganska självklart vad du ska göra? Visa meddelandet för din pappa.

  • Anonym (....)
    Anonym (Enkelt) skrev 2020-06-22 16:21:54 följande:

    Det är väl ganska självklart vad du ska göra? Visa meddelandet för din pappa.


    Håller med. En no-brainer. Väldigt lätt att fatta rätt beslut i denna fråga.
  • Frodofaggins

    Har pratat med henne och hon bad om ursäkt att hon visat intresse hon själv insåg sitt fel nu går livet vidare ????

Svar på tråden Helt åt helvete