• Anonym (Sexgalning)

    Min pojkvän vill inte ha sex

    Hej! Det är så att jag och min pojkvän och blivande sambo har varit tillsammans i drygt 1 år. Allting är jätte bra och han är underbar, givmild, godhjärtad, stabil, trogen och gullig, och det är långt ifrån vad jag varit van vid kan jag ju säga...

    Här kommer tvisten. Han vill knappt ha sex.

    Förlåt men jag känner mig helt galen som ens klagar.. har hittat en kille som verkligen är bra för mig och gör mig lycklig och jag känner mig säker och jätte förälskad.. men..

    När vi väl har sex så blir de ofta bara en gång och tar inte så lång tid innan han kommer.. sen har han svårt att få upp den igen.

    Är inte varje dag, och jag är störtförälskade och vill ha honom hela tiden och vill visa att jag älskar honom.

    Vill även få känna mig älskad och uppskattad och att man är fin och sexig..

    Kommer aldrig tjata på honom heller och försöker att prata om det nån gång men han säger bara att han är trött och att det blir bättre men det känns inte bra!

    Vad ska jag göra??

  • Svar på tråden Min pojkvän vill inte ha sex
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Eh) skrev 2020-06-24 07:25:18 följande:

    Har du bara ett förhållande för att få sex regelbundet?


    Ja, är man attraherad av sin partner vill man ju ha sex hela tiden nästan?
  • Anonym (Eh)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-06-24 19:33:59 följande:

    Ja, är man attraherad av sin partner vill man ju ha sex hela tiden nästan?


    Märkligt, jag har ingen sexlust då jag äter medicin.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Eh) skrev 2020-06-24 19:57:09 följande:

    Märkligt, jag har ingen sexlust då jag äter medicin.


    Så länge du inte är kroniskt sjuk antar jag att du inte behöver äta medicin hela livet?

    I så fall hade jag definitivt lämnat dig.
  • Vanessa89
    Anonym (Pelle) skrev 2020-06-24 19:33:59 följande:

    Ja, är man attraherad av sin partner vill man ju ha sex hela tiden nästan?


    Det märks verkligen att du 1) är singel och 2) att du knappt har haft några relationer överhuvudtaget.
  • Anonym (Eh)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-06-24 20:14:06 följande:

    Så länge du inte är kroniskt sjuk antar jag att du inte behöver äta medicin hela livet?

    I så fall hade jag definitivt lämnat dig.


    Jo jag behöver äta medicin resten av livet.

    Tragiskt att du skulle lämna din partner som du älskar för att denne är sjuk och äter medicin. Helt sjukt. Vart är världen på väg?
  • Anonym (Pelle)
    Vanessa89 skrev 2020-06-24 20:20:04 följande:

    Det märks verkligen att du 1) är singel och 2) att du knappt har haft några relationer överhuvudtaget.


    Singel ja och har endast haft 4 relationer. Alla 4 har kvinnor har haft relativt låg sexlust.

    Så du har hyfsat rätt. Vad är din poäng?
  • Anonym (samtal)
    Anonym (Sexgalning) skrev 2020-06-23 16:05:00 följande:

    Hej! Det är så att jag och min pojkvän och blivande sambo har varit tillsammans i drygt 1 år. Allting är jätte bra och han är underbar, givmild, godhjärtad, stabil, trogen och gullig, och det är långt ifrån vad jag varit van vid kan jag ju säga...

    Här kommer tvisten. Han vill knappt ha sex.

    Förlåt men jag känner mig helt galen som ens klagar.. har hittat en kille som verkligen är bra för mig och gör mig lycklig och jag känner mig säker och jätte förälskad.. men..

    Är inte varje dag, och jag är störtförälskade och vill ha honom hela tiden och vill visa att jag älskar honom.

    Vill även få känna mig älskad och uppskattad och att man är fin och sexig..


    Har du tagit upp det här?
  • Anonym (Tjej54)

    Vad är hans historik vad gäller sex? Har han alltid haft samma libido?

  • Anonym (Samma här..)

    Hade det liknande, men efter 10+ år. Sen ramlade jag över bad girls bibel på nätet, läste och sen dess är han som förbytt. Mycket bra tips o trix, rekommenderas

  • Anonym (Tjej54)
    Anonym (Samma här..) skrev 2020-06-26 23:32:54 följande:

    Hade det liknande, men efter 10+ år. Sen ramlade jag över bad girls bibel på nätet, läste och sen dess är han som förbytt. Mycket bra tips o trix, rekommenderas


    Ska definitivt in på den sidan. Låter ju väldigt intressant:)
  • KimLinnefeldt

    Som du ser, TS, så är det olika i olika relationer. Jag lever i mitt andra 20-åriga förhållande och har alltid haft sex ungefär en gång i veckan. Är 65 år. 

    Jag har velat mer, men inte velat tjata. Har tagit upp det seriöst och vi har kommit överens om att jag inte ska tjata eller skuldbelägga, och hon ska intressera sig för en av de viktigaste delarna i samlivet.

    Försök att ta det lite lugnt, ta hand om dig själv mellan gångerna. Fundera över om det är ett starkt bekräftelsebehov som styr din drift, du kanske behöver jobba lite på ditt självförtroende.

    Försök att inte göra det här till en negativ grej i ert förhållande. 

  • Anonym (Anononym)

    Intressant, dom relationer jag har haft, har tjejen aldrig visat öppet att hon gillar sex. Medan i dom relationer jag har haft vid sidan pga fg har tjejen visat att hon gillar sex. MärkligtRynkar på näsan

  • Anonym (Kille)

    Jag kan bara komma 1 gång och sen känns det obehagligt(känsligt) dagen efter men det går.

    Först 2 dagar senare är jag fit for fight. Detta är inte kul och när jag var yngre kom jag väldigt fort så jag skämdes och ville inte ha sex med mina flickvänner för jag kände mig så jävla oduglig.

    Nu som vuxen är det samma mönster men kan kontrollera mig.

    Kan det vara något sånt kanske?

  • New  Dawn

    Du skriver väldigt lite om hur er relation ser ut. Hur mycket närhet har ni? Hur visar du att du älskar honom? Hur ser erat sexliv ut egentligen? Vad gör ni?

    Avvisar han dig, när ?

    Har ni pratat om det?

    Du skriver att han inte kan "få upp den igen" efter att han kommit. Det är väl ganska vanligt egentligen. Man kan ju göra väldigt mycket sexuellt som inte behöver bygga på hans stånd hela tiden. Visst, vill han inte, så går det ju inte, men jag bara menar att han inte behöver ha stånd hela tiden när ni har sex.

    Vad tänder han på och vad njuter han av?

    Har du berättat vad du njuter av och tänder på (som han kan bidra med)

    Har du berättar om ditt tidigare sexliv med andra? Kanske känner han prestationsångest.


    Anyone can hate. It costs to love.
  • theotherone

    Ganska missvisande titel. Sex en till två gånger i veckan är helt normalt, och det är inget konstigt med honom om han inte vill oftare än så. Om du vill oftare får du tillfredsställa dig själv eller fundera på om du bör försöka hitta en kille med högre sexlust.

Svar på tråden Min pojkvän vill inte ha sex