• Gitt4n

    Sommarsex 2020

    Sommaren är här och jag tycker att vi ska göra en lista eller som en inspirations tråd.

    Vad är era bästa tips, erfarenheter, fantasier, drömmar eller utmaningar?

    Jag blir helt tosslig i kroppen av att tänka på sex i bilen ????

    Go crazy!

  • Svar på tråden Sommarsex 2020
  • Anonym (nk)
    Kul tråd! Sex i båten är sommarsex för mig! SÅ mysigt! Inte bara i båten utan även uppe i sittbrunnen om man ligger i nån vik för sig själv... ^^ Mmm...
  • Anonym (Alnico)

    Fantiserar om att träffa en riktig karl och ha het sex med. Jag på knä framför honom, sen jag på alla fyra. Han bakom mig...

  • Anonym (Kapten Krok)
    Anonym (nk) skrev 2020-06-23 10:41:30 följande:
    Kul tråd! Sex i båten är sommarsex för mig! SÅ mysigt! Inte bara i båten utan även uppe i sittbrunnen om man ligger i nån vik för sig själv... ^^ Mmm...
    Håller med ,bada naken fortsätter upp på båten... ser at folka kan se men inte vem.
  • Anonym (XY)
    Anonym (Alnico) skrev 2020-06-23 13:18:39 följande:

    Fantiserar om att träffa en riktig karl och ha het sex med. Jag på knä framför honom, sen jag på alla fyra. Han bakom mig...


    Ett trevligt scenarie. Glöm inte kudden under knäna
  • Gitt4n

    Åka på roadtrip och stanna längs vägen och smyga in i skogen. Det är det bästa!

  • Gitt4n

    Nu har jag 5 arbetsdagar kvar till semester. Har med mig min väska med leksaker i bilen. Redo för en underbar stund på vägen till och från jobbet. Dra uppladdning inför semestern! <3

    Bilen verkar vara inblandad i det mesta i mitt livet verkar det som, haha ;)

  • Anonym (Nakenbadaren)

    Ofta på nån öde strand eller bara en klippa i skogen är sjukt mysigt.

  • Mr1970
    Gitt4n skrev 2020-06-23 08:08:12 följande:

    Sommaren är här och jag tycker att vi ska göra en lista eller som en inspirations tråd.

    Vad är era bästa tips, erfarenheter, fantasier, drömmar eller utmaningar?

    Jag blir helt tosslig i kroppen av att tänka på sex i bilen ????

    Go crazy!


    Det är du nog inte ensam om.. Hade varit sjuukt spännande i bilen. Har en familjebuss trots singelliv så alla stolarna går att fälla ned. :)
  • Anonym (Otto)
    Anonym (-) skrev 2020-06-23 10:32:48 följande:

    Drömmen är att få uppleva sex i sommar.


    Samma här, med betoning på "Dröm".
Svar på tråden Sommarsex 2020