• JesseMR

    Har någon fantasierat med sin sambo/frus syster

    Det har hänt på sista tider att jag har börja fantasiera att jag har sex med min sambos lilla syster , och det för mig så kåt , och tror att hon vet om det att jag vill ha sex med henne ????

    Är det någon hör som har haft sex med sambo/frus syster? berätta gärna och hur skulle jag glra för att få henne ha sex med mig.

  • Svar på tråden Har någon fantasierat med sin sambo/frus syster
  • CitronTulo

    Väldigt värt att sabba en hel familj för att du är kåt och tänker med kuken..
    Hoppas att systern är smartare än dig!

  • Anonym (Ferdinand)

    Det här hände för 30 år sedan. Jag och mitt ex bodde 200 meter från hennes syster. Exet höll på att baka men hade slut mjöl så hon ringde till sin syster och frågade om hon kunde låna. Det gick bra så jag gick över efter typ 15 min och hämtade. När jag kommer dit så ligger hon och solar topless. Hon stiger upp och ja självklart stringtrosa. Vi gick in i hennes kök och hämtade mjölet och jag gick sedan hem igen. Fantasier eller inte om situationen, tja vad tror ni?

  • Anonym (?)

    Really? ?Fantasierat?? Svaret är nej, jag har aldrig fantiserat om det och tycker det är rätt äckligt faktiskt.

  • CitronTulo

    Min systers man har jag samma känslor för som jag skulle ha för en bror.. dvs älskar honom, men kan inte ens tänka tanken på honom i ett sexuellt sammanhang utan att bli lite äcklad!
    Så du får nog inse att du är rätt sjuk..

  • Anonym (Anonym)

    Jag har haft sex med min frus syster, innan jag och min fru blev ett par. Men sen jag och min fru blev tillsammans har jag aldrig någonsin haft något sexuellt intresse av min frus syster, skulle kännas som incest och ett vidrigt svek mot min fru. Så lägg ner dina fantasier är mitt råd.

  • Anonym (ooo)

    Du menar fantisera 
    och nej, det är nog bara du 

  • Anonym (Inte.ensam)

    Du är inte ensam, jag har varit kåt på frugans syrra i många år och hennes man är rejält kåt på min fru, men här på familjeliv verkar inget vara så tabu som just detta. Läste en annan tråd av en man som var kåt på sin frus syster och han blev verbalt lynchad.

    Nu antar jag att systern är vuxen, annars är det en helt annan sak. Jag rekommenderar att du kollar av läget med din sambo och sedan systern och hennes eventuella sambo/man/pojkvän, vem vet dom kanske är sugna på ett partnerbyte.

  • CitronTulo
    Anonym (Inte.ensam) skrev 2020-06-24 10:28:54 följande:

    Du är inte ensam, jag har varit kåt på frugans syrra i många år och hennes man är rejält kåt på min fru, men här på familjeliv verkar inget vara så tabu som just detta. Läste en annan tråd av en man som var kåt på sin frus syster och han blev verbalt lynchad.

    Nu antar jag att systern är vuxen, annars är det en helt annan sak. Jag rekommenderar att du kollar av läget med din sambo och sedan systern och hennes eventuella sambo/man/pojkvän, vem vet dom kanske är sugna på ett partnerbyte.


    Även ni som har denna udda böjning måste väl i alla fall förstå att de flesta friska människor inte skulle tycka att det vore värt att riskera att förstöra en hel familj för att man är kåt?
    Jag är själv ganska frisinnad och har legat med en del "fel" personer, typ kollegor och min lärare på gymnasiet etc. Men sen finns det en grupp personer som verkligen är över gränsen, även för mig! Där ibland min partners syskon samt mina syskons respektive!
    Varför liksom, det finns sååå många andra personer i världen, varför skulle jag nödvändigtvis behöva ligga med just dem??
  • Anonym (Marley)
    CitronTulo skrev 2020-06-24 11:01:39 följande:
    Även ni som har denna udda böjning måste väl i alla fall förstå att de flesta friska människor inte skulle tycka att det vore värt att riskera att förstöra en hel familj för att man är kåt?
    Jag är själv ganska frisinnad och har legat med en del "fel" personer, typ kollegor och min lärare på gymnasiet etc. Men sen finns det en grupp personer som verkligen är över gränsen, även för mig! Där ibland min partners syskon samt mina syskons respektive!
    Varför liksom, det finns sååå många andra personer i världen, varför skulle jag nödvändigtvis behöva ligga med just dem??
    Din lärare i gymnasiet?! Förvånad Vad hände där, hur gammal var han och hur gick det till? En gång eller flera? Fick folk reda på det?
  • Anonym (Kåt)

    Tja, är faktiskt lite kåt på min frus syster men det stannar där. En fantasi och tanke bara

Svar på tråden Har någon fantasierat med sin sambo/frus syster